Krzy0 15 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam,mam do was pytanie.Mam B5 1Z po chiptuningu (110/268) i czy jak teraz wymienie wtryski od np.AFN to czy wystarczy poprawic dawke paliwa czy trzeba zrobic caly nowy program. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 musisz zrobić program , a turbawki od awx'a nie chcesz do tego dołożyć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 To taka robota od pupy strony..najpierw sie powinno zainstalować zabawki a później na program Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 korekte softu mozna zrobic ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Wiem ale tak jakos wyszło,apetyt rosnie w miare jedzenia co do turbo to na razie nie bo musial bym kompa zmieniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasWawa 0 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 i caly uklad cisnieniowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 No wtryski od AHF juz do mnie jada zobaczymy jak to bedzie chodzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ja po założeniu 216 tek zrobiłem tylko korektę u Rogala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ja po założeniu 216 tek zrobiłem tylko korektę u Rogala jaka różnica w jezdzie po przelozeniu wtrysków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ja po założeniu 216 tek zrobiłem tylko korektę u Rogala jaka różnica w jezdzie po przelozeniu wtrysków? 20 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 A powiedzcie bo mi dzisiaj kolega mówil ze powinienem wypalic nowe (miedziane) podkładki pod wtryski czy tak mam zrobic czy zalozyc tak jak idą ze sklepu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Witaj. W sklepie przeciez kupisz nowe, nic z nimi nie trzeba robic. Oczysc ładnie głowice (gniazdo) oraz montowany wtrysk. Co do wypalania to koledze pewnie chodziło o podgrzewanie starych podkładek. Pomysł dobry jeżeli nie ma sie nowych. Podgrzewajac miedziana podkładkę powodujesz zmiane jej kształtów - rozszerzaja sie - po czesci zaczynaja przypominac kształt pierwotny i lepiej uszczelniaja po ponownym montarzu. Jako ciekawostke powiem, że juz widziałem auta w których tjuner zapomniał wogóle założyc podkładek Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Witaj. W sklepie przeciez kupisz nowe, nic z nimi nie trzeba robic. Oczysc ładnie głowice (gniazdo) oraz montowany wtrysk. Co do wypalania to koledze pewnie chodziło o podgrzewanie starych podkładek. Pomysł dobry jeżeli nie ma sie nowych. Podgrzewajac miedziana podkładkę powodujesz zmiane jej kształtów - rozszerzaja sie - po czesci zaczynaja przypominac kształt pierwotny i lepiej uszczelniaja po ponownym montarzu. Jako ciekawostke powiem, że juz widziałem auta w których tjuner zapomniał wogóle założyc podkładek Witek odkręcaliśmy razem z właścicielem tą głowice i o dziwo nie wywalilo za bardzo dziur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Jako ciekawostke powiem, że juz widziałem auta w których tjuner zapomniał wogóle założyc podkładek który to? jesli wolno...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 który to? jesli wolno..... Zainteresowani wiedzą kto to był, publicznie nie wydaje mi się konieczne to powtarzać. Stało się i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Dzieki za odpowiedz jak juz bede mial zalozone nowe wtryski i ewentualna korekte programu to powiem co i jak mysle ze wykres z hamowni tez bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 który to? jesli wolno..... Zainteresowani wiedzą kto to był, publicznie nie wydaje mi się konieczne to powtarzać. Stało się i tyle. a niby dlaczego nie, hm? bedzie wiadomo kogo omijać szerokim łukiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Dzisiaj postanowilem wywalic katalizator (jeszcze przed wtryskami)i powiem ze sie oplacalo autko lepiej reaguje na gaz(lepiej sie zbiera i w koncu bez problemu przekracza 3 tyś obr.) nie dymi! z czego jestem bardzo zadowolony troszeczke bardziej ale tylko troche turbo slychac i jak tak na postoju przegazuje to troche z konowek wydechu jak bezyna chodzi.Dodam ze katalizator wyglądał na zdrowy podłączałem go do kompresora i spoko przelatywalo przez niego powietrze ale jednak bez niego lepiej chodzi,zostala tylko pusta puszka po nim [br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 21:58_________________________________________________Wlasnie wymieniłem wtryski poszło gładko,wrażenia były lepsze po wybiciu kata nisz po wymianie wtrysków no ale zobaczymy jade we wtorek albo srode na poprawe softu moze bedzie lepiej [br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 14:38_________________________________________________No i stało sie 130Ps/315Nm co i jak opisze wieczorkiem i w innym dziale+wykres z hamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Kreska na spocie w sobotę , na wisłostradzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 :>[br]Dopisany: 10 Marzec 2009, 14:34_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/wykresy_po_modyfikacjach_projekty_modyfikowanych_aut/b5_1z_po_raz_drugi-t69916.0.html;new Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się