xenompl Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 Witam, Prosiłbym o analizę logów. Silnik BFB 163KM PB+LPG (3 letnie). Logi robione były tylko na benzynie, 3 bieg (niestety teren z małymi spadkami i wzniesieniami). Dolegliwość to wypadanie zapłonu na 1 cylindrze (na postoju i podczas jazdy), obojętne czy LPG czy PB. Przekładałem świece i cewkę, nie pomogło. Odma wyczyszczona i zaworki wymienione. DV jak sprawdziłem organoleptycznie wydaję się sprawny. Grupy 002 i 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_HjPnA.html Grupy 003 i 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_F00jES4.html Grupy 115 i 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_XuDq2.html To moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość i wskazówki
przem8 Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 Sprawdź ciśnienie paliwa, bo czasy wtrysków za długie. Może coś z wiązką od 1 cewki.
xenompl Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Opublikowano 7 Listopada 2018 wymieniłem filtr na Mann'a. Sprawdziłem przewody przy głowicy, wydają się okej. A wypadanie zapłonu nadal występuje. zauważyłem że to wypadanie robi się bardziej intensywne gdy pompuje hamulec (i dalej tylko na 1 cylindrze) Ponowne logi po wymianie filtra:http://vaglogi.pl/log-002_033_5H64g0.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_5Bm9d.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_L8vJi.html
przem8 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Jeśli coś z hamulcami to na myśl nasuwa mi się eżektor. Sprawdź czy jest sprawny.
xenompl Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Opublikowano 7 Listopada 2018 i jeszcze zapomniałem dodać, to wypadanie zaczyna się naliczać po jakimś czasie (około 30s) od startu silnika (sprawdzałem na ciepłym). Jutro sprawdzę zaraz po odpaleniu i pompując
xenompl Opublikowano 8 Listopada 2018 Autor Opublikowano 8 Listopada 2018 odpaliłem (na rozgrzanym) i od razu zacząłem pompować, żadnego wypadania przez około 2 minuty, później się zaczyna, na benzynie i na gazie. Eżektor sprawny i czysty. Już nie wiem co może być nie tak
Łukasz13 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 Z logów to pompa paliwa kiepska, co do nalicznia wypadania zapłonów to przez chwile po uruchomieniu silnika jest nieaktywne dlatego nie nalicza, sprawdz czy nic nie jest podłaczone od lpg do wiązki cewki 1 cylindra. 1
xenompl Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Oto przyczyna szarpania i wypadania zapłonu na BP. Pytanie, co to jest i skąd się tam wzięło?
Kejsi Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 No jak co to jest? To twój filtr paliwa ? Props za zamknięcie tematu rozwiązaniem i pochwaleniem się nim, rzadko spotykany widok ?
xenompl Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Mam nadziej ze to stary filtr, bo założyłem nowy, przepłukałem przewody, wymieniłem wtryski (póki co na BEXowe, korekty na -16 wychodzą). Idzie jak żyleta, przynajmniej na PB. Tylko jeszcze na LPG na 1 cylindrze wypada, bardzo wypada. Nowa cewka, świeczki, kompresja na wszystkich w normie, zamieniane wtryski gazu, pociągnięte nowe kable do cewki i nic. Zostaje do sprawdzenia wiązka LPG i sterownik LPG. No chyba że coś jeszcze podpowiecie?
Łukasz13 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Wypada tylko przy rozgrzewaniu czy cały czas? kompresja moze być jeszcze w miare, a zawory mogą być już powypalane...
xenompl Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 wypada cały czas, ale tylko na LPG, wyłączam tylko ten jeden wtrysk gazu i jest ok.
Kejsi Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) Jak tylko na lpg leci to usuń korekty Pb w sterowniku lpg i wyłącz autoadaptacje po obd to c*****o strasznie krzaczy mapy pb Do tego pojeździć dzień na samym pb i problemy ustana ? Edytowane 4 Lutego 2019 przez Kejsi
xenompl Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 mój LPG nie ma adaptacji po obd bardzo ujemne korekty PB wyszły mi po jeździe tylko na PB. Podejrzewam, że to przez większe wtryski. Założę seryjne i zobaczymy czy same korekty się poprawią.
Kejsi Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) A jeszcze mi wpadło coś do głowy, z czego masz wzięty czujnik obrotów silnika do sterowanika lpg? I jaki to sterownik że aobd nie ma? ? Co do ujemnych czasów wtrysków to tak przez to że są większe, ale lpg powinien śmigać dobrze chyba ze ciągle pamięta korekty na brudnych tamtych wtryskach pisze o koretkach zebranych przez lpg a nie tych co widzisz w vagu ? Ja przy przechodzi na 525ccm Boscha na pb nie mogłem odpalić fury a jak ie udało to nie mogłem zrobić nawet logów bo korekty - 25 czyli maks a na lpg chodził jak złoto xd Edytowane 4 Lutego 2019 przez Kejsi
xenompl Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Sterownik to Agis M210, (trzeba będzie go kiedy zmienić na coś lepszego) a RPMy bierze na podstawie wyzwolenia wtrysków benzyny. Robiłem autokalibrację na wolnych (korekta jałowych wychodzi 1,21) i d*pa, dramat, ale tylko na tym jednym cylindrze
Kejsi Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Pokaż ustawienia jakie masz w sterowniku lpg, nie znam tego sterownika ale może inni coś zobaczą
Kejsi Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Czy aby napewno skasowałes wszystkie korekty jakie tylko są w sterowniku lpg? Chyba że są stare zdjęcia
przem8 Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 Po zmianie wtrysków na te z bexa trzeba je ogarnąć w ecu, bo nie będzie dobrze więc nie dziwne, że masz takie korekty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się