Jankes1992 Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 Witam, problem polega na tym, iż samochód podczas przyśpieszania szarpie na biegu 3,4,5 na obrotach w granicy 1500-2100, po czym przy wyższych przestaje. Te szarpanie czuć na całym samochodzie i widać nawet jak lewarek zmiany biegów lata gdzie popadnie, a także słychać jakby inną prace silnika (dławienie się/zła dawka). W celu lepszego naprowadzenia: Problem pojawił się po naprawie głowi (wymiana uszczelki i kompletnego zestawu z tym związanego), ponieważ wywalał płyn. Co już zrobiłem: -sprawdziłem pompowtryski (dobre, dobrze ustawione, dawka jednego -0,50, dwa -0,30 i jeden na plusie ale tez w granicach do 0,50) -wymieniłem uszczelniacze pompowtrysków -nowy filtr paliwa + króciec ten od filtru -sprawdzona pompa paliwa w zbiorniku, działa, filterek czysty -pompa vacum zmieniona - wymieniłem przewody od podciśnienia na nowe bo były przetarte Dalej nie mam pomysłów, poduszki wydają się dobre, przegub wewnętrzny nie ma jakiś luzów, a dwumas nie wydaje niepokojących dźwięków, choć go nie wykluczam bo nie wiem jak go zdiagnozować perfekcyjnie i wykluczyć na 100%. Prosiłbym o pomoc w tym zakresie i pozdrówka.
kamil-vag Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 Wrzuć logi dynamiczne 003+008+011 zobaczymy czy od tej strony wszystko OK...
kubabkb Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 Jaknkes zrob logi dynamieczne , u mnie wszytko statystycznie wyglada ok, a dynamicznie 2 pompowtryks ma korkecje pod 2,7
piotrsob1 Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 (edytowane) Po doginaj konektory na pompkach, jak nie mają solidnego połączenia to takie są efekty Edytowane 15 Października 2018 przez piotrsob1
Ralen Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Ja też myślałem że mój 2mas jest OK póki spanky mi nie podniosl mocy. Na 4 biegu jak depne to czuję wibracje na całą budę. U mnie też tak jakby przydlawia się, robi szarpniecie jak dam buta z dołu na 4 i 5 biegu i działo się tak przed programem. Zakładam że to wlasnie może być wina 2masy pomimo że wydaje ci się że jest ona sprawna. wtedy idzie największe obciążenie na układ napędowy i faktycznie na wyższych obrotach problemu nie ma. Auto trzyma mi parametry wzorowo, heblownia pokazała 137seria więc nie ma mowy o problemie braku mocy czy paliwa.
piotrsob1 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 3 godziny temu, Ralen napisał: Ja też myślałem że mój 2mas jest OK póki spanky mi nie podniosl mocy. Na 4 biegu jak depne to czuję wibracje na całą budę. A tak z ciekawości jeśli można wiedzieć, od jakich obrotów go tak depczesz do podłogi na tej czwórce ?
Ralen Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 (edytowane) Koło 2000. Nawet nie muszę do podłogi żeby to poczuć. Buda wibruje dopiero po programie ale poszarpywalo jeszcze przed. To szarpniecie występuje mnjej więcej w przedziale 1800-2100. Później mogę mu dawać do podłogi i tylko buda drży, szarpniecia nie ma. Aczkolwiek to mój przypadek, i jestem niemal pewien że to 2 mas. W przypadku autora nie można wykluczyć innych rzeczy, kiedyś podobny problem robiła mi przepływka. Przy konektorach miałem dużo mocniejsze szarpniecie. Tutaj to jest bardziej bujniecie niż szarpniecie. Edytowane 16 Października 2018 przez Ralen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się