ukib5 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 Koleżanki i Koledzy, Zakupiłem Audi B5 z 1997r. z dwoma kluczykami, bez pilota. Takie zwykłe Audi'owe do otwierania auta kluczykiem przekręcając zamek. Jeden zwykły + taki sam serwisowy (oryginalny, czy dorabiany - nie wiem, ma taki symbol klucza). Samochód ma centralny zamek i alarm, który wygląda na fabryczny (naklejki na bocznych szybach bagażnika - nadwozie avant), otwory na czujki (tak mi się wydaje) w środkowych słupkach skierowane na przód i tył auta, jak auto jest zamknięte i siedzę w środku miga mi dioda w guziku światła przeciwmgłowego (co jak sądzę świadczy o uzbrojeniu alarmu - gdy się poruszam, miga jakby 2x częściej). Alarm po załączeniu wyje gdzieś z okolicy tylnego nadkola z lewej. Do sedna. Czy to możliwe, że auto w takiej fabrycznej konfiguracji (o ile to alarm i centralny są fabryczne) nie posiadało oryginalnie kluczyków z pilotem do otwierania/zamykania i uzbrajania/rozbrajania alarmu? Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Ł
badyl666 Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 Witam. A jakie cyferki ma kolega napisane na pompce. Mamy zgadywać? Tu zobaczysz co ma twoja pompka: https://www.digakom.de/dotcom/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=A4
Hezen Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 Mój Avanti też ma fabryczny alarm + centralny i nie mam pilota do otwierania i zamykania. Przy zamykaniu odzywa się trąbka z któregoś nadkola z tyłu. Wynika to z tego że pompka centralnego nie posiada radia i pilotem zdalnie nie otworzysz/zamkniesz autka. Wszystko masz w porządku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się