dawowo Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Witam. Passat B5 przy porannym rozruchu kopci na niebiesko + tak jakby przez sekundę chodził na 3 gary, po chwili jest wszystko ok. Autko po mapie na 170KM. Silnik taki sam jak w A4 B6 także myślę, że nie będzie problemu z tematem tutaj? Coś będzie widać na logach? Z góry dziękuję STATYCZNE: 001: https://log.malonetuning.com/chart/238010#H8KLCAAKN8KSWwIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AhbDtjbCpRfDnQxdw4A1wpLDhsOhfHpXBcOxw7LCnMKPP0Z4w6nDpynClcKpwpgucwMcEsO2c1LCk8KNw78TwqFwZcOLw45wSsO9wrI5wrnDkkp5wpVewpxNHkfDul0XwpjClMK3H0ljwr9BHDAkwoRwUF5cw5s8wol3CcKPwpR2S2DDm8OjwpEAAAA%3D 003: https://log.malonetuning.com/chart/238014#H8KLCAA9N8KSWwIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D 004: https://log.malonetuning.com/chart/238015#H8KLCABWN8KSWwIDTcKLQQrDgzAMBMO%2FwqLCswUxw7Q3w4YHwrcRwq4gwrHCgizCl8K0wq9vw6xAw4hxZ3ZCwoDCl8KsTy7ChFnCpW0Vw5wUXcKHwosow7%2FDqMKYDjIVw5JkBMKnKR9SQxPDnDHDrcOcwovCs0nDs8KMw58LwoFyfsObSCrDmU3ChMOjDH7CiMOUTMOqwrbCsHXDrh8xw74BNQrDvsO6wo8AAAA%3D 007(na zimnym): https://log.malonetuning.com/chart/238016#H8KLCADChzfCklsCA03Di0EKwoAgEMKFw6HCu8OMWiHCocObw4gsLAcbMBUdwqE6fVnCm8KWw6%2FDv3jDlsOCwprDt8KFE8OpUHMvDcOUwoRqw4TCmCtfw7RMBcKBElUnBEPCnMO3w7rDlMOuw6DDtlrDpcKww4kLwo3DpAfDlsKgAsOzPcK6w6RWIsOLw6hmRsK8AcK3McK4woZ1AAAA 013: https://log.malonetuning.com/chart/238019#H8KLCADCmTfCklsCA8KLwo5WSsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLShWw5IxwojDlQEJw6bDpBdlVsKlAsK5OkrDqcKpecKpRcKJJcKpSiDCmcOEw5LCksO8w6LCgsKcw4wSwpDClMKhSWwsABnDq0ZfQwAAAA%3D%3D 018: https://log.malonetuning.com/chart/238020#H8KLCADCtDfCklsCA8KLwo5WSsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLShWw5IxwojDlQEJw6bDpBdlVsKlAsK5OkrDqcKpecKpRcKJJcKpSiDCmcOEw5LCksO8w6LCgsKcw4wSwpDClMKhSWwsABnDq0ZfQwAAAA%3D%3D 023: https://log.malonetuning.com/chart/238021#H8KLCADDhDfCklsCA8KLwo5WSsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLShWw5IxwojDlQEJw6bDpBdlVsKlAsK5OkrDqcKpecKpRcKJJcKpSiDCmcOEw5LCksO8w6LCgsKcw4wSwpDClMKhSWwsABnDq0ZfQwAAAA%3D%3D DYNAMICZNE: 001 004: https://log.malonetuning.com/chart/238011#H8KLCAACOMKSWwIDTcKMw4EOw4IgEETDv2XDj0tSwrTDujPChAPDisKGblLCoVnCtsKmw7XDqy00MR5nw57Cm3EOwp7DpcO1w6BMJklZwpcKOHhsw6VcwoQ%2FdETChETCmSQow4FJw7LCm0TCjRbCs8KZwrBxW8KcwpvCiSPCmRg0VMOSVl5RZcKlRkLCjGbDv8OJIMKcJsOtZ8KHw7kHw5zCgBZveMOHC8KOHsOBdiXCrFrDqjJzwr%2FCtMKjw7dfwpDCpQTCgsKzAAAA 003 008 013: https://log.malonetuning.com/chart/238012#H8KLCAAYOMKSWwIDbcKNTQ7DgiAQwoXDr8OCeiYpWsO1MMKEBcOKwoROUsKhwoHCqcKpwp5ewqBJw6PDgsOle8Ofw7sxRj3DksOzw47CkTDDpMK0LkXDgWDCocKZc8OKw7zCoSpBBcKKwpTCncKQw5pJfFEWwpTChBvCusKNW2PDr0zDrAnCvRNXSMKaeQbDiSvDvSPCt8KDOMOvw7F9w4zCqMOMYcKSflPCkz%2FDgAzCoGHChAtcw6EEwrrCvinDnVNuwpVUwpbCmcO7wqoewq3DvQLCtRx8PsOQAAAA 010 011: https://log.malonetuning.com/chart/238017#H8KLCAA8OMKSWwIDTcOLw5EKw4IwDMKFw6F3w4l1Ak7DhcKXKcK9wqhbwqjCgcOZwow0wpPCucKnwp%2FDnWB4ecOOw4cfAsO0w7p%2BSmHDisKmw7NUAS8Rw5s5wqrDicOKwr%2FCicKQwrnCsCVnOMKkfMOYwpxcacKhwrRIK8KOJg0DfcOPC0zDssOLw7fCpMKyw79BwrjDogNvEcKhw5sxw43CrnUaw4XCm3XDtxg3w41LwrHDjcKTAAAA 013 018 023: https://log.malonetuning.com/chart/238018#H8KLCABfOMKSWwIDTcOLMQrCgDAMwoXDocK7ZE7DgcKAwoPCnsKldMKoGmrCoFppI8KowqfDl8Oqw6LDuMO%2Bwo9nLcKMaRlkZRNyw5rCtwLDmDjCrDHCpiwXPxMhw7DDisOZK0MVP03DpjTDvsKQw7JawpYww6sLwoXDtQfCtsODHsKpQSLCh0DDn3PDl1TCtihawp1aw6duBE0YWH0AAAA%3D
kamil-vag Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Mogłeś podać linki a nie wklejać w taki sposób... 004 - Synchro sporo na minus, bliżej 0 powinien mieć mniejsze drgawki, ciszej chodzić... W dynamicznym 013 018 023 schodzą bipy na minus... filtr paliwa kiedy zmieniany ? może pompa już powoli niedomagać, ale to wyjdzie po zmierzeniu ciśnienia tłoczenia paliwa... te same logi przydałyby się statyczne rano na zimnym po odpaleniu po-logować z 5 min niech pochodzi... coś jest z 4 cylindrem, być może oringi mają już dość i przydaloby się wymienić i zamienić miejscami 1 z 4 wtryskiwaczem... przepływomierz OK, jedynie coś turbo ma problem z osiągnięciem zadanego ciśnienia, wysokie wysterowanie N75, mozliwe, że geometria się przycina... od niczego przejrzeć wężyki podciśnienia... parę razy go porządnie przegonić na trasie, może się rozrusza... Co do problemu, kopcenia i 3 garów, to wymiana oringów pompek i podmiana 1 z 4 na początek...
Rafak Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Napisałeś że autko po mapie na 170KM, powiedz czy przy bucie w podłodze jest lekki dym z tyłu czy czysto jest?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się