damiano8522 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Witam. Mam pytanie czy bipy na poziomie - 70,-50,-60,-50 to norma po wymianie wtrysków na Al z cupry(150km)..auto pracuje równo, nie trzesie, tylko lekko podkapca nawet na jalowym. W sterowniku mapa na 174km.może coś źle zestrojone?
piotrsob1 Opublikowano 8 Października 2018 Opublikowano 8 Października 2018 Jak kopci na czarno to ktoś poszedł po bandzie przy strojeniu i polał za dużo paliwa, lub dał za mało powietrza ... Co do BIP-ów to jak auto jeździ bez problemów , ma moc to bym się nimi za mocno nie przejmował . Pompki ( AL-ki ) są pewnie kilka latek młodsze od auta i mogą się delikatnie różnić parametrami , które ECU widzi jako BIP-y
Ralen Opublikowano 8 Października 2018 Opublikowano 8 Października 2018 Po włożeniu pompek AL robiłeś korektę ? One nie są P&P, musisz jechać do tunera żeby skorygował.
piotrsob1 Opublikowano 8 Października 2018 Opublikowano 8 Października 2018 (edytowane) 16 minut temu, Ralen napisał: Po włożeniu pompek AL robiłeś korektę ? One nie są P&P, musisz jechać do tunera żeby skorygował. Jak program był robiony przed zmianą pompek na AL-ki to oczywiście kolega ma rację, dla tego właśnie może kopcić na czarno, bo mają większą wydajnść ... Edytowane 8 Października 2018 przez piotrsob1
damiano8522 Opublikowano 9 Października 2018 Autor Opublikowano 9 Października 2018 Dzięki Panowie za odp. ja nie robiłem programu tylko tak już kupiłem..korekta po pompkach Al podobno jest,ale poprzedni właściciel nie jest mi wstanie powiedzieć jak bipy zachowywały sie u niego. Musze jednak udać się do tunera żeby sprawdzić co tam siedzi dokładnie..hm a powiedzcie mi czy mogę tak narazie jeżdzić czy to czymś grozi takie niewystrojenie?Dodam ze autko pali ciepłe zimne..równo pracuje
piotrsob1 Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 Możesz jeździć, tylko żeby Ci dowodu rejestracyjnego nie dźwignęli za trucie środowiska
kamil-vag Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 Przewinęło się już kilka tematów, gdzie ludzie szukali przyczyny wysokich BIP-ów przy normalnej pracy silnika, po zrzuceniu pokrywy okazywało się właśnie, że założone są pompki od innego silnika...
damiano8522 Opublikowano 9 Października 2018 Autor Opublikowano 9 Października 2018 Czyli co Kamil sugerujesz..że jest ok?bipy sa zbliżone do siebie i wszystkie na -..co chyba eliminuje jakąś usterkę mechaniczna wtrysku nie wiem..dodam że na moim orginalnym sterowniku silnik kuleje ,nie równo chodzi,rzuca nim strasznie obroty faluja..a na tym po mapie jest ok ładnie pracuje obroty ok,ma moc,pali zimny ciepły..tylko martwi mnie delikatne kopcenie na czarno..może nie do końca te wtryski skalibrowane
kamil-vag Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 Ja bym sugerował wizytę do dobrego tunera i niech sprawdzi co tam jest za program zrobiony
damiano8522 Opublikowano 9 Października 2018 Autor Opublikowano 9 Października 2018 Tak zrobię. dzięki za rady
Ralen Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 Jak jesteś z Mazowieckiego to jedz do spankyego. Dobrze Ci to ogarnie.
damiano8522 Opublikowano 9 Października 2018 Autor Opublikowano 9 Października 2018 Oj daleko..do Wrocławia mam 100km...może ktoś tam..
damiano8522 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 No wiec tak..tuner odwiedzony zrobiona mapa od nowa..ale bipy podczas jazdy dalej na minus troche mniej niz wczesniej ale jednak..a na jalowych na plusie ..pytanie co jest nie hallo..auto jedzie ok,pali od strzala zimny cieply nie trzesie
kamil-vag Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Dla świętego spokoju, możesz zmierzyć ciśnienie paliwa na tandemie pod obciążeniem, jak będzie ok, to nie zawracałbym sobie tym więcej głowy...
damiano8522 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 Oki też o tym myślałem a wiesz może ile powinno wynosic w avf?
kamil-vag Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 ciśnienie tłoczenia pompy paliwa: - 1500 obr/min ma być minimum 3,5 bar, - 4000/min - minimum 7,5 bar.
chudy92 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 (edytowane) To nie są aż takie złe parametry. Możesz zalać do baku LiqiuMoly do wtryskiwaczy diesla, może pompki leżały jakiś czas po demontażu. Ja kupiłem pewne pompki AL z nowymi końcówkami od tunera, po montażu i strojeniu u drugiego tunera również BIPy były wysokie, a po dolaniu dodatku do paliwa BIPy spadły o ponad połowę. Prawdopodobnie leżały trochę na półce, mało kto przechowuje je w ropie. Edytowane 26 Października 2018 przez chudy92
kamil-vag Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Takie czynności mogą pomóc, ale raczej przy dodatnich BIP-ach. Ujemne to zazwyczaj problem z dostarczaniem paliwa, ale w kolegi przypadku, myślę, że to kwestia wydajniejszych pompowtryskiwaczy i raczej się to nie zmieni Od niczego możesz zalać jakiś specyfik do baku, albo chociaż olej 2T i zobaczyć czy cokolwiek się zmieni...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się