bartez80 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 ąa więc jadąc na wakacje ,na autostradzie ,najpierw wyskoczyła mi kontrolka świec ,żarowych i obcięło mi moc (tak jak jest to w przypadku zacinającej się geometrii ) zjazd na parking zgaszenie auta i dalej jazda normalnie i tak dojechałem do miejsca postoju ,na nocleg ,podpięcie kompa pokazało problem z N75 sobie myślę ok … na drugi dzień start z rana ujechałem może ze 200 kilometrów i wyskoczyła mi kontrolka zapchanego DPF ( którego nie ma ,bo takie auto już kupiłem) dpf wycięty fizycznie i programowo ,ale jadę dalej ,nagle znowu wyskoczyła kontrolka świec i obcięło moc ,szybki zjazd na parking ,podpięcie kompa i ,cuda ,błąd 1 sondy ,bład n75 ,i najdziwniejszy błąd o numerze P0000 ,kasowanie błędów ,skasowało tylko te błędy sondy i n75 ,natomiast ten magiczny pozostał i niestety auto miało połowę mocy ,no nic trudno trzeba jakoś dojechać na miejsce i jazda na pół gwizdka ,ujechałem tak w męczarniach może jakieś 50 kilometrów i nagle kontrolka świec zgasła ,auto odzyskało moc ,a po kilkunastu kolejnych kilometrach zgasła na fisie kontrolka zapchanego dpf . dojechałem do celu kolejne 500 kilometrów. podpięcie pod kompa pokazało następujące błędy Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-018-BRD.clb Oznaczenie elementu: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ Komponent i/lub wersja: R4 2.0l PPD1.3 G 9973 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 66565 257 00032 VCID: 74EDA74117E55BB8354 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 000000 - Zarezerwowane przez ISO 15031-6 P0000 - 006 - 2005 - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100001 Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 6 Wew.licznik błędów: 36 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 0.0 Nm Prędkość: 0.0 km/h (bez jednostek): 0.0 Lambda: 118.6 % Ciśnienie: 0.0 mbar Czas: 0.0 s 001025 - Układ recyrkulacji spalin P0401 - 006 - natężenie przepływu za małe - Sporadyczny - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 10100001 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 7 Wew.licznik błędów: 40 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1920 /min Moment obrotowy: 104.0 Nm Prędkość: 72.0 km/h 84.63 % 4.68 % Ilość powietrza/Obr.: 267.1 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 430.6 mg/suw 000665 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 - 006 - Przekroczona granica regulacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 36 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2144 /min Moment obrotowy: 288.0 Nm Prędkość: 116.0 km/h 76.05 % Napięcie: 13.79 V Ciśnienie: 2492.1 mbar Ciśnienie: 1853.1 mbar tym razem wszystkie skasowały i już nie ma żadnego ,najbardziej mnie nurtuje ten błąd P 0000 co to takiego ,bo ja pierwszy raz z czymś takim się spotykam
kamil-vag Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Źle usunięty DPF programowo, stąd też ten błąd... Do oceny pozostałych logów log dynamiczny grupy 003+008+011
bartez80 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2018 4 godziny temu, kamil-vag napisał: Źle usunięty DPF programowo, stąd też ten błąd... Do oceny pozostałych logów log dynamiczny grupy 003+008+011 auto mam już 3 lata i dopiero pierwszy raz cos takiego się wydarzyło ,wielokrotnie w tym czasie robiłem jakieś odczyty błędów i nic takiego nie było ,czy to możliwe ,żeby po takim czasie się to ujawniło ? logi zrobię te co piszesz Kamilu i wkleje do oceny .
kamil-vag Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Co do błędu: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16920/P0000/000000 https://www.audi-sport.net/xf/threads/very-odd-error-code-anybody-seen-this-before.196278/ http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Wkb2Ac3VIrIJ:mhhauto.com/Thread-please-help-p0000-sae-reserverd-by-document-ISO+&cd=8&hl=pl&ct=clnk&gl=pl
bartez80 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, kamil-vag napisał: Co do błędu: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16920/P0000/000000 https://www.audi-sport.net/xf/threads/very-odd-error-code-anybody-seen-this-before.196278/ http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Wkb2Ac3VIrIJ:mhhauto.com/Thread-please-help-p0000-sae-reserverd-by-document-ISO+&cd=8&hl=pl&ct=clnk&gl=pl No i Kamil rozwiałeś moje watpliwosci. Dzieki wielkie za pomoc , bo ja juz na wakacjach tutaj polowe auta rozebrałem , sprawdzałem czy gdzies wiązki sie nie przetarły , albo czy do sterownika woda sie nie dostała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się