Pro100 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Cześć. Panowie wiem, że wiele tematów dotyczących rozładowujących się Aku już było, jednak sprawdziłem wszystko zgodnie z odpowiedziami z innych wątków i nie znalazłem rozwiązania problemu. A4 B5 2000r 1.9 AJM avant Dodam że rozładowane Aku pojawiło się z dnia na dzień 5letni Bosch S4 po ładowaniu go 4h rozrusznik nawet nie zrobił pół obrotu... Zdecydowałem więc, że czas na nowe Aku i tak się stało - jak pokazał czas po kilku dniach okazało się że wywaliłem kilkaset złotówek w błoto bo Aku dalej rozładowane Wziąłem miernik w dłoń i do roboty. Mianowicie sprawdziłem czy po zamknięciu drzwi z pilota gasną wszystkie światła - tak gasną. Następnie zamknąłem wszystkie drzwi z kluczyka podłączyłem miernik szeregowo pomiędzy Aku i kleme wynik 2.45A zatem zdecydowanie coś na żywca kradnie prąd. "Oszukałem" zamek maski oraz drzwi i je zaryglowałem, następnie sprawdzałem bezpiecznik po bezpieczniku i spadek nie spadł poniżej 2.05A tak więc bezpieczniki mi prawdy nie powiedziały. Odłączyłem przewód alternatora - jednak to też nie to ? Panowie czy macie pomysł gdzie dalej szukać "złodzieja"? Pozdrawiam Michał
Tracer39 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Sprawdź jeszcze przekaźniki bo mogły skleić się styki.
Pro100 Opublikowano 11 Września 2018 Autor Opublikowano 11 Września 2018 Rozumiem że procedura identyczna jak przy bezpiecznikach auto zamknięte zaryglowane itp?
Skyline93 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Jeśli z dnia na dzień rozładowało to na 99% procent to masz do wymiany licznik Jaegera(1/2 FIS). U brata (a4 b5 1.8 08/2000r. niedawno wymieniony został na (1/2 FIS) licznik VDO i już nie rozładowuje. Zostawił pewnego dnia u mechanika i potem też takie cuda się działy z poborem prądu. Wyciągnij bezpiecznik nr 15 odpowiadający za zasilanie licznika https://klubaudi.pl/topic/233-opis-bezpieczników-audi-a4-b5/. Otwórz maskę, zamknij auto żeby systemy sie uśpiły, przed podłączeniem miernika poczekaj 10-15min i zmierz, jedli pobór spadnie to masz diagnoze( miernik bedzie pokazywał bodajże do około 0.11-0.12A.) Potem możesz upewnić się że posiadasz licznik marki Jaeger poprzez odręcenie 2 śrubek Torx T15 bodajże, które znajdują się pod ramką.
Pro100 Opublikowano 11 Września 2018 Autor Opublikowano 11 Września 2018 Przekaźniki sprawdzone - bez reakcji. Bezpiecznik nr 15 wyciągałem też wcześniej, ale powtórzyłem również bez reakcji ? macie jeszcze jakieś pomysły?
Pro100 Opublikowano 12 Września 2018 Autor Opublikowano 12 Września 2018 Panowie, pomocy gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny?
was002 Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 wyciągaj bezpieczniki po kolei (albo grupami) i sprawdzaj po każdym cyklu czy dalej widzisz te 2.5 Amp... nie ma innej opcji żeby to szybko znaleźć.
Pro100 Opublikowano 12 Września 2018 Autor Opublikowano 12 Września 2018 Już to robiłem - bez efektu jak wyżej w temacie opisane.
jacek70 Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 Nie zaszkodzi sprawdzić pompkę centralnego czy aby nie zalana wodą i czy kostka jest czysta.
Pro100 Opublikowano 13 Września 2018 Autor Opublikowano 13 Września 2018 Panowie. Winowajcą jednak okazał się alternator ? dlatego wyjmowanie bezpieczników nic nie wykazywało. Pozostaje mi szukać alternatora Dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się