Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wymiana wtryskow po chipie


Krzy0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam do was pytanie.Mam B5 1Z po chiptuningu (110/268) i czy jak teraz wymienie wtryski od np.AFN to czy wystarczy poprawic dawke paliwa czy trzeba zrobic caly nowy program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zrobić program , a turbawki od awx'a nie chcesz do tego dołożyć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taka robota od pupy strony..najpierw sie powinno zainstalować zabawki a później na program :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ale tak jakos wyszło,apetyt rosnie w miare jedzenia :) co do turbo to na razie nie bo musial bym kompa zmieniac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wtryski od AHF juz do mnie jada :) zobaczymy jak to bedzie chodzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja po założeniu 216 tek zrobiłem tylko korektę u Rogala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja po założeniu 216 tek zrobiłem tylko korektę u Rogala

jaka różnica w jezdzie po przelozeniu wtrysków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja po założeniu 216 tek zrobiłem tylko korektę u Rogala

jaka różnica w jezdzie po przelozeniu wtrysków?

20 KM :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie bo mi dzisiaj kolega mówil ze powinienem wypalic nowe (miedziane) podkładki pod wtryski czy tak mam zrobic czy zalozyc tak jak idą ze sklepu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. W sklepie przeciez kupisz nowe, nic z nimi nie trzeba robic. Oczysc ładnie głowice (gniazdo) oraz montowany wtrysk. Co do wypalania to koledze pewnie chodziło o podgrzewanie starych podkładek. Pomysł dobry jeżeli nie ma sie nowych. Podgrzewajac miedziana podkładkę powodujesz zmiane jej kształtów - rozszerzaja sie - po czesci zaczynaja przypominac kształt pierwotny i lepiej uszczelniaja po ponownym montarzu.

Jako ciekawostke powiem, że juz widziałem auta w których tjuner zapomniał wogóle założyc podkładek :naughty:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. W sklepie przeciez kupisz nowe, nic z nimi nie trzeba robic. Oczysc ładnie głowice (gniazdo) oraz montowany wtrysk. Co do wypalania to koledze pewnie chodziło o podgrzewanie starych podkładek. Pomysł dobry jeżeli nie ma sie nowych. Podgrzewajac miedziana podkładkę powodujesz zmiane jej kształtów - rozszerzaja sie - po czesci zaczynaja przypominac kształt pierwotny i lepiej uszczelniaja po ponownym montarzu.

Jako ciekawostke powiem, że juz widziałem auta w których tjuner zapomniał wogóle założyc podkładek :naughty:

Witek odkręcaliśmy razem z właścicielem tą głowice i o dziwo nie wywalilo za bardzo dziur :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostke powiem, że juz widziałem auta w których tjuner zapomniał wogóle założyc podkładek :naughty:

który to? jesli wolno......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który to? jesli wolno.....

Zainteresowani wiedzą kto to był, publicznie nie wydaje mi się konieczne to powtarzać. Stało się i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz jak juz bede mial zalozone nowe wtryski i ewentualna korekte programu to powiem co i jak mysle ze wykres z hamowni tez bedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który to? jesli wolno.....

Zainteresowani wiedzą kto to był, publicznie nie wydaje mi się konieczne to powtarzać. Stało się i tyle.

a niby dlaczego nie, hm?

bedzie wiadomo kogo omijać szerokim łukiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj postanowilem wywalic katalizator (jeszcze przed wtryskami)i powiem ze sie oplacalo autko lepiej reaguje na gaz(lepiej sie zbiera i w koncu bez problemu przekracza 3 tyś obr.) nie dymi! z czego jestem bardzo zadowolony troszeczke bardziej ale tylko troche turbo slychac i jak tak na postoju przegazuje to troche z konowek wydechu jak bezyna chodzi.Dodam ze katalizator wyglądał na zdrowy podłączałem go do kompresora i spoko przelatywalo przez niego powietrze ale jednak bez niego lepiej chodzi,zostala tylko pusta puszka po nim :wink4:[br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 21:58_________________________________________________Wlasnie wymieniłem wtryski poszło gładko,wrażenia były lepsze po wybiciu kata nisz po wymianie wtrysków no ale zobaczymy jade we wtorek albo srode na poprawe softu moze bedzie lepiej :confused4:[br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 14:38_________________________________________________No i stało sie 130Ps/315Nm :naughty: co i jak opisze wieczorkiem i w innym dziale+wykres z hamowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:>[br]Dopisany: 10 Marzec 2009, 14:34_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/wykresy_po_modyfikacjach_projekty_modyfikowanych_aut/b5_1z_po_raz_drugi-t69916.0.html;new

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...