redline Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów chętnych mi pomóc swoim doświadczeniem. Nabyłem Audi A4 B6 1.8T AVJ, niestety auto nie daje w pełni frajdy z jazdy ponieważ jest to już moje trzecie 1.8T to wiem, że dolega mu brak mocy. W aucie wymieniłem 3 nowe cewki, komplet świec NGK, i zawór DV ponieważ stary okazał się dziurawy. Uszczelnione zostały również na nowo wtryskiwacze bo było wokół nich mokro i brudno. Pomimo tego auto reaguje ospale na gaz. Podstawiałem drugą przepływkę ale nie odczułem różnicy w mocy. Zrobiłem dziś takie logi jak poniżej: http://vaglogi.pl/log-020_003_DhB271.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_PjoF9.htmlhttp://vaglogi.pl/log-001_031_2pdhG.html może ktoś z doświadczonych kolegów podpowie na co moge zwrócić uwagę. W bloku 032 korekty: 0,8% i długoterminowa -0,9% prośba o pomoc Edytowane 16 Października 2018 przez redline
przem8 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 (edytowane) Brakuje 2+33. Powtórz wszystkie logi na 3 biegu od 1,5 tys do odcinki albo chociaż 6 tys obr. Edytowane 16 Października 2018 przez przem8
redline Opublikowano 16 Października 2018 Autor Opublikowano 16 Października 2018 Witam, przed chwilą powtórzyłem logi chociaż ciężko mi się teraz wieczorem je robiło bo ruch duży i co chwilę ktoś wyjeżdzał mi na droge dlatego udało mi się zrobić na nowo w pełni tylko te ponizsze http://vaglogi.pl/log-002_020_NJdi1.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_031_DwyrT.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_55yC7b.html może na ich podstawie da sie cos wywnioskować? nie udało mi się zrobic 2+33 bo padła mi bateria w lapku, zrobię ten log jutro. Proszę o jakieś sugestie.
przem8 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Po tych logach to wszystko jest w normie, korekty długoterminowe jak podawałeś również ok. Skąd Ci się ubzdurała grupa 31 w dynamicznych? ? Może wcześniej miałeś 1.8t po chipie i stąd masz takie wrażenie? Odczytaj jeszcze wartość w gr. 93 "idle stabilization".
bartez90 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Ja też nie widzę tutaj nic złego. Swoją drogą b6 to ciężkie auto i takie avj nie robi szału, powiedziałbym nawet że jest ospałe. B5 1.8t 150km o wiele lepiej jeździ.
redline Opublikowano 17 Października 2018 Autor Opublikowano 17 Października 2018 15 godzin temu, przem8 napisał: Po tych logach to wszystko jest w normie, korekty długoterminowe jak podawałeś również ok. Skąd Ci się ubzdurała grupa 31 w dynamicznych? ? Może wcześniej miałeś 1.8t po chipie i stąd masz takie wrażenie? Odczytaj jeszcze wartość w gr. 93 "idle stabilization". ...hehe ? rzeczywiście z tą grupą 31 to śmiesznie wyszło, bo pomagała mi żona robić te logi i zamiast 33 wpisywała 31 :-) ...powiem szczerze, że auto po wczorajszym logowaniu zrobiło się nieco żwawsze, ...chyba wykręcenie pod 6tyś obr wyszło mu na dobre, bo do tej pory to auto jeździło na krótkich trasach do 10 km. 13 godzin temu, bartez90 napisał: Ja też nie widzę tutaj nic złego. Swoją drogą b6 to ciężkie auto i takie avj nie robi szału, powiedziałbym nawet że jest ospałe. B5 1.8t 150km o wiele lepiej jeździ. no to jest moje pierwsze b6 z 1.8T i rzeczywiście może przez to, że jest ciężkie odczuwam taki efekt. Obecnie posiadam również A4 1.8T ANB Avant też 150KM +jeszcze LPG i ponad 300 000km przebiegu i powiem szczerze, że w porównaniu do tego AVJ to b5 wymiata i czuć w nim więcej Nm Tak, że w takim razie ja przestaje się czepiać tego auta, niech żona dalej sobie nim jeździ, a ja bardzo wam dziękuje za zainteresowanie tematem i pomoc przy analizie logów. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam serdecznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się