Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów i błędów - tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy. Mam problem z wchodzeniem w tryb awaryjny w czasie ciągłego przyspieszania. Zobaczcie na ligi swym fachowym okiem i proszę o diagnozę.

1.)

W czasie wykonania logu na IV biegu, auto weszło w tryb awaryjny przy ok. 3000.

c232922259cb0101m.jpg

2.)

Auto zostało zgaszone i ponownie odpalone.

Pod koniec wykonywania logu na III biegu przy max obrotach wyskoczył błąd :

“1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1 1 0 0 0”

26239e56e258e7adm.jpg

3.)

Auto zostało zgaszone i ponownie odpalone.

Na III biegu dociągnąłem na max obrotów ale musiałem popuścić bo było ślisko na zakręcie.

08fe2451a2ec80bam.jpg

Opublikowano

-kierownice stoją deba

-kat synchronizacji lezy i kwiczy

-termostat też

odradzam dalsza eksploatacje auta ... a do mechanika delikatnie muskajac pedał gazu ...

Opublikowano

-kierownice stoją deba

-kat synchronizacji lezy i kwiczy

-termostat też

odradzam dalsza eksploatacje auta ... a do mechanika delikatnie muskajac pedał gazu ...

Witam,

Dzięki za odezw.

Na jakiej podstawie sądzisz, że:

„-kat synchronizacji lezy i kwiczy

-termostat też”

Dodam, że temperatura zawsze stoi jak słup na 90C, a po wykonaniu logów przejechałem ok. 20 km bardzo dynamicznie i było wszystko OK. Wskazówka obrotomierza prawie cały czas była przy czerwonym polu. Na marginesie dla mnie było to dziwne, że nie wszedł w tryb awaryjny.

Opublikowano

Dodam, że temperatura zawsze stoi jak słup na 90C, a po wykonaniu logów przejechałem ok. 20 km bardzo dynamicznie i było wszystko OK. Wskazówka obrotomierza prawie cały czas była przy czerwonym polu. Na marginesie dla mnie było to dziwne, że nie wszedł w tryb awaryjny.

Co do temperatury, to wskazowka na desce nie jest miernikiem, tylko wskaznikiem :naughty:. Co do jazdy na pelnym bucie, to przypadek i skrajna nieodpowiedzialność(przy takim przeladowaniu )

Opublikowano

To uprzejmie proszę o podpowiedź który log mówi o padniętym termostacie, a który o przeładowywaniu. A na marginesie mówiąc to nie wiedziałem, że tokowa usterka u mnie występuje.

Opublikowano

To uprzejmie proszę o podpowiedź który log mówi o padniętym termostacie, a który o przeładowywaniu. A na marginesie mówiąc to nie wiedziałem, że tokowa usterka u mnie występuje.

001

004

010

011

to bloki ktore wskazuja na wczesniej wymienione usterki ...

Opublikowano

Witam,

Dzisiaj po spocie rzeszowskim dzięki uprzejmości skalarx zrobiliśmy nowe logi, które proszę przeanalizować. Z góry dzięki. :hi:

DYNAMICZNE

dyna-LOG-01-000;

aea4c5d1072d3953m.jpg

dyna-LOG-01-001;

55abb297edad148bm.jpg

dyna-LOG-01-003;

4eed15bed662c5c4m.jpg

dyna-LOG-01-004;

ad69e0db313b4184m.jpg

dyna-LOG-01-008;

7d2cb40ad190e93em.jpg

dyna-LOG-01-010;

af601d65bbadf0afm.jpg

dyna-LOG-01-011;

190a833cc62fc53am.jpg

STATYCZNE

norm-LOG-01-000;

0728452767608430m.jpg

norm-LOG-01-001;

a435784fd80ee3aem.jpg

norm-LOG-01-003;

c548632e971db93em.jpg

norm-LOG-01-004;

617384ec260da940m.jpg

norm-LOG-01-007;

f5b0ed0b25bc41a8m.jpg

norm-LOG-01-013;

577cf53746e2c7f7m.jpg

norm-LOG-01-018;

65d0ca3c1f577507m.jpg

norm-LOG-01-023;

775dcb9c0016b416m.jpg

BS

basic-LOG-01-000;

017ead7031a6c73em.jpg

basic-LOG-01-003;

1719a9445bf2ccc8m.jpg

basic-LOG-01-011;

0802f5072cce2f9bm.jpg

Opublikowano

od robienia logow samochod sie nie naprawi ... :naughty:

[jedyna poprawa to sie kierownice troszke rozruszały] - zaczales jezdzic jak meszczyzna :decayed:

reszta jak byla kiepska tak jest ...

Opublikowano

1.) Kierownice się ruszyły a raczej ja je ruszyłem najpierw ściągniętej rurce popchałem śrubokrętem sztangę (poszła bez większego wysiłku ok. 0.3 do 0.5 mm, a następnie przez ok. 15 minut ściągałem i zakładałem rurkę), a następnie ok. 50 km dynamicznej jazdy po mieście ba tylko tak mogłem. Teraz zamierzam systematycznie tą czynności wykonywać (co najmniej raz na miesiąc).

2.) Kąt synchronizacji ( 2.2 ) mieści się w normie (-3 do +3) ale to nie jest ( 0 ). Odpala dobrze nawet w mrozy tylko po odpaleniu przez jakieś 5s czuć lekką kołyskę

3.) A co do temperatury to nie mam zielonego pojęcia o co chodzi i na co noże to wpływać. Przed logami auto dostało porządnie w d*pę.

Jak coś jeszcze :mysli: :mysli: :mysli: to piszcie :notworthy: :notworthy: :notworthy: .

Opublikowano

2.) Kąt synchronizacji ( 2.2 ) mieści się w normie (-3 do +3) ale to nie jest ( 0 ). Odpala dobrze nawet w mrozy tylko po odpaleniu przez jakieś 5s czuć lekką kołyskę

3.) A co do temperatury to nie mam zielonego pojęcia o co chodzi i na co noże to wpływać. Przed logami auto dostało porządnie w d*pę.

Popraw kat synchronizacji nie jest to nic trudnego, niby jest w normie ale po ustawieniu na 0 bedzie lepiej (zniknie ci kolysanie autem po odpaleniu-przynajmniej bylo tak w moim przypadku), termostat faktycznie do wymiany za szybo sie otwiera i auto jest niedogrzane a przypadku disla to straszna meczarnia dla silnika

pozdrawiam

Opublikowano

W czwartek będę u mechniora to zapytam jaki jest koszt ustawienia synchronizacji. Jak zbliżony do kosztu robocizny wymiany rozrządy to sobie odpuszczę. :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

Jezeli wymieniany miales rozrzad to jedz z reklamacja,mechanik powinien go ustawic po wymianie paska,jezeli nie to sam to mozesz zrobic 15min roboty :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...