Marcin13 Opublikowano 12 Października 2018 Autor Opublikowano 12 Października 2018 Wiem tylko tyle co widać na logach.... Ogólnie wolę swoje 1.8T nie ma tam takich cyrków?
maciucha512 Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 AFN do końca '97 nie obsługują 11 BS ('97 albo '98). Turbo ma problemy ze sterowaniem. Zrób jeden prosty test: podepnij podciśnienie z vacum bezpośrednio pod gruszkę i zrób loga 011 max do 2500 obr. Są dwie możliwości: 1) Nie będzie lepszego wstawania turbo, albo będzie niewielka poprawa - turbo na stół - źle złożone turbo/vnt, ktoś majstrował przy skoku gruchy, albo nowe kierownice wymagają innego skoku gruszki. 2) Turbo wstanie szybko i od razu przekroczy zadane wartości - problemy z podciśnieniem - węże, N75, vacum itp. Jak kolega jest zmęczony cyrkiem z turbo, to niech kupi używkę w dobrym stanie - koło 300 plnów.
Marcin13 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 W dniu 21.10.2018 o 08:38, maciucha512 napisał: podepnij podciśnienie z vacum bezpośrednio pod gruszkę i zrób loga 011 max do 2500 obr. Czyli mam się wpiac tuż przed serwem, tam gdzie są 2 wejścia podcisnieniowe z czego jeden zaslepiony?
Marcin13 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 Dziś nie mam vaga w pracy ale przed chwilą poszliśmy, podczepilismy gruche bezpośrednio do tego krućca przed serwem, sztanga natychmiast poszła mocno w górę,przejechaliśmy się na 3 biegu do 2.5tys obrotów i raczej bez poprawy. W Poniedziałek zrobimy w ten sam sposób loga 011 i wrzucę tu na forum. Jeśli na logu będzie lipa to rozumiem że turbo na stół? Jest u Nas w mieście firma co niby ma maszynę do regulacji turbo i może tam kolega zawiezie do sprawdzenia.
Marcin13 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 (edytowane) W dniu 21.10.2018 o 08:38, maciucha512 napisał: Turbo ma problemy ze sterowaniem. Zrób jeden prosty test: podepnij podciśnienie z vacum bezpośrednio pod gruszkę i zrób loga 011 max do 2500 obr. Zrobiłem dziś jak pisałeś oto log: http://vaglogi.pl/log-011_zp058.html Edytowane 31 Października 2018 przez Marcin13
EmiX1234 Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 do 2247 obr/min masz niedoładowanie W dniu 21.10.2018 o 08:38, maciucha512 napisał: 1) Nie będzie lepszego wstawania turbo, albo będzie niewielka poprawa - turbo na stół - źle złożone turbo/vnt, ktoś majstrował przy skoku gruchy, albo nowe kierownice wymagają innego skoku gruszki. chyba, że nie ma podciśnienia na gruszce od turbo to wtedy przewody podciśnienia albo sama vacum pompa jak jest to może gruszka jest uszkodzona
Marcin13 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 1 minutę temu, EmiX1234 napisał: do 2247 obr/min masz niedoładowanie chyba, że nie ma podciśnienia na gruszce od turbo to wtedy przewody podciśnienia albo sama vacum pompa jak jest to może gruszka jest uszkodzona Jak na krótko podpinam gruszke to sztanga natychmiast idzie mocno w górę więc pompa jest raczej sprawna. Jakie wnioski? Co dalej robić by znaleźć przyczynę?
EmiX1234 Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 jak podciśnienie jest i gruszka w porządku to chyba zostaje tylko ta opcja : W dniu 21.10.2018 o 08:38, maciucha512 napisał: turbo na stół - źle złożone turbo/vnt, ktoś majstrował przy skoku gruchy, albo nowe kierownice wymagają innego skoku gruszki.
Marcin13 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 Kolega jak kupywał nowe kierowniczki to gość w sklepie mówił że powinien do niego przyjechać z turbo na regulacje na maszynie za ok 200tys. Czy jeśli by zdemontował i zawiózł na taką regulacje to tam wyjdzie co jest nie tak z turbina?
wesz82 Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 Zdejmij gruche i podczep sztange na maxa na drucie i powtorz log. Wtedy wykluczy sie podcisnienie i gruche..
Marcin13 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 Jak to jest zamocowane? Nigdy czegoś takiego nie robiłem...
wesz82 Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 Odkrec tipa.Potem odkrecasz dwie sruby pod gruszka. Nastepnie musisz zdjąć zawleczka ze sztangi od vnt.znajduje sie ona na koncu sztangi vnt.Delikatnie malym srubokretem podwazyc zawleczke asekurujac sie palcem by zawleczka nie poleciala w kosmos. Nie odkrecaj stelarza pod gruszke.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się