Abunee Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 Witam. Na wstępie chciałbym przeprosić jeśli umieszczam post w złym dziale. Niedługo planuję swój pierwszy projekt i od długiego czasu wiedziałem, że wybór padnie na B5, ale mam do Was kilka pytań. Silnik planuję zrobić na około 400-500 koni, więc interesuje mnie jak wygląda porównanie kosztów, jaka jest między nimi przepaść w tej sytuacji (oczywiście mniej więcej, nie proszę o dokładną rozpiskę, bo nie o to tutaj chodzi). Która odmiana 1.8t byłaby najlepsza pod modyfikacje? Który z tych silników ma lepszy dostęp do części oraz który będzie łatwiejszy do zrobienia samemu? Wiadomo, że zakuć samemu nie dam rady, ale chciałbym wiedzieć jak z resztą, bo np. w 2.7 słyszałem, że trzeba ściągać silnik by dostać się do turbin. I ostatnie pytanie dotyczy tego, ile nm wytrzyma seryjne quattro? Zaplecze garażowe jakieś mam, niewielkie ale jest. Pomoże mi przy tym mój przyjaciel, który w dość sporym stopniu ogarnia temat tuningu, jednak tyle ile dam radę zrobię sam. Pozdrawiam.
JawoR36 Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 Jeżeli przy projekcie 400-500KM jest dla Ciebie problemem zrzucić silnik by wymienić turbawki w 2.7Biturbo to przerwij ten mokry sen i się obudź. Przy takich mocach idzie taki hajs w auto, że problem wyciągania silnika by wymienić turbawki to pryszcz.
Abunee Opublikowano 11 Października 2018 Autor Opublikowano 11 Października 2018 Napisałem prośbę o porównanie który silnik jest łatwiejszy pod modyfikacje, a nie że zrzucenie silnika jest dla mnie problemem. Napisałem to bo mialem nadzieję na potwierdzenie lub odrzucenie tego co słyszałem.
bartez90 Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 400 km z 2.7 to akurat pryszcz i wiele nie trzeba do osiągnięcia takiej mocy. W zasadzie wystarczy wywalić katy, wstawić fmic, tubiny na hybrydy i odpowiednie wtryski. Co więcej to już grubsze mody i gruba kasa.
Wandej Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Tylko 2.7 do takiej mocy. Silnik jest bardziej skompliowany ale jak chcesz mieć 400KM w 1.8T to będzie działał w systemie 0-1. Czyli od jakichś 3,5tyś obrotów kop mocy. 2.7 Oferuje znacznie więcej
bartez90 Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Dokładnie, w 1.8t problemem jest mała pojemność i nawet stroker niewiele tu zmienia przy takich mocach. Musisz wrzucić naprawdę duże turbo, a do mocy 500 km to już w ogóle może być spool w okolicach 4k rpm. Z dołu nie będzie to jechało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się