Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRD dziwny błąd w sterowniku P 0000


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ąa więc jadąc na wakacje ,na autostradzie ,najpierw wyskoczyła mi kontrolka świec ,żarowych i obcięło mi moc (tak jak jest to w przypadku zacinającej się geometrii ) zjazd na parking zgaszenie auta i dalej jazda normalnie i tak dojechałem do miejsca postoju ,na nocleg ,podpięcie kompa  pokazało problem z N75  sobie myślę ok …   na drugi dzień start z rana ujechałem może ze 200 kilometrów i wyskoczyła mi kontrolka zapchanego DPF ( którego nie ma ,bo takie auto już kupiłem)  dpf wycięty fizycznie i programowo ,ale jadę dalej ,nagle znowu wyskoczyła kontrolka świec i obcięło moc ,szybki zjazd na parking ,podpięcie kompa i ,cuda ,błąd 1 sondy ,bład n75 ,i najdziwniejszy błąd  o numerze P0000  ,kasowanie błędów ,skasowało tylko te błędy sondy i n75 ,natomiast ten magiczny pozostał i niestety auto miało połowę mocy ,no nic trudno trzeba jakoś dojechać na miejsce i jazda na pół gwizdka ,ujechałem tak w męczarniach może jakieś 50 kilometrów i nagle kontrolka świec zgasła ,auto odzyskało moc ,a po kilkunastu kolejnych kilometrach zgasła na fisie kontrolka zapchanego dpf .  dojechałem do celu kolejne 500 kilometrów. podpięcie pod kompa pokazało następujące błędy 

     Adres 01: Silnik       Plik etykiet: 03G-906-018-BRD.clb
Oznaczenie elementu: 03G 906 018 AQ    HW: 03G 906 018 AQ
  Komponent i/lub wersja: R4 2.0l PPD1.3 G    9973
           Kodowanie: 0000072
           Kod serwisu: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 74EDA74117E55BB8354
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

000000 - Zarezerwowane przez ISO 15031-6 
               P0000 - 006 - 2005 - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100001
                    Priorytet błędu: 5
                    Częstość błędu: 6
                    Wew.licznik błędów: 36
                    Przebieg: 0 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 0 /min
                    Moment obrotowy: 0.0 Nm
                    Prędkość: 0.0 km/h
                    (bez jednostek): 0.0
                    Lambda: 118.6 %
                    Ciśnienie: 0.0 mbar
                    Czas: 0.0 s

001025 - Układ recyrkulacji spalin 
               P0401 - 006 - natężenie przepływu za małe - Sporadyczny - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 10100001
                    Priorytet błędu: 1
                    Częstość błędu: 7
                    Wew.licznik błędów: 40
                    Przebieg: 0 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 1920 /min
                    Moment obrotowy: 104.0 Nm
                    Prędkość: 72.0 km/h
                        84.63 %
                        4.68 %
                    Ilość powietrza/Obr.: 267.1 mg/suw
                    Ilość powietrza/Obr.: 430.6 mg/suw

000665 - Regulacja ciśnienia doładowania 
               P0299 - 006 - Przekroczona granica regulacji - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 5
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 36
                    Przebieg: 0 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 2144 /min
                    Moment obrotowy: 288.0 Nm
                    Prędkość: 116.0 km/h
                        76.05 %
                    Napięcie: 13.79 V
                    Ciśnienie: 2492.1 mbar
                    Ciśnienie: 1853.1 mbar

tym razem wszystkie skasowały i już nie ma żadnego ,najbardziej mnie nurtuje ten błąd P 0000  co to takiego ,bo ja pierwszy raz z czymś takim się spotykam

Opublikowano

Źle usunięty DPF programowo, stąd też ten błąd...

Do oceny pozostałych logów log dynamiczny grupy 003+008+011

Opublikowano
4 godziny temu, kamil-vag napisał:

Źle usunięty DPF programowo, stąd też ten błąd...

Do oceny pozostałych logów log dynamiczny grupy 003+008+011

auto mam już 3 lata i dopiero pierwszy raz cos takiego się wydarzyło ,wielokrotnie w tym czasie robiłem jakieś odczyty błędów i nic takiego nie było ,czy to możliwe ,żeby po takim czasie się to ujawniło ?

 

logi zrobię te co piszesz Kamilu i wkleje do oceny .

Opublikowano
1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

No i Kamil rozwiałeś moje watpliwosci. Dzieki wielkie za pomoc , bo ja juz na wakacjach tutaj polowe auta rozebrałem , sprawdzałem czy gdzies wiązki sie nie przetarły , albo czy do sterownika woda sie nie dostała

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...