Krzywuz Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 siema, jestem świeżo po zmianie tarcz i klocków przód i tył, wszystko firmy FERODO, pierwsze kilometry bajka, po przejechaniu 50-100km, zaczęło piszczeć poniżej 50km/h. Mało tego, gdy już podjeżdżam do świateł lub auta, przy naciśnięciu czuć stuk i lekkie szorowanie, co jest przyczyną? Pomóżcie bo wstyd jeździć.
Pablo1809 Opublikowano 29 Lipca 2018 Opublikowano 29 Lipca 2018 W dniu 24.07.2018 o 19:54, Krzywuz napisał: Mało tego, gdy już podjeżdżam do świateł lub auta, przy naciśnięciu czuć stuk i lekkie szorowanie, U mnie też piszczały i słychać było szorowanie, ale po wymianie płynu hamulcowego przestały. Przejechałeś 100 km, więc pewnie tarcze i klocki są dotarte. Nie wjechałeś w jakąś kałużę z rozgrzanymi hamulcami - może się coś pokrzywiło (to by wyjaśniało stuki)?
Krzywuz Opublikowano 30 Lipca 2018 Autor Opublikowano 30 Lipca 2018 No właśnie ostatnio u mnie ciagle słonce brak deszczu, wiec nie bardzo
KINIAM Opublikowano 30 Lipca 2018 Opublikowano 30 Lipca 2018 Trzeba rozebrać zaciski i szukać przyczyny. Jak znam życie 9 na 10 mechaników wymienia tarcze i klocki bez przeglądu zacisku i jego konserwacji. Częstym przypadkiem jest też cofniecie tłoczka wraz z brudem na nim.
mayonez666 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 W dniu 24.07.2018 o 19:54, Krzywuz napisał: siema, jestem świeżo po zmianie tarcz i klocków przód i tył, wszystko firmy FERODO, pierwsze kilometry bajka, po przejechaniu 50-100km, zaczęło piszczeć poniżej 50km/h. Mało tego, gdy już podjeżdżam do świateł lub auta, przy naciśnięciu czuć stuk i lekkie szorowanie, co jest przyczyną? Pomóżcie bo wstyd jeździć. Nie miałeś "hamowania awaryjnego" na rozgrzanych heblach podczas tych 100km? Dobrze wyczyściłeś jarzma (czy klocek prowadzi się z leciutkim oporem ale bez zacięć).
Krzywuz Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2018 W dniu 7.08.2018 o 13:24, mayonez666 napisał: Nie miałeś "hamowania awaryjnego" na rozgrzanych heblach podczas tych 100km? Dobrze wyczyściłeś jarzma (czy klocek prowadzi się z leciutkim oporem ale bez zacięć). Tak, ostatnio poczyscilem, posmarowałem pasta i mniej piszczy ale piszczy dalej, znajomy powiedział ze moze przegrzalem tarcze, możliwe to?
mayonez666 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 7 godzin temu, Krzywuz napisał: Tak, ostatnio poczyscilem, posmarowałem pasta i mniej piszczy ale piszczy dalej, znajomy powiedział ze moze przegrzalem tarcze, możliwe to? Dlatego pytałem czy nie hamowałeś ostro. to mogło by spowodować takie piszczenie. Zdemontuj klocki i przetrzyj je szczotką drucianą, jeśli pomorze to znaczy ze tak się stało.
wesz82 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Jak piszczy w takie upaly to nie ma co się dziwić. Polowe aut na mieście podpisuje. Jak szoruje to może oznaczać to ze klocek styka się z tarczą czyli albo jarzmo nie cofa się albo tloczek stoi. Auto na podnośnik naciśnij kilka razy hebel i sprawdz czy koła kręcą się luźno???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się