Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przy 3-4 tyś cofa zapłon ?- Logi 1.8 AVV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemka, w brata b5 1.8 AVV jest problem z odpalaniem po postoju po ok 1h , trzeba pomagać gazem żeby odpalił za 1 razem. Wcześniej był problem z zapłonem, który objawiał się dławieniem się przy przyspieszaniu i waleniem migającego checka. Ten problem został rozwiązany poprzez podmianę używanej cewki BOSCH z używanymi kablami w bdb stanie.

Nówki świece(ok 200km) to NGK bkur6et-10 - takie zalecane w sam naprawiam do 1.8.

Licznik 1/2 Fis wymieniony z Jaeggera na VDO, immo wycięte.

Logi robione na szybko co widać po uciętym pierwszym 1 tyś rpm. Na lpg pierwsze 2 logi na 3 biegu, reszta logów na 2 biegu. 

Zorientowałem sie że brakuje loga z paliwem..  chyba w 001 grupie jest ,która nie była logowana.

Mam kilka pytań:

Czy przy 3,5-4 tyś cofa zapłon? wina logowania czy coś z zapłonem?

Czy przy przepływce Magnati Marelli przepływ 95g/s to dobry wynik ?? Ile brakuje do seryjnego przepływu?

Co sądzicie o korektach? LPG do regulacji, bo 7 września jest przegląd lpg ? ( 5840rpm     17.33    11.0    15.0    12.98    25.0 ) 1 log LPG korekta + 25 normalka ? 

Do problemów z odpalaniem jak się zabrać?  Wymienić na 1 szy ogien czujnik temperatury 4 pinowy z tyłu silnika? 

PB: 020+033+003

http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237252 

LPG: 020+033+003

http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237253

http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237254

http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237255

LPG+PB statyczne 003+002+020

http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237256

Czekam na Wasze sugestie i komenty :) 

Edytowane przez Skyline93
ee
Opublikowano (edytowane)

Kasowałeś błędy przed logami? Te logi tak pomieszane, że szkoda gadać ?

Przepływka to powinna być z boscha, byłaby najpewniejsza, bo taka pewnie siedziała ori?

Spróbuj zakręcić butlę z gazem, wypalić co w przewodach i sprawdź czy się poprawi. Jak nie to może ta przepływka miesza.

Najlepiej jakbyś zrobił czytelne logi parami 2+33 statyczne i dynamiczne na 3 biegu na obu paliwach i dynamiczny 3+20 na beznynie.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Tak m kasowałem pomimo że nic nie pokazywało. ok zrobię parami , tym razem bez pośpiechu.  MM przepływka była tam od momentu zakupu auta, więc trudno powiedzieć jaka ori BOSCHA powinna tam siedzieć. 

Najpierw zakręcę gaz i sprawdzę jak będzie odpalać. Zobaczę też jak będzie odpalać z odłączoną  przepływką.

Wcześniej były też błędy przepływki + czujnika temp (G62) teraz tego nie ma.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...