EmiX1234 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam Mam problem z niedoładowaniem w niższych partiach obrotów, turbo wstaje od ok. 2000 obr. Auto nie kopci, w dolocie nie ma zbyt dużej ilości oleju, nieszczelności też nie widać. W załączniku przesyłam logi dynamiczne grupy 3 i 11 na trzecim biegu gaz w podłodze. https://log.malonetuning.com/chart/237300#H8KLCADDkjTCgFsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shKWrCvAxhMcOKSEkQGhhMw6vDqS00MS5cwr7Dt8K9H2PDoMKewp%2FCt8KQWMO5wpLDm1IBJ8KLw53CjMK5woQ3w68Sw4Fzw6JCw4JwwpDDtMOiIkrCsloVwq3CoTfCjsOOHBwrR0LClcKlwptnwpTDksK4E3JObcOfMMKUw6BnGWN7w7IHwpgJNcKew7BqEcO0w4DDlCTDlyXChjHCpy%2FDv08eFCtbw7sBW2o7wp3DigAAAA%3D%3D LOG-01-003-011-xxxaudi.CSV Edytowane 24 Sierpnia 2018 przez EmiX1234
Tracer39 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Przepływomierz jest do umycia/wymiany bo bardzo zaniża i tnie Ci dawkę paliwa. Sprawdź jeszcze stan filtra powietrza.
EmiX1234 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Właśnie też mnie to zastanawiało czemu w wyższych partiach obrotów wskazania przepływomierza maleją. Filtr powietrza wymieniałem przedwczoraj firmy Mann
EmiX1234 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2018 (edytowane) Jakie powinny być najwyższe wskazania przepływomierza? Czym wyczyścić tą przepływkę? Załważyłem też olej w dolocie za przepływomierzem. Czyżby coś z odmą? Z góry dziękuję. Edytowane 24 Sierpnia 2018 przez EmiX1234
Tracer39 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 W dniu 24.08.2018 o 20:38, EmiX1234 napisał: Jakie powinny być najwyższe wskazania przepływomierza? Czym wyczyścić tą przepływkę? Załważyłem też olej w dolocie za przepływomierzem. Czyżby coś z odmą? Z góry dziękuję. Ważne jest aby masa zasysanego powietrza była większa od wymagania sterownika silnika. W logu masz dwie kolumny Mass Air / Rev., lewa to minimum wymagane przez sterownik (850mg/str) a prawa to masa powietrza zassanego do silnika, jeżeli jest za niska to sterownik obniża dawkę paliwa. Przepływkę możesz wyczyścić specjalnym sprayem, powiesz w sklepie motoryzacyjnym czego potrzebujesz to coś Ci dadzą. Sprawdź jeszcze czy nie masz nieszczelności między przepływomierzem a turbo.
EmiX1234 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Po wyczyszczeniu przepływomierza logi wyglądają tak: https://log.malonetuning.com/chart/237421#H8KLCADDmBXChFsCA23CjcOLDsOCIBBFw79lw5ZDUsOUw7jDuBbDggJlQkkqNMODw5RUwr9ewqBJw6PDgsOlwr3Dpz7CjMKBR37DnmMiFTgvcwEcLDZzw4ocP1QlQsKgRMOswoRgI8OpRSxKwrJawpVbY2tswp0xelLDnsKJKyTDjTzCosOwQsO%2Fw4hlJ8OOe8O1w55nwoBjGMKlw5%2FDlMOkDzADasK8w6IBw494Q13Dn0DDt8KUWyTCl3nCin1Vwp%2FCrMO9AsKXecOUw7XDkAAAAA%3D%3D teraz została chyba tylko wymiana. LOG-01-003-011-001newmaf3.CSV
Tracer39 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Jak możesz zrób jeszcze log basic settings grupy 03 żeby wykluczyć czy egr się nie zawiesił.
