Michu 76 Opublikowano 8 Lutego 2024 Opublikowano 8 Lutego 2024 25 minut temu, ozi58 napisał(a): 03l121157AC o ten chodzi?
Michu 76 Opublikowano 8 Lutego 2024 Opublikowano 8 Lutego 2024 Teraz, Michu 76 napisał(a): Teraz, Michu 76 napisał(a): O ten maly
ozi58 Opublikowano 8 Lutego 2024 Opublikowano 8 Lutego 2024 18 minut temu, Michu 76 napisał(a): O ten maly Tutaj to nie pomogę
Mirek13 Opublikowano 26 Października 2024 Opublikowano 26 Października 2024 Są dwa termostaty w CAGA i skrzyni multitronic. Mechanik wymienił jeden, ale o drugim nie wiedział. Ten niżej jest schowany, ja go podciągnąłem do zdjęcia. Nr 1K0121113A. Wyglądają identycznie
krzychu307 Opublikowano 27 Października 2024 Opublikowano 27 Października 2024 22 godziny temu, Mirek13 napisał(a): Są dwa termostaty w CAGA i skrzyni multitronic. Mechanik wymienił jeden, ale o drugim nie wiedział. Ten niżej jest schowany, ja go podciągnąłem do zdjęcia. Nr 1K0121113A. Wyglądają identycznie Witajcie i uważajcie bo w q5 manual 2009r 2.0, 163km CAHB też są dwa termostaty jak wyżej. Wymieniłem jeden bo drugiego nie widziałem. A obydwa były uszkodzone. Macie może schemat do CAHB jak wygląda układ chłodzenia?
Danek75 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu (edytowane) No i mnie ta przypadłość też dopadła. 😝 Auto - jak w opisie. Objawy: po wymianie termostatu głównego- na MAHLE - zero poprawy, gdzie w trakcie jazdy, trzeba było poruszać się z prędkością 140-150 km/, żeby temperatura doszła do 90 stopni. Przy 120-u, spadała do 70 stopni a w mieście to juz w ogóle masakra - spadała do 60 a nawet do końca skali, czyli na 50. I teraz najlepsze: Wymieniono termostat, którego nikt tu nie uwzględniał w topicu, a mechanik o nim wiedzial........i...... CAŁKOWITE ZERO POPRAWY. 🤬Plus jest tego taki, że okazało się, iż jest w ogóle trzeci termostat (czy też zawór). Jednakże po jego wymianie, było zero poprawy, więc wymieniono mi mały termostat: 1K0 121 113A . Zaworu jednokierunkowego, co jest obok na innym wężu - nie wymieniałem. A od razu poruszając ten temat, to wg mnie, odwracanie zaworu jest czystą głupotą. Zresztą, już ktoś opisał - jak się to w jego przypadku skończyło 😁 I zmierzając do sedna sprawy - jak zwał, tak zwał - jest TRZECI termostat (bądź zawór) jak kto woli, który znajduje się również na wężu przy grodzi silnika po lewej stronie, mniej więcej na wysokości bloku silnika (stojąc z przodu auta). Wygląda jak walec o wymiarach, tak około 3 x 4 cm. Nie podam dokładnych parametrów, bo mechanik mi go nie zostawił, ale postaram się go odzyskać i wrzucić numery. I ten post ma również na celu uświadomienie, że jest jednak więcej elementów sterujących przepływem, niż to podaje katalog. Tak więc mniemam, że to ostatecznie rozwiąże problem niektórych forumowiczów. Reasumując: 2.0 TDI, kod silnika CAGC posiada: - termostat główny (z boku silnika pod alternatorem) - termostat (zawór) mały (z tyłu silnika przy grodzi na wężu - termostat (zawór) z tyłu silnika przy grodzi po lewej stronie - zawór jednokierunkowy z tyłu silnika przy grodzi. Po krótkim teście: temperatura powietrza 0 stopni, dystans 6 km, czas przejazdu 7 minut przez miasto ze średnią prędkością 50 i na zegarze ponad 70 stopni 😁 Wcześniej musialem jechać ponad 30 minut, z prędkością powyżej 130 km/h, żeby do 70u stopni doszło. Edytowane 21 minut temu przez Danek75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się