Łukasz13 Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 Możesz spróbować izopropanolem lub srodkiem do czyszczenia przepływek nie powinno jej uszkodzić.
r_afaello Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Opublikowano 7 Listopada 2018 Wyjąłem przepływkę. Raz żeby spisać numery a dwa żeby wyczyścić (a nuż przepływ się poprawi) czy to właściwe numery dla BEX-a? "Internet" mówi że w zasadzie 1.8t ma wspólne przepływki i moc w tym przypadku nie ma znaczenia - prawda to? Moczony w izopropanolu oraz potraktowany środkiem dedykowanym od tego celu od Liqui molly. Dziwnie wygląda ten nalot (chemia go nie ruszyła a mechanicznie nie dotykam bo czytałem czym to grozi). Jest on na blaszce w środku oraz tych 2 "kikutach" (jaka rolę pełnią?) bliżej uszczelki Zostawiłem na noc do schnięcia i dzisiaj wieczór dopiero montaż więc na 100% będzie suchy jak pieprz. Czy tak może wyglądać sprawna przepływka? Czy jeżeli muszę jednak kupić (wolałbym najpierw upewnić się czy to ona jest problemem) to kupuje się całość (z tym cylindrem) czy sam wkład? Jakie jeszcze testy mogę przeprowadzić aby mieć 100% pewności że mam go wymienić?
Łukasz13 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Numery są ok taki ma być w bex, tak przepływki po 2001 r. w 1.8t w zasadzie są te same we wszystkich. Ta blaszka z tym nalotem nie ma znaczenia, element pomiarowy jest niżej w tej dziurce, te kikuty też nie mają znaczenia. Możesz kupić całość z odbudową, albo sam wkład wązne zeby był bosch po numerach, możesz kupić z ic regenerowaną, regeneracja polega na wymianie wkładu a obudowa pozostaje stara.
r_afaello Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Opublikowano 7 Listopada 2018 hmmm. W między czasie też szukałem numeracji i wyszło że prawidłowy nr to 06A 906 473 A (0 986 280 217) . chyba etka była by wyrocznią, chyba że jakaś ewolucja nastąpiła i zostały zastapione (etka ma też takie info? ) Czy w jakiś sposób mogę wykluczyć przepływkę jako źródło słabszego auta? Np. logi na odłączonej wtyczce czy jakies rezystory etc? Szkoda wydać 400zł w ciemno tym bardziej, że temat skrzyni jest wciąż otwarty (na razie wymieniłem poduszki silnika i olej w skrzyni w nadziej że pomoże na problem braku możliwości wrzucenia wyższego biegu przy obrotach >4k. Puki co jeszcze na kołkach auto więc nie wiem na ile pomogło)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się