Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Gęsta piana w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Od niedawna jestem posiadaczem ślicznej A4,ale niestety mam z nia ostatnio pare problemów.

Jak ją kupiłem był problem z pianą w zbiorniczku, została wymieniona uszczelka pod głowicą, póżniej chłodniczka oleju ...

ale dalej mam "piane" co robić ???

PS.

Chciałem wkleić zdjecie ale jakos nie jestem w stanie podać sciezki dostepu ? "[/img ]"

czy tu trzeba podać sciezke ? bo nie jestem w stanie dać:copy/paste

dzieki za informacje

Pozdrawiam

Opublikowano
www.fotosik.pl, musisz sie zarejestrowac i tam wrzucasz fotki po czym wklejasz linki do nich
Opublikowano

Może to pozostałości piany. Kumpel w passacie też wymieniał uszczelke pod głowicą i nadal w zbiorniczku pozostało troche piany. Może wystarczy przepłukać układ

Opublikowano

Zbiorniczek był czyszczony przy mnie benzyną a teraz jest jak widać..

Bede obserwował,

Prosze o opinie ile ewentualnie może trwać te czyszczenie przeze mnie paluchem ...

czy wyjąć zbiornik ? sam wyczyścić ?

czy bede musiał układ odpowietrzać ?

dzieki za porady

Opublikowano

wyczyścić układ chłodzenia po dostaniu się do niego oleju :gwizdanie: jest karą :kwasny:

długo jeszcze pojawia się taki szlam w zbiorniczku

Opublikowano

Najlepiej byłoby chyba cały układ przepłukać kilkakrotnie, bo czyszczenie paluchem osadu zajmie Ci sporo czasu, a pozatym żeby nagrzewnicy ten szlam nie zapchał...

Opublikowano

czy jak wyjme zbiornik ? i sam wyczyszcze ?

spuszcze płyn, przefiltruje

czy bede musiał układ odpowietrzać ?

czy jest to skomplikowane ?

Opublikowano

powinien po zalaniu sam sie odpowietrzyć :good:

Opublikowano

a czym to przepłukać jak wyjme zbiorniczek ? benzyną ?[br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 15:19_________________________________________________- zbiorniczek - benzyną ?

- układ - ?

[br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 15:20_________________________________________________

dziekuje za podpowiedzi :)

Opublikowano

benzyną ekstrakcyjną :good:

Opublikowano

Zalej układ destylowaną, po kilkudziesięciu km zlej, zalej świeżą, zlej i dopiero płyn.

Operacja jest prosta, po każdym płukaniu musisz odpowietrzyć - odsuwasz wąż do nagrzewnicy na włączonym ogrzewaniu przy pracującym silniku.

Tego płynu już bym nie wlewał.

Warto przepłukać chłodnicę benzyną.

To tak jakbyś chciał mieć na cacy :good: - można nic nie robić i też nic się nie stanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...