Monika_0009 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Witam, jeżeli w złym miejscu umieściłam post, proszę o jego przeniesienie przez administratora, a teraz przechodzę do problemu. Posiadam Audi A4 B6 1.9 tdi 2001 roku , zabrakło mi paliwa , po dolaniu paliwa musiałam długo kręcić, aby załapało i odpaliło. Problem się pojawia codziennie rano... gdy auto stoi ponad 8 godzin nie odpali.... (muszę samochód palić na plack-a). Wymieniony : Filtr paliwa, pompa paliwa w baku, świece żarowe.... Dodam, że auto było podpięte pod komputer kont wtrysku jest dobry. Ktoś ma jakieś pomysły co może być przyczyną tego....? Proszę o pomoc !!!! Monika
Fish1991 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Cześć . Masz objaw cofającego się paliwa . Pytanie czy odpowietrzałeś układ paliwowy ?
Monika_0009 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2018 Słyszałam, że auto na pompowtryskach powinno odpowietrzyć się same..... a jeśli nie to w jaki sposób do zrobić dokładnie....? A może jest problem z modułem pompy (bezpieczniki), uszczelniacze na pompowtryskach ...
Daniel85 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Postaw samochod na noc przodem z górki jesli masz taka mozliwosc i wtedy zobacz jak bedzie odpalal. Zeby zobaczyc czy to moga byc pompki to musiałabys zrobic logi grup 013 018 023 i tutaj zamiescic wtedy chlopaki cos wiecej wykminia czy cos sie dzieje
Monika_0009 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2018 Auto jak stoi z górki tzn. bak jest wyżej niż silnik to pali, ale musi stać krócej niż 8-9 h,aby zapalił.
kamil-vag Opublikowano 17 Grudnia 2018 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Mogło też pociągnąć syfu z dna baku... logi by potwierdziły czy to uszczelniacze ale raczej to będzie to... 013+018+023 przy próbie odpalania po nocy, zacząć logować jeszcze przed odpaleniem...
Monika_0009 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2018 Sprawdzę to na dniach i dam znać... jeśli by to okazało się prawdą to mam do wymiany wtryski czy uszczelki na wtryskach....?
kamil-vag Opublikowano 17 Grudnia 2018 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zaczyna się od uszczelniaczy i podmiany dwóch wtrysków z największą dodatnią i ujemną korekcją miejscami... Potem znowu logi do analizy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się