Jasiu00 Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 Witam. Mam pytanie o pompę w zbiorniku. Ona powinna chodzić cały czas? Czy tylko po włączeniu zapłonu (gdy jest mniej paliwa niż jakiś określony poziom)? Pytam, ponieważ w moim aucie nie dochodzi w ogóle napięcie do bezpiecznik od pompy. Po podaniu zasilania na krótko, zaczyna pracować. I chciałbym się dowiedzieć na jakiej zasadzie to działa.
piotrsob1 Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 Przekaźnik załączający pompkę paliwa podaje napięcie na bezpiecznik pompki i dopiero z niego idzie zasilanie na pompkę paliwa w zbiorniku. Logika zasilania pompki jest następująca, po włączeniu stacyjki pompka uruchamiana jest na ok 3 sek. po czym się wyłącza . Dopiero w momencie włączenia rozrusznika podejmuje ponownie pracę i pracuje do momentu wyłączenia silnika Oczywiście przy szybkim uruchamianiu silnika przerwy w pracy pompki nie będzie
Jasiu00 Opublikowano 10 Października 2018 Autor Opublikowano 10 Października 2018 Super, dzięki za wyjaśnienie. Teraz kwestia, który to przekaźnik i gdzie go znajdę? Żeby to wyeliminować, bo podejrzewam, że przez to mam problemy z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju, kiedy mam mniej niż 3/4 zbiornika.
Rattamahata Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 pompka spietrzajaca znajdujaca sie w baku dziala ciagle dopiero gdy w zbiorniku jest ponizej polowy stanu, gdy masz wiecej paliwa niz pol zbiornika ona nie pracuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się