Kimas97 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Witam Posiadam Audi 2,0 TDI 140 km. Szybkie pytanko czy chip na 170 km za mocno nie obciąży silnika? Pytam osób, które są po chipie i czy różnica w mocy jest odczuwalna albo znikoma. Pozdro.
piotrsob1 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 170 KM na ori gratach ( z wywalonym DPF-em ) powinieneś osiągnąć bez problemu. Czy to będzie bezpieczne dla silnika to zależy od tego gdzie został wyprodukowany , w jakim jest stanie no i od prawej nogi Pana Kierownika
Kimas97 Opublikowano 14 Października 2018 Autor Opublikowano 14 Października 2018 Rozumiem, ale jak ma się to odbić na żywotności silnika to nie chce dlatego interesują mnie opinie ludzi, którzy już jeżdżą po chipie
piotrsob1 Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 (edytowane) Moja śmiga od 10-ciu latek na wirusie 165KM/370Nm Do tego zmienione hamulce na 312/255mm , ori nie wytrzymały szybkiego powrotu z Mazur, zaraz po zrobieniu programu ... Poza tym oprócz motoru i kół ( 205/60R16) wszystko w oryginale . Zrobione w tym czasie przy motorze : - po 60 kkm uszczelka pod głowicą z kompletną obróbką , nowe szklanki i inne duperszwance. Co się rzuciło przy robocie w oczy, to ponadprzeciętne zużycie gniazd popowtryskiwaczy . - po następnych 30 kkm uszczelniacze pompek , bo telepało motorówką na jałowym . Podczas roboty uszczelniaczy wyszło że wałek powycierany na krzywkach wydechowych , brakuje na wszystkich po ok 0,6mm ( ale puki co zalany Militecem1 i o dziwo śmiga bez problemów od 40 kkm) - dwa razy zimową porą , podczas głupoty na śniegu silnik stanął dęba , nie nadążył z chłodzeniem tłoków i spuchnięte blokowały silnik Ale nie było to na tyle mocne przegrzanie by zostawić trwały uszczerbek na sprawności motorówki, po przestygnięciu dawała się bez problemu uruchomić i nie widzę trwałego ubytku kucułów , zapie**ala jak wściekła do dzisiaj Kilometrów dużo nią nie robię , lata praktycznie tylko w trasy , dookola komina jeżdżę innym autem, które nie korci , między innymi z obawy o prawo jazdy Przez 10 latek zrobiłem nią 130 kkm, ale lekkiego życia w tych trasach to ona nie miała , średnie spalanie z całego okresu to ok 9,5l/100km Myślę że gdyby nie wirus i ciężka noga to większości opisanych problemów by nie było .... Edytowane 15 Października 2018 przez piotrsob1
Kimas97 Opublikowano 16 Października 2018 Autor Opublikowano 16 Października 2018 Ile kosztuje taki chip ?
piotrsob1 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 2 godziny temu, Kimas97 napisał: Ile kosztuje taki chip ? Wtedy to było 1,5k PLN, dzisiaj pewnie jest sporo taniej Ale ja nie patrzył bym tylko na cenę, fachowość i wiedza tunera na pierwszym miejscu...
.Pablo. Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Bpw 200KM i 402Nm od 5 lat. Dpf out, egr out, turbo z Brd i fimc. Całość zestrojona u aligatora.
piotrsob1 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 4 godziny temu, .Pablo. napisał: Bpw 200KM i 402Nm od 5 lat. Dpf out, egr out, turbo z Brd i fimc. Całość zestrojona u aligatora. Silnik z takim programem w ośce ma zdecydowanie łatwiejsze życie , dajesz w palnik koła zaczynają się uślizgiwać i do akcji wkracza ABS/ESP zmniejszając moc by nie stracić trakcji , a po jego wyłączeniu pewnie gumy się palą W Q wszystkie kuce które silnik wyprodukuje są zaprzęgnięte do roboty, bo problemów z trakcją nie uświadczysz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się