mario2008 0 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam i proszę o poradę odnośnie spadku mocy podczas jazdy. Zaczynam jechać i przy prędkości 100 km/h na 4 biegu lub 120 na 5 biegu auto nagle przestaje "iść" do przodu i choćbyś gniótł pedał gazu nie wiem jak mocno to "stoisz" w miejscu. Taki efekt zaczął się pojawiać kiedy zmieniłem rozrząd. Wcześniej jeździł jak strzała. Wiem, że wymiana rozrządu nie ma nic wspólnego z mocą, ale może któryś z szanownych użytkowników miał taki przypadek i sobie z tym poradził? Nadmieniam jeszcze, że czasem auto idzie dobrze, ale częściej źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 wpisz w szukajce: brak mocy, notlauf, błąd 575, 2 sprawa podłącz VAG sprawdź błędy i zrób logi dynamiczne, jak znajdziesz w dziale Diagnostyka VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Może przy wymianie rozrządu zleciał lub został uszkodzony jakiś przewód od turbo,posprawdzaj dokładnie jeżeli to nic nie da to pozostaje vag i zrobienie logów na turbo jak pisał wcześniej kolega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avdikezop 0 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Moze Ci przeładowywac wiec musisz podłaczyc vaga zeby miec sie na czym oprzec w poszukiwaniu. Zrow jak podpowiada Ci kolega "mcm00" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaxxx009 0 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 sprawdz sterownik silnika, w AHU jest we wnętrzu gumiany wężyk który może mieć dziurę i daje fałszywe dane do czujnika. warto sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Turbina do czyszczenia. Traci moc jak przekroczysz 3000 obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 No chlopaku, teraz bez VAGa ani rusz. Wiec jesli chcesz problem samodzielnie rozwiazac podepnij autko pod kabel i zczytaj bledy i zloguj. Konkretny opis logowania tedeika znajdziesz tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 i http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowac-w-silnikach-TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skunecki 0 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Miałem podobny problem tracił nagle moc ale po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu działał znowu poprawnie i okazało sie że pęk elastyczny łącznik znajdujący sie między turbiną a tłumikiem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skunecki 0 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Miałem podobny problem tracił nagle moc ale po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu działał znowu poprawnie i okazało sie że pęk elastyczny łącznik znajdujący sie między turbiną a tłumikiem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongo84 0 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 miałem tak po zimie. Do wczoraj. Poprostu przywalilem mu na 1 do odciecia, 2 do odciecia, az puscil sadze z tlumnika i juz jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StoRK 0 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Tylko że w dieslu nie ma odcięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyfo 0 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 ale jest "czerwona" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Tylko że w dieslu nie ma odcięcia nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malinek110 0 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Wiem że typowe odcięcie kojarzy się z v-tec-ami ale Diesel też jest odcinany.Lub inaczej mówiąć ''ograniczany'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 w dieslu jest odciecie tylko inaczej ono wyglada.silnik sie wkreca do 5tyś i tak zostaje-praca jest rownomierna np jakby ktos jechal benzyna przy 6tyś obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 silniki diesla mają tendencję do rozbiegania i ich prędkość obrotowa musi być ograniczana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black70 11 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Miałem to samo. Jest to w większości problem z zapiekającymi się kierownicami w turbinie. Tak często zdarza się w czasie lub po zimie kiedy jeździmy ostrożnie i mniej wciskamy pedał gazu. Niestety, ten typ tak ma. Autko co jakiś czas trzeba przegonić na wysokich obrotach i problem nie będzie się pojawiał. Tak miałem ubiegłej zimy. Zaobserwowałem, że zależy to również od paliwa. teraz leję tylko vervę i tej zimy problem się nie pojawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się