Michal350MM Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Witam prosze o analize logów początkowo po utracie mocy pomagało ponowne uruchomienie http://vaglogger.apphb.com/log/5b6dffa271daa49d5ca51d43
kamil-vag Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Masz niedoładowanie, turbo praktycznie nie wstaje, MAF mierzy bardzo mały, także szukaj w układzie podciśnienia, wężyki, króciec vacum... Zrób jeszcze basic settings 003 i 011
Michal350MM Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2018 turbawka nie zapieczona dla pewnosci czyscilem w B.S na 11 ładnie pracuje sztanga, króciec szczelny wezyki tez, podcisnienie sprawdzane wakumetrem i jeszcze nie wpadłem na dobry trop
Michal350MM Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2018 (edytowane) http://vaglogger.apphb.com/log/5b6e240871daa46044dd6868 11 w B.S nie chce odtworzyć (1407e.speed) (off) (959.4) (99.6%) (1407e.speed) (on) (1076.4) (00,0%) Edytowane 11 Sierpnia 2018 przez Michal350MM
Lukasz a4 Mława Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Podmień przepływke i sprawdź czy moc wróci.
Michal350MM Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2018 przepływka została podmieniana , tak jak i n75 łącznie z czujnikiem doładowania dodatkowo czyszczony egr i nic sie nie zmieniło
kamil-vag Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Jeżeli sprawdziles uklad podcisnienia, to jak kolega radzi wyżej, a zapieczona geometria to raczej w drugą stronę, przeladowywal by... Dawka po calosci cięta jest przez przepływomierz, nie ma paliwa, nie odpowiedniej dynamiki gazów spalinowych, czyli nie ma co napędzić turbo...
kamil-vag Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 To popraw ten log z grupy 003 w trybie BS bo coś nie wyszedł, niech chociaż ze 2 razy zmieni się on/off Próbowałeś na próbę pod egr dać kawałek blaszki ?
Michal350MM Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Geometria nie była zapieczona , wyjąłęm turbinke w celu sprawdzenia zmiennej geometrii i wirnika tak dla pewnosci
kamil-vag Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Nie ma żadnych błędõw w ecu silnika ? Pokaż jeszcze logi 004 i 013+018+023 na postoju, tak po 30s chociaz
Michal350MM Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2018 17964 cos takiego jak sie nie myle, napewno było cos z niedoładowaniem ale bład dał sie skasowac i nie powraca
kamil-vag Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 To zrób jeszcze taki test, żeby zapiąć gruchę turbo na krótko z króćca podciśnienia przy vacum (pominąć N75) i zrób wtedy log 003+008+011.
Michal350MM Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2018 okej zaraz ide testowac
Lukasz a4 Mława Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Dziwna sprawa.. według logów przepływomierz ucina. Zrób tak jak Kamil mówi. Masz logi 3,8,11 na innej przepływce? Na pierwszym logu widać jak przepływomierz pokazał prze z chwile większą wartość to i doładowanie wzrosło. Swoją przepływke zakładałeś do sprawnego auta i chodziło dobrze? Paliwa nie ma jak pisze Kamil. Zazwyczaj jak nie ma mocy a po odpaleniu wraca to jest problem z podcisnieniem ,ale mówisz że to wykluczasz. Wejdź w bloki weź 011 i włącz bs, podepnij vacu za n75 i zobacz jakie jest podciśnienie dla pewności , chociaż ja myślę że to przepływka. Przyjedź się bez przepływki całkiem i zrób logi. Wrzuć będziemy myśleć.
Michal350MM Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2018 http://vaglogger.apphb.com/log/5b6eab7e71daa45388ed35fb http://vaglogger.apphb.com/log/5b6eabbc71daa45388ed35fd
kamil-vag Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Ten 3,8,11 to turbo na krótko czy na innej przepływce ? Zrób jeszcze ten BS 003 dla wykluczenia EGRa...
Michal350MM Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2018 http://vaglogger.apphb.com/log/5b6eadc371daa45388ed35fe
Michal350MM Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2018 B.S na 003 nie chce wczytać wyglada to tak: (1407) (egroff) (455.7mg/str) (19,9%) (1407) (egrON) (166,6mg/str) (64,5%)
kamil-vag Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Jak na AWX'a to bardzo wysokie BIPy. Nie zmieniałeś filtra paliwa ostatnio ? Nie są pozamieniane jakieś węże paliwowe ? Może Vacum padła... przydałoby się zmierzyć ciśnienie tłoczenia paliwa... można by wtedy wykluczyć dostarczanie w paliwo... bo może go brakować, przez co turbo nie jest odpowiednio rozpędzone i w konsekwencji zasysa mało powietrza... może być też na odwrót dawka jest cięta przez to, że turbo nie wstaje jak trzeba i jest mały przepływ... Niski MAF/MAP może być też przez zatkany katalizator - można by na próbę odkręcić od turbo, zrobić szczelinę i zobaczyć wtedy jak pompuje... Dużo tych pomysłów i propozycji ale jak Łukasz napisał 42 minuty temu, Lukasz a4 Mława napisał: Dziwna sprawa.. 8 minut temu, Michal350MM napisał: 166,6mg/str Chyba za niski ten pomiar, sprawny MAF pokazuje zazwyczaj ok 250mg/str - poniżej 200mg to już coś nie tak... Nie masz gdzieś nieszczelności ? Sprawdź rurę łączącą przepływomierz z turbawką. Jeśli jest OK - to znowu wracamy do przepływomierza. Jeszcze tak myslę żebyś dał na próbę jakąkolwiek zaślepkę pod EGR-a, kawałek puszki z piwa i zrób 003+011 dynamicznie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się