mugolina Opublikowano 21 Lipca 2018 Opublikowano 21 Lipca 2018 Jak w temacie, czy to turbo już do regeneracji ?
mugolina Opublikowano 21 Lipca 2018 Autor Opublikowano 21 Lipca 2018 Dodam że brakuje mi trochę doladowania i nie wiem czy to jest przyczyną czy podkręcić wg ?
JawoR36 Opublikowano 21 Lipca 2018 Opublikowano 21 Lipca 2018 Prawie każda turbina jest w tym miejscu pęknięta
mugolina Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 Dzisiaj byłem u mechanika i pokazałem mu to turbo to mówił że on by to zregenerowal, jak sądzicie ? Robić coś z tym czy jeździć ? Bo nie mogę za bardzo na necie znaleźć podobnych uszkodzeń u kogoś i co ewentualnie z tym zrobił. A wiadomo że niektórzy mechanicy próbują naciągnąć i nie wiem czy właśnie na takiego nie trafiłem tzn tłumaczyłem mu to też że próbuje je teraz ustawić na wg bo mam słabe doładowanie bo pytał się dlaczego odkrecalem kata to mu powiedziałem że po to bo chciałem ustawić wg to wtedy właśnie powiedział że to pękniecie i niedoladowanie że on by to zregenerowal.
przem8 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Mnie też się kojarzy, że większość turbin w tym miejscu ma mniejsze lub większe pęknięcia ale zazwyczaj nie dyskwalifikują one turbo. Spróbuj pobawić się jeszcze z tą sztangą, jak nic nie zdziałasz, a reszta szczelna i sprawna to będziesz zastanawiać się nad regeneracją.
mugolina Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 4 godziny temu, przem8 napisał: Mnie też się kojarzy, że większość turbin w tym miejscu ma mniejsze lub większe pęknięcia ale zazwyczaj nie dyskwalifikują one turbo. Spróbuj pobawić się jeszcze z tą sztangą, jak nic nie zdziałasz, a reszta szczelna i sprawna to będziesz zastanawiać się nad regeneracją. Pewnie moje logi widziałeś to problem znasz, to tak: Sprawdzałem szczelność, jest minimalna na ezektorze. Później sprawdzałem n75 (podpięcie pod aku) i jest ok. Dv kolega mi sprawdzał gdzieś tam od kolektora dmuchal w wężyk jak się nie mylę (ciężki dostęp był od góry) No i później co robiłem to kat w dół no i turbo wygląda tak jak na filmiku. Wirnik luz miał na boki trochę, chodził bardzo lekko i o nic nie trze bo słuchałem czy o nic nie wadzi. Był minimalny luz na wg tzn wyglądało to tak, wcislem klapke było ok, po chwili znowu zrobiła się minimalne luźna, więc podkrecilem na wg żeby skasować ten luz (z pół obrotu przekrecilem) To tyle co robiłem. I chyba nic innego nie może być gdzie mógłbym szukać przyczyny ? Po tym przekreceniu wg, fakt że minimalnie ale czuje jakby lepiej trochę turbo wstawało albo to tylko mi się wydawalo.
dawid221 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 5 godzin temu, mugolina napisał: Dzisiaj byłem u mechanika i pokazałem mu to turbo to mówił że on by to zregenerowal, jak sądzicie ? Robić coś z tym czy jeździć ? Bo nie mogę za bardzo na necie znaleźć podobnych uszkodzeń u kogoś i co ewentualnie z tym zrobił. A wiadomo że niektórzy mechanicy próbują naciągnąć i nie wiem czy właśnie na takiego nie trafiłem tzn tłumaczyłem mu to też że próbuje je teraz ustawić na wg bo mam słabe doładowanie bo pytał się dlaczego odkrecalem kata to mu powiedziałem że po to bo chciałem ustawić wg to wtedy właśnie powiedział że to pękniecie i niedoladowanie że on by to zregenerowal. kolego jeśli turbo nie jest pęknięte przy klapce wg to nic nie rób tak jak koledzy pisali większość tych turbin jest tak popękana i na nic to nie wpływa . DV wyciągnij i sprawdź ja w rekach będziesz miał wtedy pewność
cysiek18 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Kręć regulacja wg, miałeś luźną klapkę i dałeś tylko pół obrotu nakrętki, po logach widać że mało
mugolina Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 8 minut temu, cysiek18 napisał: Kręć regulacja wg, miałeś luźną klapkę i dałeś tylko pół obrotu nakrętki, po logach widać że mało Dobra teraz na weekend będę miał czas to ogarnę sobie kanał i wezmę sprawdzę jeszcze dokładnie dv, wyciągając je. Ale wydaje mi się, że raczej będzie dobre bo po przekreceniu regulacji wg wydaje mi się, że turbo jakby trochę wcześniej wstawało.
przem8 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 A co do sprawdzania dv to tylko i wyłącznie po wyjęciu w rękach
mugolina Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 A mechanicy wiadomo zawsze dla nich najlepiej zregenerować i skasować za wymianę
mugolina Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 1 minutę temu, przem8 napisał: A co do sprawdzania dv to tylko i wyłącznie po wyjęciu w rękach Ok, sprawdzę jeszcze ja w 100%
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się