Rayers17 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Witam problem a4 jest dokładnie taki sam jak tytuł. Czy ktoś z was ma jakiś pomysł skąd wzięła się choroba i jak jej zapobiec ?
Kubix5 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 (edytowane) Mam podobny problem ale tylko na gazie. Check engine mruga jak silnik jest nierozgrzany. Czy problemem może być zapowietrzony układ chłodzenia? Edytowane 20 Grudnia 2018 przez Kubix5
przem8 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 8 minut temu, Kubix5 napisał: Mam podobny problem ale tylko na gazie Prędzej zaklejone wtryski gazowe. Odczytaj vagiem czy nie ma błędów od wypadania zapłonów czasem, a kolega wyżej również niech zacznie od diagnostyki. Miga check więc coś się dzieje i błędy muszą być zapisane. Nikt nie będzie wróżyć z fusów ?
Legion44 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Witam Ja ostatnio miałem podobną sytuację po dłuższym postoju odpaliłem a tu jakby na jednym cylindrze nie chodziła i Check migal a później na stałe się palił . Trochę tak pochodziła i później zgasilem po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy lecz Check się palił błąd po podłączeniu wypadanie zapłonu. Więc doszedłem do wniosku że mogła troszkę wilgoci złapać i kabelki zapłonowe dały o sobie znać nocą tylko to potwierdziła delikatne przeskiwanie iskry co zauważyłem więc bez zastanowienia poszły nowe kable i świeczki. W czasie jazdy też czasami przerywala ale praktycznie nie zauważalnie. Problemy zostały wyeliminowane po zmianie Kabli i Świec. Pozdrawiam Marcin
Matimi Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Jezeli miga check to znaczy ze ktorys cylinder nie pracuje jest wypadanie zaplonu
towek Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Jeżeli wypadał zapłon możliwe, że uszkodzeniu uległa też cewka, dlatego warto się jej przyjrzeć.
Kubix5 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Opublikowano 21 Czerwca 2019 U mnie okazało się, że trzeba było wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego oraz termostat. Oba elementy były wadliwe. Czujnik przekazywał błędną temperaturę, a termostat był cały czas delikatnie otwarty. Drgania mogą wynikać w przypadku gazu ze zbyt niskiej temperatury spalania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się