shooter Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Witam wszystkich, Posiadam Audi a4 b6, 1.9 tdi AVF (bez egr'u i bez dpf'u oraz chyba po drobnym chip'ie) i mam problem ze zbyt niskimi poziomami BIPów na, na wolnych obrotach oscylują w granicach (-70) - (-80) Przy podkęceniu obrotów wskakują nawet do (-120). Dodam, że problem zauważyłem gdy szukałem przyczyny kiepskiego palenia samochodu - po kilku dniach postoju musi kręcić kilkadziesiąt sekund. Mało tego, miałem ustawiony kąt synchronizacji rozrządu na jakieś -6.0 . Po wyregulowaniu na wartość bliską 0.0 zaczęło telepać silnikiem, więc wróciłem do około -5.0 Zrobiłem obieg paliwa pomijając filtr i dalej nic się nie zmieniło. Natępnie wziąłem się za sprawdzenie ciśnienia paliwa na tandemie. W warsztatach wołali sobie 100zl za pomiar, wiec kupiłem manometr i resztę drobiazgów. Zdjęcia pokazują kolejno pomiary: - wolne obroty: - 2 tys: - 3 tys: - 4 tys: Nie wiem czy to są poprawne wskazania ale chyba nie odbiegające zbytnio od normy. Gdzie teraz szukać rozwiązania problemu? Dzięki za wszelką pomoc
kamil-vag Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zrzuć pokrywę i zobacz jakie masz oznaczenia pompo-wtrysków... A sprawdzałeś jakie masz korekcje przy tym 0,0 kącie synchronizacji ? Bo jadąc na minus korekcje maleją... i może to być przykrywka na babola...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się