Bartek11819 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Czy mogłby ktoś przejrzeć te logi? Auto z LPG logi robione na PB. Powodem jest to, że samochód od mniej wiecej 2 tys. obrotów ciagnie super a jakby moc słabnie przy 3tys i powyzej. Niezależnie od paliwa.. http://vaglogi.pl/log-115_118_H0LmDUY.html http://vaglogi.pl/log-002_033_1qdLweK.html http://vaglogi.pl/log-003_020_U3204j.html
Repik Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Auto jest po jakimś pseudo programie ??? Turbina przeładowuję i to konkretnie. Spalanie stukowe w 1 i 4 cylindrze
Bartek11819 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 (edytowane) 5 minut temu, Repik napisał: Nic mi na ten temat programu nie wiadomo. Kupiłem takiego, moze ktos sie jeszcze wypowie i poradzimy co z tym robic.. Edytowane 29 Sierpnia 2018 przez Bartek11819
Bartek11819 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Tak mi sie przypomnialo, zeto spalanie stukowe pojawilo sie po wymianie swiec. A co do turbo przyczyna moglby byc zawor n75? Da rade to sprawdzic ?
przem8 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Przyjrzyj się n75 i podcisnieniom od niego.
soul87 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Układ kontroli ciśneinia działa słabo. Tak jak kolega wyżej, trzeba sprawdzić zaworek n75 i jego weze. Jezeli sa ok to za mocno naciągnieta jest sztanga WG > Turbina była regenerowana?
Bartek11819 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 4 minuty temu, soul87 napisał: Układ kontroli ciśneinia działa słabo. Tak jak kolega wyżej, trzeba sprawdzić zaworek n75 i jego weze. Jezeli sa ok to za mocno naciągnieta jest sztanga WG > Turbina była regenerowana? Nie wiem czy byla regenerowana chyba nie. Sprawdze podcisnienia, a w jaki sposob zdiagnozowac sprawnosc tego zaworka ?
Łukasz13 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Auto seria, sprawdz co sie dzieje z tym doładowaniem, czy wszystkie węze od n75 na miejscu i nie dziurawe, n75 na szybko mozesz sprawdzic wyjmujac je i dmuchajac w krócce, bez napiecia powinno dac sie dmuchnąć przez dwa krótsze, po podaniu napiecia powinno być przejscie przez wszystkie 3.
Bartek11819 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Godzinę temu, Łukasz13 napisał: Auto seria, sprawdz co sie dzieje z tym doładowaniem, czy wszystkie węze od n75 na miejscu i nie dziurawe, n75 na szybko mozesz sprawdzic wyjmujac je i dmuchajac w krócce, bez napiecia powinno dac sie dmuchnąć przez dwa krótsze, po podaniu napiecia powinno być przejscie przez wszystkie 3. No wiec sluchajcie Panowie, rozebralem wszystko zeby sie dostac do tego n75 poniewaz sa seryjne opaski i nie moglem tego rozpiac(brak dostepu) i odrazu ustalilem ze waz ktory wychodzi ze srodka czujnika do turbiny za co on odpowiada ? Opis jest tylko turbo boost czy to moglo byc przyczyna ? Wlasnie jade szukac przewodu podcisnieniowego w sklepie
soul87 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Odpowiada on własnie za Twoje przeładowywania Grucha turbiny nie otwiera się żeby ograniczyc boost jeżeli ten wezyk jest niesprawny. Tylko skoro jak juz sie przyzwyczailes do takiego przeładowywania to sie nie zdziw ze Ci fura "zamula" jak to naprawisz jako zamiennik tego weza kup wezyk silikonowy 5mm .
