unreal159 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Witam. Zrobilem dzis test szczelnosci dolotu i wyszlo tak ze po zaslepieniu TIPa przy przepływce i krućca od odmy ezektor puszczal aż wystrzelił na zgrzewie. Wiec ogarnąłem to i jest tylko bulgotanie oleju w skrzyni korbowej. Ściągając wąż z przepustnicy i zaslepiajac go nie bylem w stanie nabic żadnego cisnienia bo cale uciekalo w przepustnice wężykiem od ezektora. Czy to normalne ? I jeszcze pytanie czy przy cisnieniu 1 bar mogla wystąpić nieszczelnosc w miejacu jak na foto? Na czerwono zaznaczone gdzie uciekalo cisnienie a na żółto którędy szlo cisnienie do przepustnicy po zdjeciu i zaslepieniu weza od niej.
cysiek18 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Żeby powietrze nie uciekało tym zaznaczonym na żółto wężykiem musiał być pompować ciśnienie za turbosprężarką. Ja szczelność sprawdzam zawsze tak. : - Demontuje grzybek od odmy i zaślepiam waż idący do TIP, drugą stronę zostawiasz luźną, będziesz wiedział czy trzyma zaworek jednokierunkowy odmy. - W tip za przepływomierzem mocuję zaślepkę kanalizacyjną z szybko-złączką pompuje powoli ciśnienie do maks 1 bar. - Psikam na połączenia wodę z płynem do naczyń i patrzę czy nie ma wycieków. - Na koniec zakładam grzybek od odmy i pompuję 0.2-0.3 bar żeby sprawdzić szczelność odmy. Po takiej operacji może zadymić przy pierwszym odpaleniu, pójdzie trochę oleju z odmy w dolot
unreal159 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Dzieki za odp czyli wychodzi na to ze tylko ezektor padł u mnie ;). Odma u mnie musi byc ok bo praktycznie wszystkie jej elementy demontowalem i przeglądałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się