arek1614 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Witam Pacjent to B6 z 2003roku 2.5 TDI 180km quattro. Kod silnika AKE Ostatnio kumpel kupił b6 w dobrej cenie, ponieważ był problem z mocą i trochę kopcił. Stwierdziliśmy że turbo bo zawór który otwierał dopływ spalin się przycinał. Zamówiliśmy, zamontowaliśmy i była poprawa ale jeszcze nie to. Sprawdziliśmy dolot i okazało się że Intercooler prawy dziurawy. Zamówiliśmy, zamontowaliśmy i była lekka poprawa ale dalej trochę mocy brakuje. Wydaje mi się że może któryś wtrysk leje i dlatego zrobiliśmy logi dynamiczne i bardzo proszę o pomoc. Pod postem wklejam zdjęcia z logami. Za każdą podpowiedź Wielkie Dźięki
Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Grupy 004 BS statycznego zrob. Zobaczymy jak kąt wtrysku ustawiony. Dodaj jeszcze 013 i 014 statyczne. Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez Muskel1 Poprawka
arek1614 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) 2 godziny temu, Muskel1 napisał: Grupy 004 BS statycznego zrob. Zobaczymy jak kąt wtrysku ustawiony. Dodaj jeszcze 013 i 014 statyczne. Proszę Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez arek1614
Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 004 BS troche nie wyrazne cyfry. Masz tam na Late -3,2? Czy jestem slepy. Powinienes miec na Late -2 albo nawet lepiej tak -1,8
arek1614 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Na Late jest -3,2 nawet czasami -3,4 Co to oznacza? Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez arek1614
Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Kąt wyprzedzenia zapłonu. Ustawienia pompy wtryskowej. Masz troche za późny zapłon ustawiony. Powinienes miec tak 2 st. po OT. Czyli w BS -2 a nawet lepiej -1,8. Moze to byc przyczyna ze lekko słabiej ciagnie. Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez Muskel1 Poprawka
arek1614 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Mogę to sam VAG-iem zrobić? Przegladalem forum ale niczego konkretnego nie znalazłem
arek1614 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Może być to przyczyną wymienionego wtrysku sterującego? Wymieniali mi go w warsztacie ale nie wiem czy zakodowali
Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Tak za pomocą VAGa (tu sprawdzasz podgladowo jaka wartosc) a ustawianie manualnie po poluzowaniu srub, przestawiasz lekko koło zebate prawego wałka rozrzadu. Czy silnik miał przynajmnie 80°C jak logowałes 004 BS? Poszukaj dobrze na forum bo jest instrukcja ustawiania kata wtrysku pompy wtryskowej w V6. Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez Muskel1 Poprawka jak zawsze :-)
arek1614 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Miał na desce 90 stopni wiec raczej tak. Dzięki za podpowiedzi, zaraz zacznę szukać instrukcji jak to zrobić Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez arek1614
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się