Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Silnik pracuje tylko na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej wszystkim.Mam dosc powazny problem z moim 2.5tdi AFB.Otoz wczoraj gasząc auto wszystko bylo ok a dzis rano silnik zapalil normalnie lecz pracuje tylko na wolnych obrotach,co prawda zaraz po zapaleniu jak dodam gazu to obroty wzrosną do 1100 i wtedy silnik juz pozostaje caly czas na tych obrotach.Wymienilem juz filtr paliwa.Dodam ze zaswieca sie wtedy kontrolka swiec zarowych i zaczyna mrugac a nie jest ona winą braku stopu bo to tez juz przerabialem..Nie moge zVAGowac bo podczas proby lączenia sie z silnikiem wyskakuje mi komunikat ze jest za duzo bledow do wyswietlenia po czym wyrzuca mnie z logowania sie.Z innymi sterownikami bez problemu sie lącze wiec nie moze to byc wina kabla badz VAGa tymbardziej ze probowalem na kilku jego wersjach.Blagam pomozcie cokolwiek...

Opublikowano

Hej wszystkim.Mam dosc powazny problem z moim 2.5tdi AFB.Otoz wczoraj gasząc auto wszystko bylo ok a dzis rano silnik zapalil normalnie lecz pracuje tylko na wolnych obrotach,co prawda zaraz po zapaleniu jak dodam gazu to obroty wzrosną do 1100 i wtedy silnik juz pozostaje caly czas na tych obrotach.Wymienilem juz filtr paliwa.Dodam ze zaswieca sie wtedy kontrolka swiec zarowych i zaczyna mrugac a nie jest ona winą braku stopu bo to tez juz przerabialem..Nie moge zVAGowac bo podczas proby lączenia sie z silnikiem wyskakuje mi komunikat ze jest za duzo bledow do wyswietlenia po czym wyrzuca mnie z logowania sie.Z innymi sterownikami bez problemu sie lącze wiec nie moze to byc wina kabla badz VAGa tymbardziej ze probowalem na kilku jego wersjach.Blagam pomozcie cokolwiek...

zagadaj, kolego z chlopakami, na spotach krakowskich, zeby ktos sprobowal innym VAG-iem. podlaczasz sie na pracujacym silniku czy wylaczonym.

obejrz dobrze silnik, pod katemprzewodow elektrcznych

czy problem nie pojawil sie po myciu, przejechaniu przez kaluze? byc moze do ECU dostala sie woda, stad problemy z komunikacja z ECU.

Opublikowano

jak silnik pracuje tylko na jałowym to wykręć z pompy wtryskowej elektrozawór N109 (start/stop), wypłucz go w benzynie ekstrakcyjnej, przedmucha a następnie ponownie wkręć - powinna usterka ustąpić.

Opublikowano

jak silnik pracuje tylko na jałowym to wykręć z pompy wtryskowej elektrozawór N109 (start/stop), wypłucz go w benzynie ekstrakcyjnej, przedmucha a następnie ponownie wkręć - powinna usterka ustąpić.

Pompy VP44 nie posiadają zawora N109 ani nawet "czegoś" o podobnym przeznaczeniu.

RadekKRK - podwyższone obroty biegu jałowego, migająca kontrolka świec i brak reakcji na pedał gazu, to zasadniczo najgłębszy stan serwisowy - chociaż przyczyny mogą być bardzo prozaiczne, tanie i błahe w usunięciu. W takim przypadku bez odczytania pamięci usterek raczej nie warto kombinować na "chybił-trafił" ... :hi: .

Opublikowano

na Vagu wyjdzie błąd potencjometru pedału gazu.

Opublikowano

Hej wszystkim.Mam dosc powazny problem z moim 2.5tdi AFB.Otoz wczoraj gasząc auto wszystko bylo ok a dzis rano silnik zapalil normalnie lecz pracuje tylko na wolnych obrotach,co prawda zaraz po zapaleniu jak dodam gazu to obroty wzrosną do 1100 i wtedy silnik juz pozostaje caly czas na tych obrotach.Wymienilem juz filtr paliwa.Dodam ze zaswieca sie wtedy kontrolka swiec zarowych i zaczyna mrugac a nie jest ona winą braku stopu bo to tez juz przerabialem..Nie moge zVAGowac bo podczas proby lączenia sie z silnikiem wyskakuje mi komunikat ze jest za duzo bledow do wyswietlenia po czym wyrzuca mnie z logowania sie.Z innymi sterownikami bez problemu sie lącze wiec nie moze to byc wina kabla badz VAGa tymbardziej ze probowalem na kilku jego wersjach.Blagam pomozcie cokolwiek...

zagadaj, kolego z chlopakami, na spotach krakowskich, zeby ktos sprobowal innym VAG-iem. podlaczasz sie na pracujacym silniku czy wylaczonym.

obejrz dobrze silnik, pod katemprzewodow elektrcznych

czy problem nie pojawil sie po myciu, przejechaniu przez kaluze? byc moze do ECU dostala sie woda, stad problemy z komunikacja z ECU.

Miałem taki sam problem w Golfie po myjni, po nocy w garażu udało się połączyć i po skasowaniu błędów , silnik zaczął pracować jak zwykle.
Opublikowano

Problem rozwiązany -przyczyna tkwila w nie lączeniu kostek idących z ECU do wnetrza.Dzieki wszystkim za pomoc.Pozdrawiam;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...