endriux Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam na wstępie chciałbym się przywitać posiadam A4 B6 1.8t BFB na początku było wszystko ok, pękł kruciec naprawiony na ori z ASO ale nie o tym mowa. Ostatnio zrobiony program w samochodzie włożony DP wtryski z BEX i skrojony. Jazda fajna polecam każdemu co się zastanawia, robić! Przejdę do rzeczy jechałem za kolega nie mam lekkiej nogi więc tak 150km/h do 200km/h. Po kilometrze może dwóch już tak normalnie jadąc w pewnym momencie na blacie wyświetlilo mi się brak płynu chłodniczego samochód zagasilem od razu i zajechalem z drogi. Turbo nie powiem nie było zbyt zimnie a wręcz czerwone okazało się że pękła obudowa termostatu. Wymieniony i nic nie ucieka płynu ale jest ubytek oleju wcześniej go nie było ? Co może być przyczyną? Mogę jakoś to zdiagnozować co się stało? Pozdrawiam Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez endriux
wrestling1000 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Zaczął jakoś Więcek kopcić z wydechu, turbo normalnie pompuje, zobacz ile oleju w dolocie za turbo. Swoją drogą na ile go podkręciłem ile niuta?
endriux Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Raczej nie czuje różnicy żeby jakoś mniej turbo dawało a nie mam jak sprawdzić, a do kanału jutro będę miał dostęp wieczorem więc sprawdzę co jest za turbo, bo sprawdzałem niby luzów nie było. Wyszło 198km/313nm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się