Bartek11819 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 39 minut temu, soul87 napisał: Odpowiada on własnie za Twoje przeładowywania Grucha turbiny nie otwiera się żeby ograniczyc boost jeżeli ten wezyk jest niesprawny. Tylko skoro jak juz sie przyzwyczailes do takiego przeładowywania to sie nie zdziw ze Ci fura "zamula" jak to naprawisz jako zamiennik tego weza kup wezyk silikonowy 5mm . Wezyk wezykiem ale z ciekawosci sprawdzilem czy chodzi ciegno od gruszki i ani drgie a gruszka trzyma podcisnienie.. czyli nic nie da wymiana wezyka ? Co dalej z tym robic ?
soul87 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 jak sprawdziles? gruszka ma sie otwierac od NADciśnienia... Tam nie ma podciśnienia a ciśnienie które generuje Turbo. To nie TDI
Bartek11819 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 3 minuty temu, soul87 napisał: jak sprawdziles? gruszka ma sie otwierac od NADciśnienia... Tam nie ma podciśnienia a ciśnienie które generuje Turbo. To nie TDI Ale wtopa.. dobrze, ze sa tu dobrzy ludzie jak Ty i naprowadza. Masz racje sprawdzilem malym cisnieniem i jest elegancko ciegno chodzi, teraz biore sie za skladanie i dam znac a najlepiej zrobie jeszcze wieczorem logi i wrzuce do obczajki
Bartek11819 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 No więc po wymianie wezykow zrobiłem logi niech ktoś rzuci okiem teraz na turbo przeplywke i te spalanie stukowe. Dzięki http://vaglogi.pl/log-002_033_lVE9M5.html http://vaglogi.pl/log-003_020_fonx69m.html http://vaglogi.pl/log-115_118_ZNCYi.html
Łukasz13 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Turbo dalej delikatnie przeladowuje, pewnie trochę za mocno naciągnięta gruszka, przepływka słabo troche, wymienisz na dobrą to stuki też powinny zniknąć.
Bartek11819 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 1 minutę temu, Łukasz13 napisał: Turbo dalej delikatnie przeladowuje, pewnie trochę za mocno naciągnięta gruszka, przepływka słabo troche, wymienisz na dobrą to stuki też powinny zniknąć. To co myślisz zostawić już to doładowanie w spokoju ?
Bartek11819 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 3 minuty temu, Bartek11819 napisał: To co myślisz zostawić już to doładowanie w spokoju ? jeszcze jakbyś mogł powiedzieć mi czy z sondą wszystko dobrze bo wywala blad ze rezystancja za duza b1 s2 , czy to wina gazu ? sonda bodajze jest wkrecona w taka przyspawana rurke do otworu w wydechu
Łukasz13 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Musiałbyś jeszcze spróbować zrobić loga 118 z odpieta wtyczka od n75 żeby sprawdzić jak ustawiona jest gruszka, błąd drugiej sondy pewnie przez tą tuleje co jest wkręcona tzw. emulator, pewnie nie ma kata dlatego wkręcona, masz błąd sondy ale przynajmniej check nie swieci. Bez tulejki pewnie na okrągło by waliło błąd niskiej sprawności kąta.
Bartek11819 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 6 minut temu, Łukasz13 napisał: Musiałbyś jeszcze spróbować zrobić loga 118 z odpieta wtyczka od n75 żeby sprawdzić jak ustawiona jest gruszka, błąd drugiej sondy pewnie przez tą tuleje co jest wkręcona tzw. emulator, pewnie nie ma kata dlatego wkręcona, masz błąd sondy ale przynajmniej check nie swieci. Bez tulejki pewnie na okrągło by waliło błąd niskiej sprawności kąta. Jutro wiec zrobie loga i wrzuce z odpięta wtyczka. Właśnie "emulator" wyleciało mi z głowy, tak kat jest ale wybebeszony
Bartek11819 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2018 19 godzin temu, Łukasz13 napisał: Musiałbyś jeszcze spróbować zrobić loga 118 z odpieta wtyczka od n75 żeby sprawdzić jak ustawiona jest gruszka, błąd drugiej sondy pewnie przez tą tuleje co jest wkręcona tzw. emulator, pewnie nie ma kata dlatego wkręcona, masz błąd sondy ale przynajmniej check nie swieci. Bez tulejki pewnie na okrągło by waliło błąd niskiej sprawności kąta. Zrobiłem logi z odpiętym zaworkiem n75, obczaj i napisz w czym problem http://vaglogi.pl/log-115_118_0J9EwuX.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się