mikus933 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Witam wszystkich serdecznie. Kupiłem dwa miesiące temu A4 B6 z silnikiem 1.8t BFB. Postanowiłem pojechać na hamownię by się przekonać że wszystko jest ok. Po schamowaniu największą wartość jaką pokazał to 140 koni. Mechanik mówił żebym zaczął od wymiany świec i cewek to powinna być poprawa. Czy miał rację? Co jeszcze moze być przyczyną? Dodam też, że turbina i przeplywka na pewno jest sprawna bo była sprawdzana. Komputer nie pokazuje żadnych błędów.
przem8 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Podstawa to logi dynamiczne. Bez tego to mozesz wywalić w ciemno w c**j kasy i żadnych efektów. Zakup kabel, vag i do dzieła.
mikus933 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2018 (edytowane) Ok, dzięki. Kabel mam. Poczytam jak się to robi dokładnie i jak zrobię to odezwę się znowu. Które grupy logować? Edytowane 17 Sierpnia 2018 przez mikus933
cysiek18 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 2 godziny temu, mikus933 napisał: Ok, dzięki. Kabel mam. Poczytam jak się to robi dokładnie i jak zrobię to odezwę się znowu. Które grupy logować? 002+033, 003+020, 115+118, przed każdymi logami kasowanie błędów i rób od 1500 do odcinki
mikus933 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2018 5 minut temu, cysiek18 napisał: 002+033, 003+020, 115+118, przed każdymi logami kasowanie błędów i rób od 1500 do odcinki Na 3 biegu, tak?
cysiek18 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 2 minuty temu, mikus933 napisał: Na 3 biegu, tak? Tak
mikus933 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam. Udało mi się zrobić logi za pomocą VCDS Lite z forum. Z jakiegoś powodu nie mogę ich dodać przez stronę internetową bo pokazuje, że nic tam nie ma dlatego muszę dodać trzy pliki, przepraszam za kłopot. Dodam też, że wyskoczył mi czek z błędem: Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AVJ.LBL Controller: 8E0 909 518 AA Component: 1.8L R4/5VT 0004 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 VCID: 6F9150BF3E85 1 Fault Found: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded Readiness: 0000 0000 Udało się dodać Dynamiczny: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1hKwhA8.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_q1Qx3Gs.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_5E0Z7.html LOG-01-115-118-xxx.CSV LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV Edytowane 29 Sierpnia 2018 przez mikus933
przem8 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Wszystko w normie prócz stuków w gr.20. Zacznij od wymiany świec jeśli tego nie robiłeś. Jak nie pomoże to sprawdź kompresję. 1
mikus933 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 2 godziny temu, przem8 napisał: Wszystko w normie prócz stuków w gr.20. Zacznij od wymiany świec jeśli tego nie robiłeś. Jak nie pomoże to sprawdź kompresję. Świece wymieniłem na NGK. A czy cewki mogą coś niedomagać? Mechanik mi mówił żeby też od tego zacząć a nie chce 400 zł wywalić na marne.
Łukasz13 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Sprawdz jakie masz cewki założone, jeśli nie są od nowości to mała szansa źe ich wymiana coś pomoże, lepszy pomysł to pomiar kompresji i wymontowanie katalizatora celem sprawdzenia czy napewno drożny. 1
mikus933 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 5 godzin temu, Łukasz13 napisał: Sprawdz jakie masz cewki założone, jeśli nie są od nowości to mała szansa źe ich wymiana coś pomoże, lepszy pomysł to pomiar kompresji i wymontowanie katalizatora celem sprawdzenia czy napewno drożny. Podjadę do mechanika żeby mi sprawdził kompresję i jak będę miał trochę czasu sprawdzę katalizator. Po hamowaniu od razu wymieniłem świece i w moim odczuciu była różnica z tym że nie wiem czy to moja wyobraźnia czy faktycznie pomogło. Bym musiał jechać by jeszcze raz sprawdzili. Dzięki za zainteresowanie tematem
mikus933 Opublikowano 7 Września 2018 Autor Opublikowano 7 Września 2018 Witam. Ponownie Sprawdziłem kompresję przed chwilą i oto wyniki: 1 cylinder - 12 bar 2 cylinder - 11,6 bar 3 cylinder - 12 bar 4 cylinder - 11,4 bar Czyli kompresja dobra, tak? Zostaje tylko katalizator, czeka mnie wyjazd do Warszawy autostrada to może kat się trochę przepali i udrożni jak myślicie? Typ od którego kupowałem auto mówił, że jakaś babka nim niby po Berlinie jeździła cały czas.
jacek70 Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Kompresja w normie. Katalizator może być przytkany. Sprawdź go .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się