Marcin13 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Witajcie. Nurtuje mnie wypadanie zaplonu krótko po przełączeniu z Pb na LPG. Gdy jadę spokojnie nie ma problemu. Gdy depne mocniej silnik szarpie i zapisuje checka wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Po nagrzaniu nie ma problemu. Logi są ok. Problem występuje od dnia montażu LPG zwłaszcza zimową porą. Na PB nigdy nie było problemu, nawet na zimnym. Czy jest opcja że krzywo wkręcili dyszę lpg w kolektorze na 4 cylindra? Jaka może być przyczyna?
sitar Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Zamień cewkę z inną miejscami i zobaczysz czy błąd pójdzie za cewką. Uszkodzona cewka może pracować na PB idealnie ale na LPG już nie koniecznie
Łukasz13 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Najszybciej podmienić wtryski lpg miejscami i sprawdzić.
Marcin13 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 Teraz, Łukasz13 napisał: Najszybciej podmienić wtryski lpg miejscami i sprawdzić. Tuż po zamontowaniu LPG wymieniłem komplet cewek i dalej bylo to samo. Rok temu wymieniłem komplet wtryskiwaczy LPG bo 2 puszczaly na postoju gaz do kolektora a problem na zimnym nadal występuje. Dodam że po programie bardziej ale wiadomo że większe doładowanie to i bardziej to widać...
Łukasz13 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Ja poprostu nie depcze mocniej dopuki auto nie złapie 90 st , wiem to nie rozwiaznie.
Marcin13 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 (edytowane) Jeszce inna kwestia.. Czy próbował ktoś przedłużać wężyk zasilania wielozaworu? Mam tzw. "butle do jazdy na wstecznym" i jak zostaje ok 13L gazu to przy bucie przerzuca na Pb. Wiem że najlepiej ja obrócić ale wtedy trzeba nowy otwór bezpieczeństwa wiercic( butla nie jest symetryczna) będzie tez problem z miedzią... Edytowane 26 Października 2018 przez Marcin13
Tomi 69 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 U mnie winne były przewody (wiązka) dochodzące do cewki.Na pierwszy rzut oka były Ok jednak czas i temperatura zrobiły swoje.Prułem i izolowałem na razie 1 i 2 cylinder.Również objaw tylko na zimnym (wypadanie zapłonów i check.
Marcin13 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 3 minuty temu, Łukasz13 napisał: Ja poprostu nie depcze mocniej dopuki auto nie złapie 90 st , wiem to nie rozwiaznie. Ja też ale czasem jest sytuacja ze trzeba podczas zmiany pasa i d*pa....
Marcin13 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 2 minuty temu, Tomi 69 napisał: Również objaw tylko na zimnym (wypadanie zapłonów i check. Ale tez miałeś problem tylko na LPG?
Tomi 69 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Tak miałem tylko na LPG a z czasem już nawet na PB.Wymieniłem cewkofajki,świece i jakie było moje zdziwienie bo nie mogłem odpalić już w ogóle.Przepalał się bezpiecznik od sterowania silnika (już nie pamiętam który nr ale na dole w skrzynce jeden z większych) więc zostało kopać w kablach.Jakie było moje zdziwienie kiedy rozprułem wiązkę 1 cylindra a następnie 2.Izolacji praktycznie nie było.Problem ustał do dziś nie pojawił się błąd.No minęło już 1,5roku i spokój.
Marcin13 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 (edytowane) Muszę się przyjrzeć tym przewodom, czasem najprostsze metody okazują się skuteczne.. Edytowane 26 Października 2018 przez Marcin13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się