dk96 Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) Witam nazywam się Damian moje autko to a4b5 1.9 116km ajm od pewnego czasu zaczęło się szarpanie na 4 i 5 biegu, sporadycznie na 3 też niestety mechanicy rozkładają ręce poniżej dodaje logi jeśli ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzać z góry dziękuję. P.S autko posiada chip zrobiony ponad 8 miesięcy temu, komputer nie pokazuje żadnego błędu. Dynamiczny:Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_05uc1i.htmlGrupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_mQzWz.htmlGrupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_2p9puhJ.htmlGrupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_MT6djx.htmlGrupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Xkhva.htmlGrupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_vOY8OG.htmlGrupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_ecCEDpy.htmlGrupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Klz2g.htmlGrupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_O2DOwQc.htmlGrupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_r04G6r3.htmlGrupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_8Ow4XcJ.htmlGrupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_m2V9p.htmlGrupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_gQdR4J.htmlGrupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_gc6ccP0.htmlGrupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_6f41H2.htmlGrupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_Q39SS61.htmlStatyczny:Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_05uc1i.htmlGrupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_mQzWz.htmlGrupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_2p9puhJ.htmlGrupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_MT6djx.htmlGrupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Xkhva.htmlGrupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_vOY8OG.htmlGrupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_ecCEDpy.htmlGrupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Klz2g.htmlGrupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_O2DOwQc.htmlGrupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_r04G6r3.htmlGrupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_8Ow4XcJ.htmlGrupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_m2V9p.htmlGrupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_gQdR4J.htmlGrupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_gc6ccP0.htmlGrupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_6f41H2.htmlGrupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_Q39SS61.html Edytowane 28 Października 2018 przez dk96
kamil-vag Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 Logi nie wyglądają najgorzej, przepływomierz dawki nie tnie... trochę masz niedoładowanie na turbo, trzeba by sprawdzić układ podciśnienia, ewentualnie trochę rozruszać geometrię... Jakiego to jest rodzaju szarpanie ?
dk96 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) właśnie nie wiem jak je opisać 1,2,3 przyśpiesza normalnie a na 4,5 jak już turbo zacznie działać i tylko mniej więcej od połowy zakresu gazu to zaczyna się takie dławienie,szarpanie porównywalne jak często się w zagazowanych autach spotyka. spróbuję jeszcze na trasie przegonić bo większość jazda po mieście i krótkie dystanse a turbinę z pół roku temu regenerowałam i od tamtej pory rzadko kiedy na trasę jeździłem. Edytowane 28 Października 2018 przez dk96
kamil-vag Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 Zrzuć pokrywę i przeczyść/podoginaj konektory pompowtrysków... na próbę daj zaślepkę pod EGR jak nie ma... to takie trochę strzelanie, ale nie zaszkodzi sprawdzić... Jeżeli szarpie na wyższych biegach, przy większym obciążeniu to może już dwumas ? ? ? Warto też obejrzeć przeguby wewnętrzne... Jak Ci się chce zrób loga na tym 4 i 5 biegu 003+008+011 i drugiego 013+018+023 najlepiej jakby wtedy szarpał...
dk96 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Opublikowano 28 Października 2018 egr zaślepiony jak mi się uda to jeszcze dziś spróbuję wrzucić te logi a na tygodniu jeszcze zajrzę pod pokrywę może akurat
dk96 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) logi na 5 biegu zaczynało poszarpywać jakoś przed 2tys obrotów i w górę http://vaglogi.pl/log-013_018_023_57U5Q.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_7JfrG.html Edytowane 28 Października 2018 przez dk96
kamil-vag Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) To widzisz teraz widać, że na wyższym biegu turbo przeładowuje, stąd też pewnie i to szarpanie... Dziwne, bo nie widzę by ECU zbijało poprzez N75 szybko ciśnienie ? strażnika też pewnie nie ma, żeby awaryjnie odcinało, albo ustawiony za wysoko... Wydaje mi się, że ten soft przekombinowany jest jak na seryjnych gratach... Stąd dobre powyższe pytanie @Tracer39 Edytowane 28 Października 2018 przez kamil-vag
dk96 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Opublikowano 28 Października 2018 spróbuję na tygodniu podjechać do tego elektryka co softa robił może wgra stary bo turbo było regenerowane zaraz po chipie bo właśnie przeładowywało i błąd wyskakiwał . Na razie dzięki panowie za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się