Gość Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 (edytowane) Witam. Od roku moje audi zachowywalo się dziwnie na biegu jalowym. Poddrygiwalo jakby miało czkawke, czas to nie równo pracował silnik co przenosilo się na bude. Gdy jeździłem na klimie to po długiej jeździe zaczynało chodzić jak nie na wszystkie cylindry. Zacząłem szukać i trafiła gdzieś na temat na jakimś forum o podobnym podłożu tylko tam był błąd a ja go nie miałem. Mianowicie chodzi o zawór wysokiego ciśnienia na listwie cr i skaczące ciśnienie na biegu jalowym. Podłączyłem vaga i włączyłem adv. means values i potem "fuel high pressure: actual" i podobnie jak na innym forum tak i u mnie cisnienie skakalo na biegu jalowym od 130 do 350 barów. Kupiłem nowy zawór 057130764H ( nie jest tani bo kosztuje ok 500zl). Wyjalem listwe, wymieniłem zawór i po odpaleniu silnik pracuje jak nigdy od kad mam auto. Chodzi idealnie równo. Ciśnienie po wymianie uspokoiło się i waha się w granicach 230-250 barow. Może komuś się przyda a sprawdzic vagiem nie zaszkodzi. Edytowane 30 Września 2018 przez Gość
RALF76 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 jest kilka postów niżej na ten temat.. "bujanie i drganie..." tam trzeba umieścić to info...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się