mugolina Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 Witam, mam problem ze swoją audi a4 b7. Po kupnie zmieniony był olej wspomagania na Febi 06161. Jeździłem na nim około 20 tyś i było ok. Po tych 20 tyś znowu zmienilem ale tym razem na Total lhm + (bardzo chwalony) przejechane jakieś 5 tyś i są ubytki oleju czego na febi nie było. Co o tym sądzicie ? Źle zrobiłem zmieniając z syntetyka na mineral ? Gdzie szukać przyczyny ? Sprawdziłem tyle ile mogłem tzn pompę wspomagania obejrzałem i przewody od niej do magla i jest sucho.
greg2505 Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 Sprawdź czy pod gumami drążków kierowniczych nie ma oleju , tam najczęściej się rozszczelnia
mugolina Opublikowano 29 Października 2018 Autor Opublikowano 29 Października 2018 5 godzin temu, greg2505 napisał: Sprawdź czy pod gumami drążków kierowniczych nie ma oleju , tam najczęściej się rozszczelnia Ok, tylko nie mam tutaj przy sobie żadnych opasek tylko "trytytki" to one dają radę żeby później to założyć ?
greg2505 Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 Lepsza opaska , może na chwilę i trytytka wytrzyma , ciężko powiedzieć , chociaż widziałem już auta które na trytytkach miały magiel i trzymało
mugolina Opublikowano 30 Października 2018 Autor Opublikowano 30 Października 2018 5 godzin temu, greg2505 napisał: Lepsza opaska , może na chwilę i trytytka wytrzyma , ciężko powiedzieć , chociaż widziałem już auta które na trytytkach miały magiel i trzymało Ok. Czyli wystarczy że zdejme opaski i zsunne ta gumę i powinno być widać coś jeśli tam ucieka ?
przem8 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 3 godziny temu, mugolina napisał: coś jeśli tam ucieka ? Magiel do regeneracji, bo puściły uszczelnienia.
greg2505 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 5 godzin temu, mugolina napisał: Ok. Czyli wystarczy że zdejme opaski i zsunne ta gumę i powinno być widać coś jeśli tam ucieka ? Tak jak zsuniesz te gumy i będzie tam płyn to jak kolega wyżej napisał magiel do regeneracji lub wymiany na sprawny
mugolina Opublikowano 30 Października 2018 Autor Opublikowano 30 Października 2018 13 godzin temu, greg2505 napisał: Tak jak zsuniesz te gumy i będzie tam płyn to jak kolega wyżej napisał magiel do regeneracji lub wymiany na sprawny Zerknę do tego na weekend. Gumy raczej nie powinny stawiać oporu i lekko dac się zsunac ? Jeśli będzie tam jakiś wyciek to jest pilne na już żeby uciekać z autem do mechanika ? Bo urlop w sumie mam dopiero za 2 msc i nie wiem czy to wytrzyma ?
greg2505 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 (edytowane) gumy spokojnie zsuniesz ,czy pilne po prostu będzie uciekał płyn i będziesz musiał pilnować żeby nie uciekł cały bo pompę zatrzesz,przy gumach z wierzchu sucho jest ,nie widać żeby coś się przy nich pociło,bo zazwyczaj coś powinno być widać,obejrzyj je dokładnie Edytowane 30 Października 2018 przez greg2505
mugolina Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 23 godziny temu, greg2505 napisał: gumy spokojnie zsuniesz ,czy pilne po prostu będzie uciekał płyn i będziesz musiał pilnować żeby nie uciekł cały bo pompę zatrzesz,przy gumach z wierzchu sucho jest ,nie widać żeby coś się przy nich pociło,bo zazwyczaj coś powinno być widać,obejrzyj je dokładnie Rozumiem. Patrzyłem dzisiaj na nie i nic nie widać by się pocilo przy nich ? Jak mi teraz ucieka na tydzień mała ilość to może być tak np że rozsadzi uszczelnienia i może nagle wylecieć całość ? Bo nie wiem czy brać urlop i jechać do Polski czy raczej dolewając olej powinno wytrzymać 2 msc.
greg2505 Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 (edytowane) Ciężko powiedzieć znajomy jeździł tak pół roku i nic się nie stało, dolewał co jakiś czas tylko płyn , a przewody co idą do chłodnicy też sprawdzałeś czy na opaskach nie puszcza Edytowane 31 Października 2018 przez greg2505
mugolina Opublikowano 1 Listopada 2018 Autor Opublikowano 1 Listopada 2018 18 godzin temu, greg2505 napisał: Ciężko powiedzieć znajomy jeździł tak pół roku i nic się nie stało, dolewał co jakiś czas tylko płyn , a przewody co idą do chłodnicy też sprawdzałeś czy na opaskach nie puszcza Patrzyłem przewody od zbiorniczka do pomy i od pompy do magla i nic nie widać. Z góry trochę kiepski dostęp żeby cokolwiek zobaczyć ?
greg2505 Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 Tak ale jeszcze są przewody od zbiornika do chłodnicy i od chłodnicy do magla
mugolina Opublikowano 2 Listopada 2018 Autor Opublikowano 2 Listopada 2018 W dniu 1.11.2018 o 20:03, greg2505 napisał: Tak ale jeszcze są przewody od zbiornika do chłodnicy i od chłodnicy do magla Spojrzę tam jutro Wiem, że odkąd zauważyłem ubytki tego oleju miałem wymienianą uszczelkę pod podstawą filtra oleju (chłodniczką) Ale tam to raczej nie ma nic wspólnego ? Bo jak się nie mylę tam tylko olej jest silnikowy no i płyn chłodzący.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się