mugolina Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 Witam, czy ta turbina wymaga regeneracji ? 1 pęknięcie u góry a drugie z boku koło wg ?
przem8 Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 To jedno pęknięcie to standard ale koło klapki to już raczej nie. A jak dmucha?
mugolina Opublikowano 9 Września 2018 Autor Opublikowano 9 Września 2018 Godzinę temu, przem8 napisał: To jedno pęknięcie to standard ale koło klapki to już raczej nie. A jak dmucha? 0.55
bartez90 Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 Dla mnie raczej do regeneracji. Rob hybryde od razu:-) Luzy na wirniku sa?
mugolina Opublikowano 9 Września 2018 Autor Opublikowano 9 Września 2018 10 minut temu, bartez90 napisał: Dla mnie raczej do regeneracji. Rob hybryde od razu:-) Luzy na wirniku sa? Nie czułem, tzn na bok chyba lekko był minimalny luz. Hybryda odpada bo multi i tak wytrzyma do jakiś +-220 km.
mugolina Opublikowano 12 Września 2018 Autor Opublikowano 12 Września 2018 Ktoś coś ? Bo nie wiem czy regenerowac czy to pojeździ ?
bartez90 Opublikowano 13 Września 2018 Opublikowano 13 Września 2018 Masz pęknięcie koło klapki więc co do zasady regeneracja. Turbo może przez nie wolniej wstawać i słabiej ładować. Na razie jak nie ma luzu wzdłużnego to przez chwilę może jeszcze zostać ale w najbliższym czasie regeneracja nieunikniona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się