AudiA4B7Quattro2.0TFSI Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 Witam, Modyfikuję układ dolotowy na stożek. Jakie są pozytywy i negatywy tego działania. Zamieszczam kilka zdjęć co już zrobiłem i prośba o wsparcie przy tym procesie.
Hugo Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
AudiA4B7Quattro2.0TFSI Opublikowano 15 Października 2018 Autor Opublikowano 15 Października 2018 Mam taką skrytą nadzieję ?
DanielMod Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 Co prawda w 2.0 TDI ale tak to zrobiłem :
KINIAM Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 I zamontowanie w taki sposób filtra przełożyło się na coś realnego poza dźwiękiem ? Robiliście jakieś pomiary przed i po montażu filtra ?.
daglas Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Generalnie moge Ci od siebie powiedziec, ze podstawa to szczelna oslona termiczna. Masz tfsi wiec blisko dolotu masz turbo ktore emituje duza ilosc goracego powietrza. Jak to powietrze bedxie Ci dolot ssal to spadki mocy beda chyba ze masz duzy cooler ktory bedxie nadazal to schlodzic. Zerknij u mniemnie w temattym, robilem niedawno cos takiego
dekiel 13 Opublikowano 31 Grudnia 2018 Opublikowano 31 Grudnia 2018 Izolacja termiczna jest potrzebna na pewno. Po drugie stożki KNa czy inne spryskuje się olejkiem który ma powodować że filtr wyłapuje drobiny kurzu czy pyłu a tego z kolei nie lubi przepływomierz i lubi sie zalepić i włączyć 'check engine'. Można nie stosować tego olejku. Fakt że taki filtr przepuści więcej syfu niż seria też jest bezporny. Na pewno poprawi się reakcja na gaz i wchodzenie na obroty , bo opory zasysania powietrza są mniejsze . Wzrost mocy czy momentu to sprawa indywidualna dla każdego silnika. Wrażenia dżwiękowe na pewno odczuwalne dla ucha ale to sprawa drugorzędna ,
DanielMod Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 W dniu 31.12.2018 o 17:53, dekiel 13 napisał: Izolacja termiczna jest potrzebna na pewno. Po drugie stożki KNa czy inne spryskuje się olejkiem który ma powodować że filtr wyłapuje drobiny kurzu czy pyłu a tego z kolei nie lubi przepływomierz i lubi sie zalepić i włączyć 'check engine'. Można nie stosować tego olejku. Fakt że taki filtr przepuści więcej syfu niż seria też jest bezporny. Na pewno poprawi się reakcja na gaz i wchodzenie na obroty , bo opory zasysania powietrza są mniejsze . Wzrost mocy czy momentu to sprawa indywidualna dla każdego silnika. Wrażenia dżwiękowe na pewno odczuwalne dla ucha ale to sprawa drugorzędna , U mnie nie ma przeplywki więc nie ma problemu, soft idzie po Map sensorze ? Ale fakt olejek szkodzi przeplywce jeśli jest oczywiście.
marcin4x4 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 W dniu 3.01.2019 o 14:38, danielstol napisał: U mnie nie ma przeplywki więc nie ma problemu, soft idzie po Map sensorze ? Ale fakt olejek szkodzi przeplywce jeśli jest oczywiście. miałem w kilku autach i problemów brak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się