pawcio013 Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 (edytowane) Witam. Podjąłem się takie tematu jak w opisie, ponieważ w moim tfsi ukręcił się wałek rozrządu i silnik nadaje się śmietnik a mam całego angola a4b6 z 1.8T(BEX 190KM) wydawało mi się to rozsądnym rozwiązaniem. Silnik już siedzi w aucie i mechanicznie wszystko jest ogarnięte. Zostało spięcie wiązki silnika z wiązką pod deską rozdzielczą. Kostki na pierwszy rzut oka podobne, ale różnią się nieco, przewody też nie pokrywają się miejscami i kolorami. Może ktoś robił coś takiego lub ma rozpis pinów w tych kostkach. Pzdr. Edytowane 4 Września 2018 przez pawcio013
pawcio013 Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 Witam po małej przerwie, a więc auto jeździ ? złożyłem to jednak na oryginalnej wiązce z b7 z bfb, dołożyłem przekaźnik pompy paliwa i auto ożyło. Mam tylko problem z światłami cofania i stopem. A więc po przekręceniu stacyjki na zapłon zapalają się stopy i świecą cały czas a światło cofania nie działa, stacyjka na zero światła stop działają normalnie. Po rozłączeniu pomarańczowo czarnego przewodu od ECU (komunikacja) stop gaśnie i wsteczny działa normalnie. Poza tym masy w lampach zrobione czujniki stopu podmieniane już chyba cztery. Pojawia się cały czas błąd 16955 brake switch (F) implausible signal. Ktoś się orientuje trzeba coś jeszcze przekodować ewentualnie zmienić?
pawcio013 Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_12172.html#1 Ktoś podpowie czy to może rozwiązać problem?
pawcio013 Opublikowano 23 Września 2018 Autor Opublikowano 23 Września 2018 Po swapie brakowało jednego plusa na czujniku stopu. Temat ogarnięty auto jeździ :)
mateusz3813 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Witam. Tez robie takiego swapa pawcio013 mógłbyś dokladniej opisac jak przerobiłeś tą instalację. Masz jakieś schematy ukladu paliwowego z tfsi?
pawcio013 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2019 Cześć schematów nie mam, wszystko robiłem na "żywca" sam, bo nigdzie nie mogłem też nic znaleźć.
mateusz3813 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Juz odpalilem, mam jeszcze problem tak jak ty z tymi swiatlami stop po zaplonie. I jeszcze nie wiem dlaczego, ale zegary nie pokazują mi temperatury plyny. Tez miales z tym problem?
pawcio013 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2019 Nie u mnie zegary działały normalnie. Palący się stop to wina braku jednego zasilenia na czujniku, wystarczy dać plus po zapłonie i hula ;)
Adamek4119 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Witam. Może ktoś napisać krótki tutorial jak ogarnąć te kable do pompy paliwa co wyciąć A co dodać, i co i jak bym był bardzo wdzięczny. Właśnie jestem w trakcie wkładania silnika do budy:)
mateusz3813 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Witam Musisz wyciąć cały sterownik a później połączyć przewody tak jak na zdjęciu. I to tego trzeba jeszcze dołożyć przekaznik pompy paliwa.
Adamek4119 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 9bsupWi 22 minuty temu, mateusz3813 napisał: Witam Musisz wyciąć cały sterownik a później połączyć przewody tak jak na zdjęciu. I to tego trzeba jeszcze dołożyć przekaznik pompy paliwa. O super. Jeszcze pokazał byś jak z przekaźnik ogarnąć, to bym był w ogóle happy:)
mateusz3813 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Trzeba dołozyc przekaźnik (nr. 614) Pin 1 przekaznika to plus staly z aku. Pin 2 przekaźnika to bezpiecznik pompy nr 28 Pin 3 to plus po zaplonie Pin 5 to sygnal z ecu ( znajduje sie miedzy innymi we wtryskach, pod pinem 65 komputera, a także tez jest to ten czerwony przewód od usunietego sterownika pompy
dejmo93 Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 Panowie mógłby ktoś napisać jak mniej więcej wygląda sprawa mocowań silnika, przeróbek elektryki w swapie 2.0tfsi b7 -> 1.8t bfb b7? Mam powypadkowa b7 1.8t ośka i na oku 2.0tfsi quattro z zajechanym silnikiem i zastanawiam się nad tematem.
porsche199611 Opublikowano 23 Listopada 2021 Opublikowano 23 Listopada 2021 W dniu 18.06.2019 o 22:32, Adamek4119 napisał: 9bsupWi O super. Jeszcze pokazał byś jak z przekaźnik ogarnąć, to bym był w ogóle happy:) Wyciąć masz na myśli wywalić kompletnie? Ta kostka która jest na zdjęciu to gdzie ona faktycznie się znajduje? I powiedz mi kolego te kabelki mam ze sobą połączyć? Czy zamienić miejscami? Dziękuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się