qenik Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Wywalał mi błąd od przepustnicy, wymieniłem na nową. Teraz zaczęło walić to co na zdjęciu. Co to może być? EGR zaslepiony i wyprogramowany. Przepustnica założona nowa febi. Czy nierówna praca, podszarpywanie i poddymianie na biało tylko NA ZIMNYM silniku może być z tym związane?
piotrsob1 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Kupowanie takiego osprzętu silnika w zamienniku to proszenie się o problemy i generalnie wyrzucanie pieniędzy w błoto Tylko ori, używka albo nowa. Jeżeli wali Ci takim błędem to nadaje się pewnie już na złom
qenik Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) 54 minuty temu, piotrsob1 napisał: Kupowanie takiego osprzętu silnika w zamienniku to proszenie się o problemy i generalnie wyrzucanie pieniędzy w błoto Tylko ori, używka albo nowa. Jeżeli wali Ci takim błędem to nadaje się pewnie już na złom Nie rozumiem? Przecież febi to jest podobno lepsza polka 550zl kosztowała. Nowa by była uszkodzona? Edytowane 12 Grudnia 2018 przez qenik
piotrsob1 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) 33 minuty temu, qenik napisał: Nie rozumiem? Przecież febi to jest podobno lepsza polka 550zl kosztowała. Nowa by była uszkodzona? Przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałem wcześniej , jak się z tym nie zgadzasz to już Twoja sprawa Edytowane 12 Grudnia 2018 przez piotrsob1
qenik Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) 11 minut temu, piotrsob1 napisał: Przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałem wcześniej , jak się z tym nie zgadzasz to już Twoja sprawa Nie chodzi o to czy się zgadzam czy nie. Proszę o pomoc w diagnozie problemu. Na 100% to uszkodzona nowa Przepustnica nic innego? U mnie nie ma jakichś klap wirowych itd? Edytowane 12 Grudnia 2018 przez qenik
piotrsob1 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) Przecież ten błąd jednoznacznie identyfikuje przyczynę problemu i jest nią silnik przepustnicy powietrza na wejściu do kolektora ssącego ... Być może inne f*ck-upy w motorze też masz , nie wszystkie muszą powodować błędy ... Edytowane 12 Grudnia 2018 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się