Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny przed programem 1.9tdi 110km


Kris38

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , zekrnie ktoś na logi? Chcieliśmy zrobić program ale chyba turbo przeladowuje .. może ktoś powie gdzie szukać przyczyny , rok temu wyjete bylo i wyczyszczona geometria , oraz nowa gruszka założona .co prawda logi z seat toledo II 1.9 110km to moje drugie auto , jestem tutaj uzytkownikiem 1.8t takze prosze o ocene i wyrozumialosc :) dziekuje

http://vaglogi.pl/log-004_008_011_k7K0ZYE.html

 

 

Edytowane przez Kris38
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem to turbo Ci przeładowuje gdy wstaję

Edytowane przez Repik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga 003+008+011 żeby było widać zależność MAF i MAP.

Rzeczywiście turbo ma problem z utrzymaniem zadanego ciśnienia, 3 bieg trasa i podeptać kilka razy w podłogę, może rozrusza...

No i jak kolega wyżej od 3500 tnie dawkę - więc nie jedzie jak powinien, dlatego zrób loga z grupą 003 żeby było widać co tam MAF pokazuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze oto dodatkowe logi

na starym n75

http://vaglogi.pl/log-003_008_011_lxGPo.html

z nowym n75

http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2lW3eB.html

oraz

stary zawor n75

http://vaglogi.pl/log-004_008_011_0R8ag8.html

nowy zawor n75

http://vaglogi.pl/log-004_008_011_J87D1.html

Edytowane przez Kris38
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie ma gdzieś nieszczelności na linii filtr powietrza - turbo i nie zaciąga lewego powietrza to MAF do wymiany... turbo dalej skokowo, to nie jest niestety N75 a raczej geometria... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie może gdzieś link do sprawdzenia szczelności dolotu w 1.9tdi ? To ogarnie się kompresorem lub Ew podajcie co i gdzie zagłuszyć lub wyjąc dokot i wtedy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz sprawdzić kawałek pomiędzy filtrem powietrza a turbiną, nie ma tego za wiele... gdybyś miał nieszczelność dalej (od turbo do kolektora) to gubiłby ciśnienie... znając życie to i tak niesprawność przepływomierza... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...