Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo bex słabo wstaje.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, Pozioo napisał:

ja tu sie nie zamierzam mądrzyc w zaden sposob. zawsze z checia dowiem sie czegos nowego.
no wlasnie nawiazuje do tego, ze jezeli z n75 turbo pozno wstaje lub z odpietym wezykiem od gruszki tez pozno wstaje to problem jest mechaniczny i tak jak wyzej napisalem , moze byc nieszczelnamuszla po stronie goracej lub klapka WG jest niedomknieta, bo np ktos na sztandze podkrecil jej za mocno i jest skrajnie uchylona.
czyz nie tak?

 

Trochę to zle rozumujesz jesli sztanga bedzie zle wyregulowana to nie bedzie uchylona tylko bedzie się otwierac przy nie odpowiednim ciśnieniu. Odlaczajac przewód z gruszki sprawdzasz ile jest warta turbina i nie ma na to wpływu zla regulacja wg bo wtedy wg nie działa jest cale czas zamknięte.

 

 

 

 

Opublikowano
1 minutę temu, Tunio napisał:

 ile jest warta turbina i nie ma na to wpływu zla regulacja wg bo wtedy wg nie działa jest cale czas zamknięte. 

 

 

 

 

no ja wlasnie rozumuje w ten sposob, ze jezeli WG bedzie zamkniete ale bedzie np pekniecie na muszli tuz przy klapce WG to i tak beda tamtedy uciekaly spali i nie bedzie szczelnie, tak?

Opublikowano

Tak ale wykluczysz n75 i złą regulacje WG robiąc loga z odpiętą gruszką. 

Opublikowano

Podsumowując jesli turbo twoje bedzie wstawać szybciej z odpiętą gruszką niz teraz to mozesz szukać przyczyny w regulacji wg lub n75 

Opublikowano

no dokladnie to samo mam na mysli tylko sie zrozumiec nie mozemy.

korzystajac z okazji - zakladajac ze zaloze nowy n75 i dalej bedzie pozno wstawac (a turbo bedzie dobre) to w ktora strone musze przesunac o te kilka obrotow?

1.8T-K04-064-Hybrid-1-ProfiTurbo.com_.jpg

Opublikowano

Zeby podniesc cisnienie doladowania to nalezy skrócić sztange czyli kontre od strony gruszki odkrecic a końcową dokrecać .Tak mysle na chlopski rozum 

Opublikowano

gdybym mial robic z pistoletem przylozonym do glowy to tak samo bym dedukowal.

Opublikowano

Po dłuższym zastanowieniu to chyba był by to strzał w głowę ? .Sprezyna wywiera nacisk w kierunku klapki i trzeba zrobic by ten nacisk sprezyny byl większy. Czyli końcową nakretke odkręcić .

Opublikowano

Mi się wydaje że odkrecajac zewnętrzna nakretke powodujesz otwarcie klapki już na starcie, nawet gdy gruszka nie pcha. Czyli podtrzymuje moja wersję. 

Opublikowano

Nakrętki w prawo czyli blizej gruszki, większe doładowanie, nakrętki w lewo mniejsze doładowanie.

Opublikowano

Jestem w trakcie wymiany sprężarki na drugą używana. Kupiłem auto z k03 029.

Ta, na którą wymieniam  również k03 029. 

Ale Zwróćcie uwagę na wirniki w obu, czy były one różne w ciągu lat produkcji ? No bo Zdecydowanie się różnią:

 

20181212_204829.jpg

20181212_204821.jpg

Opublikowano

Nie chce Cie martwić ale ta co kupiłeś ma uszkodzone łapatki, pewnie kiedyś też wyglądały jak te wyżej.

Opublikowano

Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem... Kupiłem tą :

20181212_204829.jpg

Opublikowano (edytowane)

A to spoko :) myslałem że tą dolną, w Twojej org. powyginały się łopatki od nadmiernego luzu wzdłużnego, czyli teraz masz dobrą hhaha.

Edytowane przez Łukasz13
Opublikowano

Czyli możliwe jest aż takie zagiecie łopatek. Łał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...