Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 swap z 2.0 tfsi na 1.8t (BEX)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Podjąłem się takie tematu jak w opisie, ponieważ w moim tfsi ukręcił się wałek rozrządu i silnik nadaje się śmietnik a mam całego angola a4b6 z 1.8T(BEX 190KM) wydawało mi się to rozsądnym rozwiązaniem. Silnik już siedzi w aucie i mechanicznie wszystko jest ogarnięte. Zostało spięcie wiązki silnika z wiązką pod deską rozdzielczą. Kostki na pierwszy rzut oka podobne, ale różnią się nieco, przewody też nie pokrywają się miejscami i kolorami. Może ktoś robił coś takiego lub ma rozpis pinów w tych kostkach. Pzdr.

DSC_0334.JPG

Edytowane przez pawcio013
Opublikowano

Witam po małej przerwie, a więc auto jeździ ? złożyłem to jednak na oryginalnej wiązce z b7 z bfb, dołożyłem przekaźnik pompy paliwa i auto ożyło. Mam tylko problem z światłami cofania i stopem. A więc po przekręceniu stacyjki na zapłon zapalają się stopy i świecą cały czas a światło cofania nie działa, stacyjka na zero światła stop działają normalnie.  Po rozłączeniu pomarańczowo czarnego przewodu od ECU (komunikacja) stop gaśnie i wsteczny działa normalnie. Poza tym masy w lampach zrobione czujniki stopu podmieniane już chyba cztery.  Pojawia się cały czas błąd 16955 brake switch (F) implausible signal. Ktoś się orientuje trzeba coś jeszcze przekodować ewentualnie zmienić?

Opublikowano

Witam. Tez robie takiego swapa

pawcio013 mógłbyś dokladniej opisac jak przerobiłeś tą instalację. Masz jakieś schematy ukladu paliwowego z tfsi? 

Opublikowano

Juz odpalilem, mam jeszcze problem tak jak ty z tymi swiatlami stop po zaplonie. I jeszcze nie wiem dlaczego, ale zegary nie pokazują mi temperatury plyny. Tez miales z tym problem?

Opublikowano

Nie u mnie zegary działały normalnie. Palący się stop to wina braku jednego zasilenia na czujniku, wystarczy dać plus po zapłonie i hula ;)

Opublikowano

Witam.

Może ktoś napisać krótki tutorial jak ogarnąć te kable do pompy paliwa  co wyciąć A co dodać, i co i jak bym był bardzo wdzięczny. Właśnie  jestem w trakcie wkładania silnika do budy:)

 

Opublikowano

Witam

Musisz wyciąć cały sterownik a później połączyć przewody tak jak na zdjęciu. I to tego trzeba jeszcze dołożyć przekaznik pompy paliwa. 

Capture+_2019-06-18-22-03-30.png

Opublikowano

9bsupWi

22 minuty temu, mateusz3813 napisał:

Witam

Musisz wyciąć cały sterownik a później połączyć przewody tak jak na zdjęciu. I to tego trzeba jeszcze dołożyć przekaznik pompy paliwa. 

Capture+_2019-06-18-22-03-30.png

O super. Jeszcze pokazał byś jak z przekaźnik ogarnąć, to bym był w ogóle happy:)

 

Opublikowano

Trzeba dołozyc przekaźnik (nr. 614) 

 Pin 1 przekaznika to plus staly z aku.

Pin 2 przekaźnika to bezpiecznik pompy nr 28

Pin 3 to plus po zaplonie

Pin 5 to sygnal z ecu ( znajduje sie miedzy innymi we wtryskach, pod pinem 65 komputera, a także tez jest to ten czerwony przewód od usunietego sterownika pompy

Opublikowano

Panowie mógłby ktoś napisać jak mniej więcej wygląda sprawa mocowań silnika, przeróbek elektryki w swapie 2.0tfsi b7 -> 1.8t bfb b7? Mam powypadkowa b7 1.8t ośka i na oku 2.0tfsi quattro z zajechanym silnikiem i zastanawiam się nad tematem.

Opublikowano
W dniu 18.06.2019 o 22:32, Adamek4119 napisał:

9bsupWi

O super. Jeszcze pokazał byś jak z przekaźnik ogarnąć, to bym był w ogóle happy:)

 

Wyciąć masz na myśli wywalić kompletnie? Ta kostka która  jest na zdjęciu to gdzie ona faktycznie się znajduje? I powiedz mi kolego te kabelki mam ze sobą połączyć? Czy zamienić miejscami? Dziękuje 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...