pionti2 Opublikowano 30 Lipca 2018 Opublikowano 30 Lipca 2018 (edytowane) Witam wszystkich, Mam problem jak w temacie. Przy obrotach ok 2200 silnik przechodzi w tryb awaryjny. W samochodzie zregenerowano turbo - nie pomogło. Objawy są takie same. ? Testowo podmieniono przepływomierz - brak efektu. Sprawdzono podciśnienia - są w normie, -0.6 bara, przy testach N75 spadało do -0.9 bara. Proszę forumowiczów o pomoc. ? Oto logi jakie udało się sporządzić. Dynamiczny 3,8,11 na 4 biegu: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_vhtRACs.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_QkaQ4hL.html 10, 8, 11 - dwa pomiary, pierwszy na 4 biegu, drugi na zmianie 3-4 bieg http://vaglogi.pl/log-010_008_011_ezkuu.html I pozostałe logi już trochę skopane (dochodziło do zmiany biegów) http://vaglogi.pl/log-003_5JVI3FK.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_gsaGLf.html Edytowane 31 Lipca 2018 przez pionti2
kamil-vag Opublikowano 30 Lipca 2018 Opublikowano 30 Lipca 2018 Mi to wygląda na uszkodzenie MAP sensora... 1
pionti2 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2018 W dniu 30.07.2018 o 20:52, kamil-vag napisał: Mi to wygląda na uszkodzenie MAP sensora... Tak to MAP Sensor Dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się