maskarello Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu próbuje poradzić sobie z problemem krzywo ścierających się klocków na tyle w mojej b5... Problem nastąpił po wymianie klocków i tarcz. Zrobione jakieś 1000km. Wymieniłem prowadnice w jarzmie, wymieniłem jarzmo, gumki w zacisku. Wszystko przesmarowane, koło obraca sie bez oporu. Wszystko wydaje się być ok a jest problem. Dodatkowo przy lekkim hamowaniu klocki piszczą, ale to przez źle dolegającą płaszczyznę klocków do tarczy... Zacisk aluminiowy. Problem występuje w prawym kole.
karaluch8 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Zjedzony zacisk pewnie. Czysciles przylgnie zacisku zewnetrznego klocka?
maskarello Opublikowano 4 Września 2018 Autor Opublikowano 4 Września 2018 Tak, czysciłem. Zebrałem lekko pilnikiem. Myślałem też, że może tłoczek krzywo naciska. Gdyby prowadzenie tłoczka od hamulca ręcznego się odkształciło. No nie wiem musze drążyć dalej bo pisk ze jeździć się nie da. Ostatecznie pewnie zacisk do wymiany, ale co tu kupić jak regenerowane też są różnej jakości..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się