radekKRK Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Hej wszystkim.Mam dosc powazny problem z moim 2.5tdi AFB.Otoz wczoraj gasząc auto wszystko bylo ok a dzis rano silnik zapalil normalnie lecz pracuje tylko na wolnych obrotach,co prawda zaraz po zapaleniu jak dodam gazu to obroty wzrosną do 1100 i wtedy silnik juz pozostaje caly czas na tych obrotach.Wymienilem juz filtr paliwa.Dodam ze zaswieca sie wtedy kontrolka swiec zarowych i zaczyna mrugac a nie jest ona winą braku stopu bo to tez juz przerabialem..Nie moge zVAGowac bo podczas proby lączenia sie z silnikiem wyskakuje mi komunikat ze jest za duzo bledow do wyswietlenia po czym wyrzuca mnie z logowania sie.Z innymi sterownikami bez problemu sie lącze wiec nie moze to byc wina kabla badz VAGa tymbardziej ze probowalem na kilku jego wersjach.Blagam pomozcie cokolwiek...
Musashi Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 Hej wszystkim.Mam dosc powazny problem z moim 2.5tdi AFB.Otoz wczoraj gasząc auto wszystko bylo ok a dzis rano silnik zapalil normalnie lecz pracuje tylko na wolnych obrotach,co prawda zaraz po zapaleniu jak dodam gazu to obroty wzrosną do 1100 i wtedy silnik juz pozostaje caly czas na tych obrotach.Wymienilem juz filtr paliwa.Dodam ze zaswieca sie wtedy kontrolka swiec zarowych i zaczyna mrugac a nie jest ona winą braku stopu bo to tez juz przerabialem..Nie moge zVAGowac bo podczas proby lączenia sie z silnikiem wyskakuje mi komunikat ze jest za duzo bledow do wyswietlenia po czym wyrzuca mnie z logowania sie.Z innymi sterownikami bez problemu sie lącze wiec nie moze to byc wina kabla badz VAGa tymbardziej ze probowalem na kilku jego wersjach.Blagam pomozcie cokolwiek... zagadaj, kolego z chlopakami, na spotach krakowskich, zeby ktos sprobowal innym VAG-iem. podlaczasz sie na pracujacym silniku czy wylaczonym. obejrz dobrze silnik, pod katemprzewodow elektrcznych czy problem nie pojawil sie po myciu, przejechaniu przez kaluze? byc moze do ECU dostala sie woda, stad problemy z komunikacja z ECU.
Sztomel Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 jak silnik pracuje tylko na jałowym to wykręć z pompy wtryskowej elektrozawór N109 (start/stop), wypłucz go w benzynie ekstrakcyjnej, przedmucha a następnie ponownie wkręć - powinna usterka ustąpić.
Piotruś Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 jak silnik pracuje tylko na jałowym to wykręć z pompy wtryskowej elektrozawór N109 (start/stop), wypłucz go w benzynie ekstrakcyjnej, przedmucha a następnie ponownie wkręć - powinna usterka ustąpić. Pompy VP44 nie posiadają zawora N109 ani nawet "czegoś" o podobnym przeznaczeniu. RadekKRK - podwyższone obroty biegu jałowego, migająca kontrolka świec i brak reakcji na pedał gazu, to zasadniczo najgłębszy stan serwisowy - chociaż przyczyny mogą być bardzo prozaiczne, tanie i błahe w usunięciu. W takim przypadku bez odczytania pamięci usterek raczej nie warto kombinować na "chybił-trafił" ... .
Sztomel Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 na Vagu wyjdzie błąd potencjometru pedału gazu.
GILI Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 Hej wszystkim.Mam dosc powazny problem z moim 2.5tdi AFB.Otoz wczoraj gasząc auto wszystko bylo ok a dzis rano silnik zapalil normalnie lecz pracuje tylko na wolnych obrotach,co prawda zaraz po zapaleniu jak dodam gazu to obroty wzrosną do 1100 i wtedy silnik juz pozostaje caly czas na tych obrotach.Wymienilem juz filtr paliwa.Dodam ze zaswieca sie wtedy kontrolka swiec zarowych i zaczyna mrugac a nie jest ona winą braku stopu bo to tez juz przerabialem..Nie moge zVAGowac bo podczas proby lączenia sie z silnikiem wyskakuje mi komunikat ze jest za duzo bledow do wyswietlenia po czym wyrzuca mnie z logowania sie.Z innymi sterownikami bez problemu sie lącze wiec nie moze to byc wina kabla badz VAGa tymbardziej ze probowalem na kilku jego wersjach.Blagam pomozcie cokolwiek... zagadaj, kolego z chlopakami, na spotach krakowskich, zeby ktos sprobowal innym VAG-iem. podlaczasz sie na pracujacym silniku czy wylaczonym. obejrz dobrze silnik, pod katemprzewodow elektrcznych czy problem nie pojawil sie po myciu, przejechaniu przez kaluze? byc moze do ECU dostala sie woda, stad problemy z komunikacja z ECU. Miałem taki sam problem w Golfie po myjni, po nocy w garażu udało się połączyć i po skasowaniu błędów , silnik zaczął pracować jak zwykle.
radekKRK Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 Problem rozwiązany -przyczyna tkwila w nie lączeniu kostek idących z ECU do wnetrza.Dzieki wszystkim za pomoc.Pozdrawiam;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się