dawkon13 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Jutro podniosę pokrywę, bo przy okazji poprawię wtyczki pompowtrysków i wstawię zdjęcia, broki sprawdzałem to niby są na swoich miejscach ?
dawkon13 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Opublikowano 24 Stycznia 2019 (edytowane) Filmy (nie patrzcie na to, że olej trochę chlapie, to co wyleciało zostało wytarte i jest sucho ) Zdjęcia wałka: Edytowane 24 Stycznia 2019 przez dawkon13
ecobuda Opublikowano 24 Stycznia 2019 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Nie jestem pewien ale na jednej krzywce chyba są rysy, co może oznaczać że już w szklance dziurę robi
piotrsob1 Opublikowano 24 Stycznia 2019 Opublikowano 24 Stycznia 2019 (edytowane) Na wszystkich zdjęciach krzywek zamieszczonych powyżej widać ich zużycie ( tak na oko brakuje ich po ok. 1mm ) Najwyższa pora zacząć kompletować graty do wymiany wałka i szklanek . Jak mu wlejesz MILITEC1 do oleju to spokojnie będziesz mógł jeszcze parę tysiaków zrobić i na spokój ogarniesz potrzebne graty i termin u mechanika Edytowane 24 Stycznia 2019 przez piotrsob1
dawkon13 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Na wiosnę /wczesne lato planuję wymienić rozrząd to od razu chcę zrobić wałek - jeszcze ogarnę instruktaże i myślę, że dam radę sam zrobić - sam już zmieniałem sprzęgła z kołami zamachowymi w trzech autach i 2 razy rozrząd w poprzecznym TDI to myślę, że we wzdłużbym tym bardziej dam radę z rozrządem i wałkiem, na razie AVF śmiga na 5W30 to pewnie nie będzie problemu z wytrzymaniem do tego czasu
piotrsob1 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Opublikowano 25 Stycznia 2019 13 minut temu, dawkon13 napisał: Na wiosnę /wczesne lato planuję wymienić rozrząd to od razu chcę zrobić wałek - jeszcze ogarnę instruktaże i myślę, że dam radę sam zrobić - sam już zmieniałem sprzęgła z kołami zamachowymi w trzech autach i 2 razy rozrząd w poprzecznym TDI to myślę, że we wzdłużbym tym bardziej dam radę z rozrządem i wałkiem, na razie AVF śmiga na 5W30 to pewnie nie będzie problemu z wytrzymaniem do tego czasu We wzdłużniaku wymiana rozrządu i wałka to bułka z masłem w porównaniu z poprzeczniakiem , szczególnie jak się przód zwali Na trochę lepszym wałku przy zastosowaniu Militeca zrobiłem ponad 30 kkm i jak na razie nie słyszę pogorszenia sytuacji i nic niepokojącego się nie dzieje ... Poczytaj sobie , jak znajdziesz trochę czasu :
Wojtek66 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 W dniu 25.01.2019 o 00:24, piotrsob1 napisał: Jak mu wlejesz MILITEC1 do oleju to spokojnie będziesz mógł jeszcze parę tysiaków zrobić Ja zamiast tego zalałbym Archoil 9100 lub 9200v2,stosuje u siebie w innym aucie i silnik szybciej sie nagrzewa i ciszej chodzi (po przejechaniu ok 2tys km ) działa
slawekk1980 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 3 godziny temu, Wojtek66 napisał: Ja zamiast tego zalałbym Archoil 9100 lub 9200v2,stosuje u siebie w innym aucie i silnik szybciej sie nagrzewa i ciszej chodzi (po przejechaniu ok 2tys km ) działa Ciekawe to, z reguły piszą że po tym specyfiku przez mniejsze tarcie auto dłużej się nagrzewa.
Bobocek82 Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 W dniu 7.01.2019 o 16:07, Wojtek66 napisał: Witam.Mam podobny problem w brb,przebieg orginal 174tys przebiegu,silnik odpala od strzala czy zimny czy cieply,nie dymi nie kopci,spalanie bardzo zadawalajace,problem tylko z irytujacym dzwikiem w obudowie filtra powierza ale tez z glosniejsza praca ,czy zimny czy cieply to slychac to dudnienie, wyraznie glosno pracuje nie tak jak powinien strasznie klekocze.Mialem tourana avq tez okazalo sie ze walek jest wytarty ale nie bylo tego dudnienia I chodzil cichutko tak jak powinien.czy przy takim przebiegu moglby byc juz problem z walkiem,szklankami w brb?pzdr Sprawdź broki w kanałach olejowych dźwigienek miałem to dudnienie i dwa broki wylecialy po zaślepieniu cisza...moja ma 360000km i wałek jest delikatnie przytarty na trzech krzywkach
Wojtek66 Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 Czy po zdjeciu pokrywy zaworów trzeba dawać nowa uszczelke pod dekiel czy zostaje ta sama?podejrzewam ze nikt tam 11 lat nie zaglądał
staniek Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 Ogólnie uszczelka jest wielorazowa, ale ze względu na jej wiek ja bym ją wymienił.
piotrsob1 Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) 20 minut temu, Wojtek66 napisał: Czy po zdjeciu pokrywy zaworów trzeba dawać nowa uszczelke pod dekiel czy zostaje ta sama?podejrzewam ze nikt tam 11 lat nie zaglądał Tego się dowiesz dopiero jak pokrywę zdemontujesz ... Jeżeli nikt starej uszczelki nie popaprał do tej pory silikonem i nie znęcał się przy dokręcaniu pokrywy to nie powinna nie powinna sprawiać problemów ze szczelnością Edytowane 16 Lutego 2019 przez piotrsob1
Wojtek66 Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 no własnie..i teraz sobie myśle że w sprawie sciagania pokrywy i zdiagnozowania co jest czy szklanki wałek broki itp zostawie do wiosny,,odrazu pewnie zrobi sie rozrząd bo w 2014 lutym zmieniany ..autem jezdze raz,dwa razy na tydzien wiec postaje mi wlanie dobrego specyfiku który zredukuje choć troche tarcie ,stuki dudnienie tym wywołane,rano odpalam po paru dniach to słychać dziek szklanek .wiec tak jak mowie postaje mi czestsze odpalanie auta oraz zalanie go jakims dobrym specyfikiem ,co polecacie? liqui moly oil addtiv MoS2, Archoil ar 9100, Ceramizer (marki ceramizer) ,Militec1 a moze cos innego sprawdzonego ???
ecobuda Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) Do konserwacji trupa najlepsza jest formalina ???. A tak a poważnie to daj sobie spokój, szkoda kasy. Edytowane 16 Lutego 2019 przez ecobuda Błąd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się