EmiX1234 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Log grupy 03 w BS wygląda tak: https://log.malonetuning.com/chart/237428#H8KLCAAuN8KEWwIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswUNw7Q3w4YHwrUWwq4gwrHCgsKswoTCtMKvwq8TQ8OpdUbDgypGMF50Z8OMw6TDlMOYIcOcw4LClELChMKnLg%2FCqcKMw4V0W1vDhwPDjmrDssOhw7MKClc2csKGYcOqw47DpsOowooHw5IhZzEaw4oZw58%2FBCbDpcOlV8OSw5fDvkTDrMKrMF3CgjbDl8K2w44ywp7CucKnw7QFGxYmHsKmAAAA LOG-01-003-xxx-xxxegr.CSV
EmiX1234 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Załatwiłem 2 przepływomierze oczywiście używane i logi wyglądają bardzo podobnie, czyżby zbieg okoliczności? Nie widać nieszczelności w wężu łączącym przepływomierz i turbo. Czy to na pewno wina przepływki? Czy w grę wchodzi tylko nowy oryginał Boscha czy może być np. Pierburga? https://log.malonetuning.com/chart/237463#H8KLCAAXwobChVsCA03CjEEOw4IwDATDv8OiwrMtUSh8JsOKIRArwrVUwpLDinFRw6HDtTTCqcKEOMOuw47DrDoHwo%2FDssK8S2ZKWsOWwqUCwp48wrZyLiofw54jQsOiw4wawozDoSDDucOFamTChTYKwpvCtMOFwrHCmSQyw4VgwqHCssK1w7LCgsKmKzcSYsKkw7dPBsKVNFk%2Fw5vDjT%2FDoMOOeMODEcKvHmHDqDjCrFbDqjJLwr8bRsOvwr9ZF8KNwp7CrwAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/237463#H8KLCAAXwobChVsCA03CjEEOw4IwDATDv8OiwrMtUSh8JsOKIRArwrVUwpLDinFRw6HDtTTCqcKEOMOuw47DrDoHwo%2FDssK8S2ZKWsOWwqUCwp48wrZyLiofw54jQsOiw4wawozDoSDDucOFamTChTYKwpvCtMOFwrHCmSQyw4VgwqHCssK1w7LCgsKmKzcSYsKkw7dPBsKVNFk%2Fw5vDjT%2FDoMOOeMODEcKvHmHDqDjCrFbDqjJLwr8bRsOvwr9ZF8KNwp7CrwAAAA%3D%3D LOG-01-003-011-xxxmafb3.CSV LOG-01-011-003-xxxnew2maf.CSV Edytowane 5 Września 2018 przez EmiX1234
Tracer39 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Już sam nie wiem, przepływ jest zaniżony nawet jak turbo osiągnie zadane ciśnienie. Egr może się zacinać jakoś podczas jazdy, filtr powietrza ma za małą przepustowość lub wszystkie przepływki są padnięte. Jak masz to załóż stary filtr powietrza i zrób jeszcze raz logi, a jak to nic nie da to możesz spróbować ostrożnie przewiercić przeływkę. https://community.dieselschrauber.org/viewtopic.php?t=3347
EmiX1234 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Patrzyłem też na ściągniętym i zaślepionym przewodzie podciśnieniowym od Egr i nie było żadnej różnicy.
EmiX1234 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Zamówiłem nowy przepływomierz z Bosha jutro będę testował i dam znać. Myślę też odłączyć odmę od węża który idzie do przepływki tylko nie wiem czym to zaślepić. Macie jakieś propozycje? Według mnie opary oleju są powodem zabrudzenia przepływomierza i jej śmierci. Może przy nowym silniku nie było tego problemu ale z czasem i przebiegiem coraz więcej oleju trafia właśnie do tego węża który u mnie jest mokry. Załważyłem, iż zaraz po zgaszeniu silnika z węża od przepływomierza wydobywa się mgła oleju.
EmiX1234 Opublikowano 5 Września 2018 Autor Opublikowano 5 Września 2018 A więc tak wymieniłem przepływomierz na nowy BOSCH o takich samych numerach i efekt jest mizerny. Czyżby to nie był przepływomierz? Poniżej wstawiam logi. https://log.malonetuning.com/chart/237901 LOG-01-011-003-008nowy maf.CSV
maniekaudia4 Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 (edytowane) Spróbuj wejść w Engine \ 11 - login ,dla 1.9TDI jest 12233 \ 10 - adaptacja \ kanal 3 współczynnik wypełniania EGR wpisz i zatwierdź wartość taka, żeby udział % wypełnienia egr na biegu jałowym pokazywał jak najmniejszy. Wtedy sprawdź wartość przepływomierza. Edytowane 7 Września 2018 przez maniekaudia4
EmiX1234 Opublikowano 12 Września 2018 Autor Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) Zdemontowałem EGR i wstawiłem zaślepki teraz log wygląda tak: grupa003 LOG-01-003-xxx-xxxegroff.CSV Edytowane 12 Września 2018 przez EmiX1234
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się