Kampap Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 Witam. Silnik 1.9 TDI BKE fabrycznie bez DPF. Powodem zrobienia logów jest basowe dudnienie silnika. Najbardziej słychać przy filtrze powietrza. Błędów silnika brak. Po wymianie popychaczy i panewek jest to samo. Wałek nie wymieniony ale mechanik powiedział że nie jest wytarty. Pozdrawiam Logi statyczne: Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_E9BlmxW.htmlGrupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_JFdqU.htmlGrupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_K2m0s.htmlGrupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_reF808.htmlGrupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_W15J2G4.htmlGrupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_107h1.htmlGrupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_HmkWE.htmlGrupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_5eo685.htmlGrupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_Juk99SU.htmlGrupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_99Hq9t.htmlGrupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_340aF1l.html Logi dynamiczne: Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_E9BlmxW.htmlGrupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_JFdqU.htmlGrupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_K2m0s.htmlGrupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_reF808.htmlGrupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_W15J2G4.htmlGrupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_107h1.htmlGrupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_HmkWE.htmlGrupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_5eo685.htmlGrupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_Juk99SU.htmlGrupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_99Hq9t.htmlGrupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_340aF1l.html
Tracer39 Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź czy broki są na swoim miejscu. W logach wszystko ok, możesz jedynie poprawić ustawienie kąta synchronizacji.
Kampap Opublikowano 11 Listopada 2018 Autor Opublikowano 11 Listopada 2018 Problem z dudnieniem rozwiązany. Silnik pracuje teraz jak 1.9 TDI przystało ?. Powodem były wypadnięte broki. Jeden siedział normalnie, drugi był w połowie wysunięty, a dwóch w ogóle nie było. Teraz ciekawe gdzie one są? Swoją drogą dziwny temat z tymi brokiami jak nawet doświadczony mechanik nie zobaczył tego jak zmieniał popychacze. 1
pawcio89 Opublikowano 12 Listopada 2018 Opublikowano 12 Listopada 2018 Podłącze się do tematu prosiłbym też o analize logów http://vaglogi.pl/log-011_nt9pw9.html
EmiX1234 Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 W dniu 12.11.2018 o 10:12, pawcio89 napisał: Podłącze się do tematu prosiłbym też o analize logów Przeładowanie od 1400 do 3500 obr/min
pawcio89 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 (edytowane) IN&OUT Cleaner - czyszczenie Po wlaniu tego dadatku panowie pomału wszystko wraca do normy czekam jeszcze aż wypale do końca paliwo i zdam relacje . Edytowane 20 Grudnia 2018 przez pawcio89
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się