PILOT_24 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam koledzy. Mam problem z wchodzeniem w tryb awaryjny w czasie ciągłego przyspieszania. Zobaczcie na ligi swym fachowym okiem i proszę o diagnozę. 1.) W czasie wykonania logu na IV biegu, auto weszło w tryb awaryjny przy ok. 3000. 2.) Auto zostało zgaszone i ponownie odpalone. Pod koniec wykonywania logu na III biegu przy max obrotach wyskoczył błąd : “1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 1 1 0 0 0” 3.) Auto zostało zgaszone i ponownie odpalone. Na III biegu dociągnąłem na max obrotów ale musiałem popuścić bo było ślisko na zakręcie.
spanky Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 -kierownice stoją deba -kat synchronizacji lezy i kwiczy -termostat też odradzam dalsza eksploatacje auta ... a do mechanika delikatnie muskajac pedał gazu ...
PILOT_24 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Opublikowano 26 Lutego 2009 -kierownice stoją deba -kat synchronizacji lezy i kwiczy -termostat też odradzam dalsza eksploatacje auta ... a do mechanika delikatnie muskajac pedał gazu ... Witam, Dzięki za odezw. Na jakiej podstawie sądzisz, że: „-kat synchronizacji lezy i kwiczy -termostat też” Dodam, że temperatura zawsze stoi jak słup na 90C, a po wykonaniu logów przejechałem ok. 20 km bardzo dynamicznie i było wszystko OK. Wskazówka obrotomierza prawie cały czas była przy czerwonym polu. Na marginesie dla mnie było to dziwne, że nie wszedł w tryb awaryjny.
letallec Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Dodam, że temperatura zawsze stoi jak słup na 90C, a po wykonaniu logów przejechałem ok. 20 km bardzo dynamicznie i było wszystko OK. Wskazówka obrotomierza prawie cały czas była przy czerwonym polu. Na marginesie dla mnie było to dziwne, że nie wszedł w tryb awaryjny. Co do temperatury, to wskazowka na desce nie jest miernikiem, tylko wskaznikiem . Co do jazdy na pelnym bucie, to przypadek i skrajna nieodpowiedzialność(przy takim przeladowaniu )
PILOT_24 Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Opublikowano 26 Lutego 2009 To uprzejmie proszę o podpowiedź który log mówi o padniętym termostacie, a który o przeładowywaniu. A na marginesie mówiąc to nie wiedziałem, że tokowa usterka u mnie występuje.
spanky Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 To uprzejmie proszę o podpowiedź który log mówi o padniętym termostacie, a który o przeładowywaniu. A na marginesie mówiąc to nie wiedziałem, że tokowa usterka u mnie występuje. 001 004 010 011 to bloki ktore wskazuja na wczesniej wymienione usterki ...
PILOT_24 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Opublikowano 1 Marca 2009 Witam, Dzisiaj po spocie rzeszowskim dzięki uprzejmości skalarx zrobiliśmy nowe logi, które proszę przeanalizować. Z góry dzięki. DYNAMICZNE dyna-LOG-01-000; dyna-LOG-01-001; dyna-LOG-01-003; dyna-LOG-01-004; dyna-LOG-01-008; dyna-LOG-01-010; dyna-LOG-01-011; STATYCZNE norm-LOG-01-000; norm-LOG-01-001; norm-LOG-01-003; norm-LOG-01-004; norm-LOG-01-007; norm-LOG-01-013; norm-LOG-01-018; norm-LOG-01-023; BS basic-LOG-01-000; basic-LOG-01-003; basic-LOG-01-011;
spanky Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 od robienia logow samochod sie nie naprawi ... [jedyna poprawa to sie kierownice troszke rozruszały] - zaczales jezdzic jak meszczyzna reszta jak byla kiepska tak jest ...
PILOT_24 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Opublikowano 2 Marca 2009 1.) Kierownice się ruszyły a raczej ja je ruszyłem najpierw ściągniętej rurce popchałem śrubokrętem sztangę (poszła bez większego wysiłku ok. 0.3 do 0.5 mm, a następnie przez ok. 15 minut ściągałem i zakładałem rurkę), a następnie ok. 50 km dynamicznej jazdy po mieście ba tylko tak mogłem. Teraz zamierzam systematycznie tą czynności wykonywać (co najmniej raz na miesiąc). 2.) Kąt synchronizacji ( 2.2 ) mieści się w normie (-3 do +3) ale to nie jest ( 0 ). Odpala dobrze nawet w mrozy tylko po odpaleniu przez jakieś 5s czuć lekką kołyskę 3.) A co do temperatury to nie mam zielonego pojęcia o co chodzi i na co noże to wpływać. Przed logami auto dostało porządnie w d*pę. Jak coś jeszcze :mysli: to piszcie :notworthy: .
storm37 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 2.) Kąt synchronizacji ( 2.2 ) mieści się w normie (-3 do +3) ale to nie jest ( 0 ). Odpala dobrze nawet w mrozy tylko po odpaleniu przez jakieś 5s czuć lekką kołyskę 3.) A co do temperatury to nie mam zielonego pojęcia o co chodzi i na co noże to wpływać. Przed logami auto dostało porządnie w d*pę. Popraw kat synchronizacji nie jest to nic trudnego, niby jest w normie ale po ustawieniu na 0 bedzie lepiej (zniknie ci kolysanie autem po odpaleniu-przynajmniej bylo tak w moim przypadku), termostat faktycznie do wymiany za szybo sie otwiera i auto jest niedogrzane a przypadku disla to straszna meczarnia dla silnika pozdrawiam
PILOT_24 Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 W czwartek będę u mechniora to zapytam jaki jest koszt ustawienia synchronizacji. Jak zbliżony do kosztu robocizny wymiany rozrządy to sobie odpuszczę. :mysli:
storm37 Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Jezeli wymieniany miales rozrzad to jedz z reklamacja,mechanik powinien go ustawic po wymianie paska,jezeli nie to sam to mozesz zrobic 15min roboty :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się