hasahad Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Witam, mam pewien problem po wymianie wtryskow na 216, Wtryski ustawione na maszynie bosch miałem gdzieś wykres, Auto nie pali. Silnik to 1.9tdi ahh Zamontowalem dzisiaj wtryski, i teraz pytanie jaka dawka paliwa musi być i czy kat wtrysku trzeba zmianiac? Nie mam vag teraz żeby go podłączyć, sprawdzić i ustawić. Jak by ktoś był z okolic kazmierza, Poznania co jest w temacie i mógłby podjechać ? oczywiście zapłacę. Kontakt 694890680
BartoszBB Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Rozumiem że fura odpowietrzona na każdym wtrysku?
hasahad Opublikowano 8 Września 2018 Autor Opublikowano 8 Września 2018 Chodzi tobie o odpowietrzenie aby paliwo podało? Opiszę Ci jak ja to zrobiłem jeśli źle to napisz poprawnie. Stare wtryski out gniazda wyczyszczone, nowe podkładki i montaż samych wtryskiwaczy, oraz nowych węży. Wtryskindokrecilem momentem 28nm, pod końcówki aluminiowych węży paliwowych położyłem szmate aby odpowietrzyc. Paliwo zaczęło tryskac więc przykrecilem takim samym momentem. Auto po tym zbaiegu nie odpala.
piotrsob1 Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 (edytowane) Godzinę temu, hasahad napisał: pod końcówki aluminiowych węży paliwowych położyłem szmate aby odpowietrzyc Tak się zastanawiam coś Ty odpowietrzał , bo jak sobie przypominam silnik na pompie VP to jakoś takowych węzy nie kojarzę Przewody wysokiego ciśnienia ( od pompy wtryskowej do wtryskiwaczy ) zawsze były stalowe ... Czyżby to o nie chodziło ? Jeżeli tak to odpowietrzyłeś prawidłowo. Jak nie chce odpalić to potraktuj go delikatnie samostartem albo plakiem i napisz czy zaskoczył i czy później już pali normalnie ... A tak na zdrowy rozum zakładając wtryskiwacze z końcówkami o większych otworkach w rozpylaczach i zostawiając starą , nie ruszaną pompę wtryskową i nie zmieniony soft , spowodujesz znaczne pogorszenie rozpylenia paliwa w komorze spalania , które w skrajnych przypadkach może być przyczyną problemów z odpalaniem..... Edytowane 8 Września 2018 przez piotrsob1
hasahad Opublikowano 8 Września 2018 Autor Opublikowano 8 Września 2018 (edytowane) Zgadza się kolego, stalowe ? Na poniedziałek jadę na program i mam zwarte poslady by to zrobić. A pompa była regenerowana w 2015 Jutro będę go traktował plakiem, bo dzisiaj nie mogłem nikogo do pomocy zorganizować Edytowane 8 Września 2018 przez hasahad
piotrsob1 Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Coś mi się przypomina że AHH to po wyjeździe z fabryki miało tylko 90 KM Obawiam się że jego pompa wtryskowa jest za cienka by w prawidłowym tempie podawać paliwo na 216-stki , nawet po programie ( chodzi o wydajność ) ....
piotrek4415 Opublikowano 22 Września 2018 Opublikowano 22 Września 2018 (edytowane) W dniu 8.09.2018 o 22:30, piotrsob1 napisał: Coś mi się przypomina że AHH to po wyjeździe z fabryki miało tylko 90 KM Obawiam się że jego pompa wtryskowa jest za cienka by w prawidłowym tempie podawać paliwo na 216-stki , nawet po programie ( chodzi o wydajność ) .... Oryginalnie pompa w AHH była 11mm także jej wydajność jest wystarczająca, ale wtryski bardzo słabe i stąd było tylko 90KM. Edytowane 22 Września 2018 przez piotrek4415
piotrsob1 Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 (edytowane) 8 godzin temu, piotrek4415 napisał: Oryginalnie pompa w AHH była 11mm także jej wydajność jest wystarczająca, ale wtryski bardzo słabe i stąd było tylko 90KM. Wydajność sekcji wysokiego ciśnienia pompy wtryskowej zleży nie tylko od jej średnicy ale też od kształtu " fali " i te dwa parametry muszą być w odpowiedniej korelacji z polem przekroju otworków w końcówce rozpylacza, by zapewnić odpowiednią prędkość przepływu przez nie. Zwiększając tylko pole przekroju otworków rozpylacza bez fizycznej ingerencji we wnętrze pompy wtryskowej powodujemy zmniejszenie prędkości przepływu przez nie, co powoduje gorsze rozpylenie paliwa i pogorszenie ogólnej sprawności procesu spalania w cylindrze ( takie wtryski będą po prostu lały , w porównaniu z oryginalnymi ). Dopiero zastosowanie odpowiednio bardziej " Stromej fali " w pompie wtryskowej przywróci prędkość przepływu do zalecanej i optymalny proces rozpylania paliwa Edytowane 23 Września 2018 przez piotrsob1
Hezen Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 (edytowane) Piotrek, on ma pompę 11 na wysokiej fali więc na 216 musi gadać. 216 nie leją na sprawnej 10 na wysokiej fali. Jeśli pompa zdrowa to nie ma możliwości żeby te wtryski lały. Edytowane 30 Września 2018 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się