pawel2_86 Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 (edytowane) Witam Panowie. Mam problemz moim Audi 1,8t bfb , po wymianie uszczelki nastawnika do czego oczywiscie musialem wyjac walek i nastawnik, auto nierówno pracuje na biegu jałowym i pokazal sie blad p0340 czyli czujnik walka rozrzadu. Z czym moze byc problem? Zle wlozylem walek? czy mogl sie w jakis sposob rozrzad przestawic? Edytowane 6 Listopada 2018 przez pawel2_86
przem8 Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 Zobacz wartość w grupie 93 w blokach pomiarowych na vagu. Pewnie przestawiłeś rozrząd o ząbek.
pawel2_86 Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Opublikowano 6 Listopada 2018 (edytowane) Jutro to sprawdze. A mozna jezdzic jesli jest przestawiony? Bo nie wiem czy dojechac na kompa czy lepiej zeby ktos przyjechal? Edytowane 6 Listopada 2018 przez pawel2_86
Łukasz13 Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 (edytowane) Bład oznacza że albo uszkodzony jest czujnik, albo co bardziej prawdopodobne przestawiony jest rozrząd i to sporo więc sprawdzanie synchronizacji na vagu mija sie z celem, lepiej rozebrać i sprawdzić ustawienie na łancuszku. Edytowane 6 Listopada 2018 przez Łukasz13
pawel2_86 Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Opublikowano 6 Listopada 2018 Jesli zle bylby wlozony walek , samo zdemontowanie i ustawienie walka prawidlowo pomoze czy calosc rozrzadu trzeba ustawiac?
Łukasz13 Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 Pewnie demontowałes wałek ssący a wydechowego nie ruszales więc paska nie musisz ruszac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się