Tunio Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 4 minuty temu, Pozioo napisał: ja tu sie nie zamierzam mądrzyc w zaden sposob. zawsze z checia dowiem sie czegos nowego. no wlasnie nawiazuje do tego, ze jezeli z n75 turbo pozno wstaje lub z odpietym wezykiem od gruszki tez pozno wstaje to problem jest mechaniczny i tak jak wyzej napisalem , moze byc nieszczelnamuszla po stronie goracej lub klapka WG jest niedomknieta, bo np ktos na sztandze podkrecil jej za mocno i jest skrajnie uchylona. czyz nie tak? Trochę to zle rozumujesz jesli sztanga bedzie zle wyregulowana to nie bedzie uchylona tylko bedzie się otwierac przy nie odpowiednim ciśnieniu. Odlaczajac przewód z gruszki sprawdzasz ile jest warta turbina i nie ma na to wpływu zla regulacja wg bo wtedy wg nie działa jest cale czas zamknięte.
Pozioo Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 1 minutę temu, Tunio napisał: ile jest warta turbina i nie ma na to wpływu zla regulacja wg bo wtedy wg nie działa jest cale czas zamknięte. no ja wlasnie rozumuje w ten sposob, ze jezeli WG bedzie zamkniete ale bedzie np pekniecie na muszli tuz przy klapce WG to i tak beda tamtedy uciekaly spali i nie bedzie szczelnie, tak?
Tunio Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 Tak ale wykluczysz n75 i złą regulacje WG robiąc loga z odpiętą gruszką.
Tunio Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 Podsumowując jesli turbo twoje bedzie wstawać szybciej z odpiętą gruszką niz teraz to mozesz szukać przyczyny w regulacji wg lub n75
Pozioo Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 no dokladnie to samo mam na mysli tylko sie zrozumiec nie mozemy. korzystajac z okazji - zakladajac ze zaloze nowy n75 i dalej bedzie pozno wstawac (a turbo bedzie dobre) to w ktora strone musze przesunac o te kilka obrotow?
Tunio Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 Zeby podniesc cisnienie doladowania to nalezy skrócić sztange czyli kontre od strony gruszki odkrecic a końcową dokrecać .Tak mysle na chlopski rozum
Pozioo Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 gdybym mial robic z pistoletem przylozonym do glowy to tak samo bym dedukowal.
Tunio Opublikowano 22 Listopada 2018 Autor Opublikowano 22 Listopada 2018 Po dłuższym zastanowieniu to chyba był by to strzał w głowę ? .Sprezyna wywiera nacisk w kierunku klapki i trzeba zrobic by ten nacisk sprezyny byl większy. Czyli końcową nakretke odkręcić .
Pozioo Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 Mi się wydaje że odkrecajac zewnętrzna nakretke powodujesz otwarcie klapki już na starcie, nawet gdy gruszka nie pcha. Czyli podtrzymuje moja wersję.
Łukasz13 Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 Nakrętki w prawo czyli blizej gruszki, większe doładowanie, nakrętki w lewo mniejsze doładowanie.
Pozioo Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Jestem w trakcie wymiany sprężarki na drugą używana. Kupiłem auto z k03 029. Ta, na którą wymieniam również k03 029. Ale Zwróćcie uwagę na wirniki w obu, czy były one różne w ciągu lat produkcji ? No bo Zdecydowanie się różnią:
Łukasz13 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Nie chce Cie martwić ale ta co kupiłeś ma uszkodzone łapatki, pewnie kiedyś też wyglądały jak te wyżej.
Pozioo Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem... Kupiłem tą :
Łukasz13 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 (edytowane) A to spoko myslałem że tą dolną, w Twojej org. powyginały się łopatki od nadmiernego luzu wzdłużnego, czyli teraz masz dobrą hhaha. Edytowane 13 Grudnia 2018 przez Łukasz13
Pozioo Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Czyli możliwe jest aż takie zagiecie łopatek. Łał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się