_MaY_ Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 (edytowane) Witam, Auto ciezko ogolnie pali, trzeba sie nakrecic. Co jakis czas wywala blad (najczesciej podczas spokojnej jazdy): Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8E0 909 518 AL Component: 1.8L R4/5VT 0003 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63251 VCID: 7A8771EB75C7 1 Fault Found: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Readiness: 0000 0001 Logi: http://vaglogi.pl/log-001_115_118_6322T.html http://vaglogi.pl/log-002_032_033_E9YVuy.html http://vaglogi.pl/log-001_020_032_b355YCu.html Pozdrawiam Edytowane 9 Listopada 2018 przez _MaY_
Łukasz13 Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 Wygląda na padniętą pompę paliwa. Turbo i reszta w miare ok.
_MaY_ Opublikowano 9 Listopada 2018 Autor Opublikowano 9 Listopada 2018 kurde to juz niewiem, pompe jakis czas temu wymienialem (co prawda na uzywke) razem z filtrem paliwa. Auto smigalo jak szalone przez tydzien i pojawil sie problem....
_MaY_ Opublikowano 9 Listopada 2018 Autor Opublikowano 9 Listopada 2018 (edytowane) A pompa nie powinna dawac caly czas jakichs objawów? Na poprzedniej auto tracilo moc, a i sama pompa chodziła calkiem glosno. Teraz widze z kolei ze i spalanie wzroslo mi o 2l. Aha i na zimnym jak odpale to jakby na 3 garach tylko chodzil, trzepie mocno silnikiem przez chwile, dopóki nie podgrzeje sie. Edytowane 9 Listopada 2018 przez _MaY_
Łukasz13 Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 Wszystko wskazuje na pompę, zmierz ciśnienie i będziesz wiedział na 100
_MaY_ Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Opublikowano 10 Listopada 2018 Ok, dzieki za info. Manometr z wezami juz jada do mnie... ?
_MaY_ Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 Witam ponownie. Manometr dotarl i z pomiarow po odpaleniu auta wyszlo mi stabilne 2.8bar (40psi). Co smieszne po zgaszeniu auta cisnienie spada w ciagu 15-20s do okolo 1 bara i tak zostaje. Przy ponownym odpalnieniu auto dlugo kreci nabijajac najpierw cisnienie. Pytanie czy po zgaszeniu ma tak isc w dol? Drugie pytanie, czy kluczyk w pozycji zaplon powinien juz uruchamiac pompe zeby nabila cisnienie? U mnie wzrost cisnienia pojawia sie dopiero w momencie krecenia rozrusznikiem.
Łukasz13 Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 Tak czy inaczej 2.8 bar to nie jest prawidłowe ciśnienie więc cała reszta nie ma znaczenia.
_MaY_ Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 Ok, rozumiem ze powinno byc 4 bary. Ale zastanawia mnie czy jeszcze cos elektrycznie mi sie nie spierniczylo przy okazji... A gdzie sie znajduje zawor zwrotny paliwa?
_MaY_ Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 Ok, a co z zasilaniem pompy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się