Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie uszczelki napinacza lancucha rozrzadu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam Panowie. Mam problemz moim Audi 1,8t  bfb , po wymianie uszczelki nastawnika do czego oczywiscie musialem wyjac walek i nastawnik, auto nierówno pracuje na biegu jałowym i pokazal sie blad p0340 czyli czujnik walka rozrzadu.  Z czym moze byc problem? Zle wlozylem walek? czy mogl sie w jakis sposob rozrzad przestawic?

Edytowane przez pawel2_86
Opublikowano

Zobacz wartość w grupie 93 w blokach pomiarowych na vagu. Pewnie przestawiłeś rozrząd o ząbek.

Opublikowano (edytowane)

Jutro to sprawdze. A mozna jezdzic jesli jest przestawiony? Bo nie wiem czy dojechac na kompa czy lepiej zeby ktos przyjechal?

Edytowane przez pawel2_86
Opublikowano (edytowane)

Bład oznacza że albo uszkodzony jest czujnik, albo co bardziej prawdopodobne przestawiony jest rozrząd i to sporo więc sprawdzanie synchronizacji  na vagu mija sie z celem, lepiej rozebrać i sprawdzić ustawienie na łancuszku.

 

Edytowane przez Łukasz13
Opublikowano

Jesli zle bylby wlozony walek , samo zdemontowanie i ustawienie walka prawidlowo pomoze czy calosc rozrzadu trzeba ustawiac?

 

Opublikowano

Pewnie demontowałes wałek ssący a wydechowego nie ruszales więc paska nie musisz ruszac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...